Tot onze grote

Van harte gefeliciteerd! Mooie naam!WimA schreef:Bedankt voor de felicitatie's! voor de geboorte van Johannes Elbert (Joël) op maandagavond 10 september 2012.
Tot onze groteblijdschap en dankbaarheid.
Van harte gefeliciteerd. Gods zegen over de opvoeding toegewenst.WimA schreef:Bedankt voor de felicitatie's! voor de geboorte van Johannes Elbert (Joël) op maandagavond 10 september 2012.
Inderdaad!Erasmiaan schreef: Mooie naam!
wikipedia schreef:Joël is een voornaam die zowel aan jongens als meisjes wordt gegeven. De betekenis is "JHWH is de God". De letter J met een aanvullende klinker is een afkorting van "Jah". Omdat de Hebreeuwse taal geen klinkers gebruikte, kan dit worden aangevuld met een a of bijvoorbeeld een o. El is de afkorting van het Hebreeuwse woord 'Elo·him' dat God betekent.
Anker schreef:helma schreef:dat zou ik nou scharen onder 'grote vreugden'![]()
Anker schreef:Eigenlijk een grote vreugde: (...)
Van harte gefeliciteerd!WimA schreef:Bedankt voor de felicitatie's! voor de geboorte van Johannes Elbert (Joël) op maandagavond 10 september 2012.
Ook van mij nog gefeliciteerd!Tiberius schreef:Gefeliciteerd WimA.
hela, hij is verdwenen. Poging 2:Mara schreef:
Het dwaze hierbij vind ik de mensen die gaan filmen met hun mobieltje. Ik geloof dat nog maar weinigen durven te genieten van het moment zelf. Alles wat leuk is, moet worden vastgelegd. Fijn hoor, dan kun je later genieten. Alsof het thuis op de bank nog steeds zo leuk is. Idem dito voor mensen die na een week vakantie tweeduizend foto's hebben.Zita schreef:hela, hij is verdwenen. Poging 2:Mara schreef:
http://www.youtube.com/watch_popup?v=GB ... e=youtu.be
Zo begrijp ik vaders niet die de bevalling van hun kind geheel op beeld vastleggen.Zita schreef:Het dwaze hierbij vind ik de mensen die gaan filmen met hun mobieltje. Ik geloof dat nog maar weinigen durven te genieten van het moment zelf. Alles wat leuk is, moet worden vastgelegd. Fijn hoor, dan kun je later genieten. Alsof het thuis op de bank nog steeds zo leuk is. Idem dito voor mensen die na een week vakantie tweeduizend foto's hebben.Zita schreef:hela, hij is verdwenen. Poging 2:Mara schreef:
http://www.youtube.com/watch_popup?v=GB ... e=youtu.be