tsja, ik ben bang dat hij dan kan fluiten naar z'n baan.Rens schreef:je had hem ook aan de ketting moeten leggen.......Lassie schreef:hier gaat het redelijk, en dan is mijn vriend ook nog eens naar het buitenland.

tsja, ik ben bang dat hij dan kan fluiten naar z'n baan.Rens schreef:je had hem ook aan de ketting moeten leggen.......Lassie schreef:hier gaat het redelijk, en dan is mijn vriend ook nog eens naar het buitenland.
En dan met het trouwen pas loslaten ofzo?Rens schreef:je had hem ook aan de ketting moeten leggen.......Lassie schreef:hier gaat het redelijk, en dan is mijn vriend ook nog eens naar het buitenland.
Jaja... gisteren, maar vandaag ben ik weer aan het werk gegaan.Gijs83 schreef:ben je ziek thuis MM?MarthaMartha schreef:hihi.... bij mij begint de pijn nu wat te zakken.Rens schreef:Hoe is de situatie op de diverse ziekenfronten?????
ik heb alleen (bijna) geen gevoel in de linkerkant van mijn gezicht.
zal wel overgaan....
Even proberen dus? En hoe is het gegaan?MarthaMartha schreef:Jaja... gisteren, maar vandaag ben ik weer aan het werk gegaan.Gijs83 schreef:
ben je ziek thuis MM?
Beetje wattenbollenhoofd, dus op tijd weer naar huis.
Morgen mijn gewone vrije dag, dus dan kan ik even helemaal bijkomen.
prima hoor!Gijs83 schreef:Even proberen dus? En hoe is het gegaan?MarthaMartha schreef:Jaja... gisteren, maar vandaag ben ik weer aan het werk gegaan.Gijs83 schreef:
ben je ziek thuis MM?
Beetje wattenbollenhoofd, dus op tijd weer naar huis.
Morgen mijn gewone vrije dag, dus dan kan ik even helemaal bijkomen.
MarthaMartha schreef:
prima hoor!
Ik begrijp je zorgen.henriët schreef:Dv morgenochtend moet ons Jetje naar t ziekenhuis, haar amandelen neusamandelen moeten geknipt worden. De een zegt, oh dan zal ze wel een paar dagen ziek zijn.. de ander zegt.. oh joh, zo gebeurd, niks aan de hand..
gek hè, ik maak me toch wat zorgen, vorig jaar lag ze met een flinke koortsstuip in het ziekenhuis, ze was in eerste instantie niet bij te krijgen, na een medicijnenshot eindelijk wel...
Opeens gaan je gedachten dan terug.. ook hoe ze was toen ze weer bijkwam.. zo totaaal anders dan ze is. Nu weet ik ook wel dat dan door de (te hoge dosering voor haar lft) medicijnen kwam, maar toch.
Volgens de dokter was het echt nodig, en hij hoopt dat ze van haar astma klachten af is.. maar na zaterdag op zondag weer een aanval meegemaakt te hebben, gaan we ons dat toch weer erg afvragen..
afwachten...
sterkte Hen, ik denk aan jullie!henriët schreef:Dv morgenochtend moet ons Jetje naar t ziekenhuis, haar amandelen neusamandelen moeten geknipt worden. De een zegt, oh dan zal ze wel een paar dagen ziek zijn.. de ander zegt.. oh joh, zo gebeurd, niks aan de hand..
gek hè, ik maak me toch wat zorgen, vorig jaar lag ze met een flinke koortsstuip in het ziekenhuis, ze was in eerste instantie niet bij te krijgen, na een medicijnenshot eindelijk wel...
Opeens gaan je gedachten dan terug.. ook hoe ze was toen ze weer bijkwam.. zo totaaal anders dan ze is. Nu weet ik ook wel dat dan door de (te hoge dosering voor haar lft) medicijnen kwam, maar toch.
Volgens de dokter was het echt nodig, en hij hoopt dat ze van haar astma klachten af is.. maar na zaterdag op zondag weer een aanval meegemaakt te hebben, gaan we ons dat toch weer erg afvragen..
afwachten...
jvdg schreef:Ik begrijp je zorgen.henriët schreef:Dv morgenochtend moet ons Jetje naar t ziekenhuis, haar amandelen neusamandelen moeten geknipt worden. De een zegt, oh dan zal ze wel een paar dagen ziek zijn.. de ander zegt.. oh joh, zo gebeurd, niks aan de hand..
afwachten...
Ga met Hem.
Ken Hem in al uw wegen.
Sterkte!
henriët schreef:Dv morgenochtend moet ons Jetje naar t ziekenhuis, haar amandelen neusamandelen moeten geknipt worden. De een zegt, oh dan zal ze wel een paar dagen ziek zijn.. de ander zegt.. oh joh, zo gebeurd, niks aan de hand..
afwachten...
sterkte Henriët. Ik vind het altijd een angstig gebeuren als een kind het zo benauwd heeft.henriët schreef:Dv morgenochtend moet ons Jetje naar t ziekenhuis, haar amandelen neusamandelen moeten geknipt worden. De een zegt, oh dan zal ze wel een paar dagen ziek zijn.. de ander zegt.. oh joh, zo gebeurd, niks aan de hand..
afwachten...