en vandaag? Het is nog geen half 5 geweest... dus ik mag nog 4 uurtjes wachten...

Bij 10% korting op een rok van 150 euro is 'ie nog ong. 100 euro te duur...henriët schreef:een waardecheque van 'college stlyle'
sprak hij uit ervaring?Mister schreef:Bij 10% korting op een rok van 150 euro is 'ie nog ong. 100 euro te duur...henriët schreef:een waardecheque van 'college stlyle'
nee nee, niet zo negatief svpMister schreef:Bij 10% korting op een rok van 150 euro is 'ie nog ong. 100 euro te duur...henriët schreef:een waardecheque van 'college stlyle'
Hier geen rekening maar alleen maar positieve bankafschriften, een folder van Clemetijn en een brief van mijn werk. Verder is het RD ook net gebracht.MarthaMartha schreef:een rekening....
(zonder kortingsbon)
Wat zijn positieve bankafschriften......?Wilma van den Berg schreef:Hier geen rekening maar alleen maar positieve bankafschriften, een folder van Clemetijn en een brief van mijn werk. Verder is het RD ook net gebracht.MarthaMartha schreef:een rekening....
(zonder kortingsbon)
Die had ik ook in mijn postwijk tussen de post zitten. Ik denk moet je nodig bij zo'n vrouw.henriët schreef:een waardecheque van 'college stlyle'
Okeeej.henriët schreef:nee nee, niet zo negatief svpMister schreef:Bij 10% korting op een rok van 150 euro is 'ie nog ong. 100 euro te duur...henriët schreef:een waardecheque van 'college stlyle'
een cheque van 15 euro, en geen eens een minimale besteding...!!!!!
maakt niet uit hoe iedereen erover denkt, ik ben er blij mee