Gefelie
Re: Gefelie
Lassie,
Kaw,
Marnix
allemaal heel hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag, een fijne en gezellige dag gewenst, en voor het nieuwe levensjaar, van harte de nabijheid en zegen van de Heere gewenst!!!
Kaw,
Marnix
allemaal heel hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag, een fijne en gezellige dag gewenst, en voor het nieuwe levensjaar, van harte de nabijheid en zegen van de Heere gewenst!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
K, L, M, hartelijk gefeliciteerd!
volgens mij is marnix niet jarig maar is hij kapioen geworden!! ;-)
Marnix gefeliciteerd he!!!
Marnix gefeliciteerd he!!!

LASSIE!!!! Van harte gefeliciteerd meis
Kaw ook van harte
en Marnix, als je jarig bent... van harte gefeliciteerd

Kaw ook van harte
en Marnix, als je jarig bent... van harte gefeliciteerd

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- Wilma van den Berg
Alle jarigen wens ik op deze manier van harte Gods zegen voor het komende levensjaar en de verdere toekomst (als de Heere die ons geeft) en wil ik van harte feliciteren....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
K.L.M. ..... Kan Langer Mee.............Channa schreef:K, L, M, hartelijk gefeliciteerd!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60

Van harte gefeliciteerd!
Lieve Channa,
Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Van harte Zijn nabijheid gewenst in dit nieuwe levensjaar. Die de Heere verwachten, zullen de kracht vernieuwen!
groetjes Henrïët
Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Van harte Zijn nabijheid gewenst in dit nieuwe levensjaar. Die de Heere verwachten, zullen de kracht vernieuwen!
groetjes Henrïët
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Channa, van harte gefeliciteerd, God's Zegen en nog vele gezonde jaren toegewenst.
Ook Monica-1977, al heb je nog niet gepost, eveneens van harte gefeliciteerd!
Ook Monica-1977, al heb je nog niet gepost, eveneens van harte gefeliciteerd!
Channa, gefeli...
Ik heb overigens mijn verjaardag nog totaal niet gevierd.
Ik heb overigens mijn verjaardag nog totaal niet gevierd.
- JolandaOudshoorn
Channa,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele fijne dag met je gezin toegewenst!
Gods nabijheid voor het komende jaar gewenst!
Groetjes Vlinder
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele fijne dag met je gezin toegewenst!
Gods nabijheid voor het komende jaar gewenst!
Groetjes Vlinder
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.

Van harte gefeliciteerd Channa!!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
henriët schreef:Lassie,
Kaw,
Marnix
Haha, ik was inderdaad niet jarig maar kampioen geworden. Maar het was een fijne dag hoor

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."