De wolf in Nederland

Hoe denken jullie over wolven in Nederland?

Geweldig dat er weer wolven zijn in Nederland!
16
25%
Het maakt me helemaal niets uit.
3
5%
Zo snel mogelijk alle wolven afschieten of wegjagen uit ons land.
17
26%
In sommige gebieden zou het eventueel kunnen, maar dan wel met beleid.
29
45%

Totaal aantal stemmen: 65

Vrouwke

Re: De wolf in Nederland

Bericht door Vrouwke »

@ Henk J

Ik begrijp je helemaal!
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
‭‭
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Misschien moeten we hier wolvenwegwijzers neerzetten richting Merel, Huisman enzovoorts 🙃
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
‭‭
huisman

Bericht door huisman »

Groot Blankenstein schreef: 07 nov 2024, 08:32 Misschien moeten we hier wolvenwegwijzers neerzetten richting Merel, Huisman enzovoorts 🙃
Ik stem voor :super
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

😂 😇 🤣
‭‭
Edelweiss

Bericht door Edelweiss »

Groot Blankenstein schreef: 05 nov 2024, 20:35 In Nederland heb je ook meer dan genoeg gebieden waar je niet mag komen hoor. De zogenoemde rustgebieden. Deze worden ook duidelijk aangegeven. Mocht je jezelf er toch in begeven, dan loop je grote kans op een boete.
Dat is zeker waar en ik sta achter dat beleid. Maar dat men er niet mag komen betekent niet dat 't niet gebeurt. Ik heb zelf een korte periode op de Veluwe gewoond en daar was genoeg te zien. Onder het mom van ‘Ik kom hier al jaren en weet wat ik doe’ werden bordjes massaal genegeerd.
Groot Blankenstein schreef: 05 nov 2024, 20:35Ik zag net trouwens op Omroep Gelderland dat de wolf ook wel ezels lust..https://www.gld.nl/nieuws/8227530/ezel- ... boosdoener
Dit geeft eigenlijk ook wel aan hoe lastig het is: de wolf was duidelijk niet onder de indruk van de ezels, maar een raster heeft onmiddellijke gevolgen voor ander wild. Ik kan me wel voorstellen dat mensen er wanhopig van worden.
Groot Blankenstein schreef: 07 nov 2024, 08:32 Misschien moeten we hier wolvenwegwijzers neerzetten richting Merel, Huisman enzovoorts 🙃
:haha
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Ook in Staphorst maakt men zich zorgen over wolven.
https://www.rd.nl/artikel/1084811-hoe-b ... p-de-markt
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

J.C. Philpot schreef: 15 nov 2024, 12:57 Ook in Staphorst maakt men zich zorgen over wolven.
https://www.rd.nl/artikel/1084811-hoe-b ... p-de-markt
Deze link is ook in het topic RD geplaatst. Dus hier houden we het bij echte wolven.
CvD

Bericht door CvD »

Vandaag in de Barneveldse krant.
Jongen wordt omsingelt door 7 wolven
https://www.barneveldsekrant.nl/lokaal/ ... closemodal
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Gelukkig nog goed afgelopen...
Ik vraag me af hoelang het duurt voordat zoiets minder goed afloopt.
‭‭
huisman

Bericht door huisman »

CvD schreef: 21 nov 2024, 16:36 Vandaag in de Barneveldse krant.
Jongen wordt omsingelt door 7 wolven
https://www.barneveldsekrant.nl/lokaal/ ... closemodal
Jaloers!
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Sorry hoor, maar ik denk nu echt: je bent niet wijs..
‭‭
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Verder vind ik je een beste vent hoor!

😇
‭‭
huisman

Bericht door huisman »

Groot Blankenstein schreef: 21 nov 2024, 23:40 Sorry hoor, maar ik denk nu echt: je bent niet wijs..
Is toch een geweldige ervaring! Zag vandaag een vos net buiten mijn woonplaats. Echt een toppunt. Zag ooit een adder in Dwingeloo en een ringslang in de blauwe kamer en een aanvallende everzwijn met biggen in Epe……nu nog de wolf.
refo

Bericht door refo »

huisman schreef: 22 nov 2024, 00:22
Groot Blankenstein schreef: 21 nov 2024, 23:40 Sorry hoor, maar ik denk nu echt: je bent niet wijs..
Is toch een geweldige ervaring! Zag vandaag een vos net buiten mijn woonplaats. Echt een toppunt. Zag ooit een adder in Dwingeloo en een ringslang in de blauwe kamer en een aanvallende everzwijn met biggen in Epe……nu nog de wolf.
Nou geweldig, wat een ervaring. 'Het is maar net goed afgelopen....'
MGG

Bericht door MGG »

refo schreef: 22 nov 2024, 07:18
huisman schreef: 22 nov 2024, 00:22
Nou geweldig, wat een ervaring. 'Het is maar net goed afgelopen....'
Hoe iets ervaren wordt of door kranten opgepikt is niet zelden anders dan de realiteit. Een feit blijft dat de kans op een aanval op mensen minimaal is.
Plaats reactie