What a jokeDDD schreef:Welnee. Dat is gewoon modieus en politiek correct gedrag. Of gewoon fatsoen, want iemand op zo'n punt kwetsen, is net zo goed onbeschaamd en respectloos.

What a jokeDDD schreef:Welnee. Dat is gewoon modieus en politiek correct gedrag. Of gewoon fatsoen, want iemand op zo'n punt kwetsen, is net zo goed onbeschaamd en respectloos.
Dat is toch lomp, respectloos en onaardig? Ik begrijp niet dat dat niet overduidelijk is.Charles schreef:Ik denk (of eigenlijk weet ik het wel zeker) dat forumlid Philpot gelijk heeft. Het enige wat hij twitterde is: "Een man wordt onze eerste vrouwelijke viersterrenofficier".DDD schreef:Welnee. Dat is gewoon modieus en politiek correct gedrag. Of gewoon fatsoen, want iemand op zo'n punt kwetsen, is net zo goed onbeschaamd en respectloos.
Ik vind deze reactie op Twitter bepaald niet aardig nee, inderdaad wat lomp en onrespectvol. Maar hoe vaak staan er lompe en onrespectvolle reacties op Twitter? En hoe vaak worden die verwijderd?DDD schreef:Dat is toch lomp, respectloos en onaardig? Ik begrijp niet dat dat niet overduidelijk is.Charles schreef:Ik denk (of eigenlijk weet ik het wel zeker) dat forumlid Philpot gelijk heeft. Het enige wat hij twitterde is: "Een man wordt onze eerste vrouwelijke viersterrenofficier".DDD schreef:Welnee. Dat is gewoon modieus en politiek correct gedrag. Of gewoon fatsoen, want iemand op zo'n punt kwetsen, is net zo goed onbeschaamd en respectloos.
Het twitterbericht zegt precies hoe de situatie is. Alleen mag je dat niet publiekelijk meer zeggen als je gelooft dat er maar twee genders zijn, namelijk man en vrouw.DDD schreef:Dat is toch lomp, respectloos en onaardig? Ik begrijp niet dat dat niet overduidelijk is.Charles schreef:Ik denk (of eigenlijk weet ik het wel zeker) dat forumlid Philpot gelijk heeft. Het enige wat hij twitterde is: "Een man wordt onze eerste vrouwelijke viersterrenofficier".DDD schreef:Welnee. Dat is gewoon modieus en politiek correct gedrag. Of gewoon fatsoen, want iemand op zo'n punt kwetsen, is net zo goed onbeschaamd en respectloos.
Afgekort: woke.KDD schreef:What a jokeDDD schreef:Welnee. Dat is gewoon modieus en politiek correct gedrag. Of gewoon fatsoen, want iemand op zo'n punt kwetsen, is net zo goed onbeschaamd en respectloos.
Daar gaat het niet om. Als iemand zichzelf vrouw voelt en daar ook voor geopereerd is, dan is het een kwestie van fatsoen om niet op Twitter te zetten dat zij een man is. Ik kan mij prima voorstellen dat mensen principiële bezwaren hebben tegen een transitie van mannelijk lichaam naar vrouwelijk lichaam of andersom. Maar dat is geen reden om mensen te schofferen. Dat is ook niet de manier om je zorgen over de momenteel nogal extreme aandacht voor dit getalsmatig beperkte probleem aan de orde te stellen.Herman schreef:Het twitterbericht zegt precies hoe de situatie is. Alleen mag je dat niet publiekelijk meer zeggen als je gelooft dat er maar twee genders zijn, namelijk man en vrouw.DDD schreef:Dat is toch lomp, respectloos en onaardig? Ik begrijp niet dat dat niet overduidelijk is.Charles schreef:Ik denk (of eigenlijk weet ik het wel zeker) dat forumlid Philpot gelijk heeft. Het enige wat hij twitterde is: "Een man wordt onze eerste vrouwelijke viersterrenofficier".DDD schreef:Welnee. Dat is gewoon modieus en politiek correct gedrag. Of gewoon fatsoen, want iemand op zo'n punt kwetsen, is net zo goed onbeschaamd en respectloos.
PffftCharles schreef: Ik denk (of eigenlijk weet ik het wel zeker) dat forumlid Philpot gelijk heeft. Het enige wat hij twitterde is: "Een man wordt onze eerste vrouwelijke viersterrenofficier".
DDD schreef: Gisteren een dienst van de Mozaïek beluisterd. De hele entourage is een wereld van verschil met de kerk waar ik lid ben. Maar ik snap de aantrekkingskracht wel, de dienst is een indrukwekkend moment waarbij een hoop emotie te beleven is. De preek is kort, aansprekend en in "jongerentaal".
En wie je ook bent, je mag er allemaal zijn. God ziet je en God is blij met jou.
Klopt, ik zie het nu ook, het quoten is misgegaan. Sorry daarvoor!DDD schreef:Je citeert mij niet echt goed.
Los daarvan: ik hoorde onlangs ook een gezin dat vertelde dat Mozaiek hen bij het geloof had behouden in de coronatijd. Dus er zijn zeker ook positieve dingen te melden.