Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Klusadvies geven in de Action (O, moet je verf echt omroeren? Waarmee dan? En is beits hetzelfde als olie?), een kast waarop kalkverf zit schuren (waarna ik eruitzag als een ontsnapte smurf), het kastje schilderen, het gras maaien, de paardenbloemenplaag bestrijden, een baan aangeboden krijgen, gehaktballen braden, de zolder opruimen, wat administratie.
- Dodo
Voor de paardenbloemen kan ik cavia's aanraden. Die malen de hele dag door. Ze hebben zo'n tweehonderd eetmomentjes per dag...
Was de baan voor tuinman m/v?
Nee, dat gelukkig niet. Ook niet voor klusvrouw, overigens.Dodo schreef:Voor de paardenbloemen kan ik cavia's aanraden. Die malen de hele dag door. Ze hebben zo'n tweehonderd eetmomentjes per dag...
Gewoon als docent.
Kun je cavia's gewoon los in je tuin laten grazen? En weten ze dan het verschil tussen een paardenbloem en een dahlia?
- Dodo
Ik ben bang van niet. Ik heb ze een keer de ruimte gegeven en dat kostte me een zonnebloem. Ze eten ook graag munt, lavendel, dropplant en allerlei kruiden. Ze blijven bij mij nu binnen de omheining.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weer heerlijk vrijwilligerswerk gedaan (vanaf 4 uur tot vanavond 8 uur). Wat zie je de mensen dan toch weer genieten.
En heel fijn dat mijn man me dit ook erg gunt om te doen. Hij heeft dan zo'n heerlijk moment samen met zijn zoon.
Vanochtend wel heerlijk kunnen genieten van het mooie weer, even naar de speeltuin.
En heel fijn dat mijn man me dit ook erg gunt om te doen. Hij heeft dan zo'n heerlijk moment samen met zijn zoon.

Vanochtend wel heerlijk kunnen genieten van het mooie weer, even naar de speeltuin.
Met 3 generaties in de ' Flipjes'.
Enorm leuk:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
En wat is de 'Flipjes'? Heeft dat iets met Flipje Tiel te maken?henriët schreef:Met 3 generaties in de ' Flipjes'.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Nee joh dat is een speeltuin, leuk in combinatie met de Mekkerstee voor de kinderclub bijv. 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Een begrip in Ouddorp e oLuther schreef:En wat is de 'Flipjes'? Heeft dat iets met Flipje Tiel te maken?henriët schreef:Met 3 generaties in de ' Flipjes'.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Dodo
Heel leuk. Onze kinderen weten het nog van vroeger. Een oudere beheerder: kinderties, ie mag malkander geen zeer doen!henriët schreef:Een begrip in Ouddorp e oLuther schreef:En wat is de 'Flipjes'? Heeft dat iets met Flipje Tiel te maken?henriët schreef:Met 3 generaties in de ' Flipjes'.
Een knots gezellige speeltuin zonder wifi, zonder muziek, zonder moderne dingen.
Mijn moeder speelde er al als kind, ik zelf ook als kind, en vandaag met onze kinderen.
Mijn moeder speelde er al als kind, ik zelf ook als kind, en vandaag met onze kinderen.
Ik ben nog niet zo oud als jij, dus ik weet dat allemaal niet.Orchidee schreef:Nee joh dat is een speeltuin, leuk in combinatie met de Mekkerstee voor de kinderclub bijv.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik heb onlangs hier op RF begrepen dat een openbare gelegenheid zonder wifi niet meer kan anno 2015.henriët schreef:Een knots gezellige speeltuin zonder wifi, zonder muziek, zonder moderne dingen.
(Vraag maar na bij alle RF'ers uit het bedrijfsleven...

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Hoe weet je dat? :oLuther schreef:Ik ben nog niet zo oud als jij, dus ik weet dat allemaal niet.Orchidee schreef:Nee joh dat is een speeltuin, leuk in combinatie met de Mekkerstee voor de kinderclub bijv.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Omdat jouw man al meer dan 10 jaar langer gewerkt heeft dan ik oud ben...Orchidee schreef:Hoe weet je dat? :oLuther schreef:Ik ben nog niet zo oud als jij, dus ik weet dat allemaal niet.