Hoe ze erop staat?Gijs83 schreef:Je wil niet weten hoe ze erop staat! En wat voor berg(paden)(en) ze allemaal beklimt!MarthaMartha schreef:vakantiefoto's op mijn hyves....

bedankt voor de complimenten

Hoe ze erop staat?Gijs83 schreef:Je wil niet weten hoe ze erop staat! En wat voor berg(paden)(en) ze allemaal beklimt!MarthaMartha schreef:vakantiefoto's op mijn hyves....
wordt vriendje dan......Ariene schreef:ik ook...henriët schreef:oh ga ik s gauw kijken..Gijs83 schreef:Je wil niet weten hoe ze erop staat! En wat voor berg(paden)(en) ze allemaal beklimt!MarthaMartha schreef:vakantiefoto's op mijn hyves....
k heb dr ook meteen gemaild gijs..MarthaMartha schreef:Hoe ze erop staat?Gijs83 schreef:Je wil niet weten hoe ze erop staat! En wat voor berg(paden)(en) ze allemaal beklimt!MarthaMartha schreef:vakantiefoto's op mijn hyves....![]()
![]()
![]()
bedankt voor de complimenten![]()
![]()
wauw, ze zien er super uit!
binnenkort komt ik weer langs, dan serveer je maar brood ipv toastjesGian schreef:We hebben 2 vormen gebruikt. De brede vorm is eigenlijk nog beter dan de normale itt de adviezen.
Met een bbm kan je maar 1 brood tegelijk kneden. Ik zit er nog over na te denken om een mooie Kitchenaid ofzo te kopen. Die zijn alleen een beetje duur![]()
We kneden nu met de hand. Allebei een bal![]()
Willen het voorlopig voor de hobby houden. Beetje aparte broden maken ect.
Wil je met zelf bakken geld besparen is een graanmolentje een goede investering. Een baal tarwe a 25 kg kost 8 euro.
Je hebt volgens mij ook deegkneders waar je een molentje op kan zetten.
Ik zou liever toastjes krijgen. Maar liever-koekjes worden waaschijnljik niet gebakken?JolandaOudshoorn schreef:binnenkort komt ik weer langs, dan serveer je maar brood ipv toastjesGian schreef:We hebben 2 vormen gebruikt. De brede vorm is eigenlijk nog beter dan de normale itt de adviezen.
Met een bbm kan je maar 1 brood tegelijk kneden. Ik zit er nog over na te denken om een mooie Kitchenaid ofzo te kopen. Die zijn alleen een beetje duur![]()
We kneden nu met de hand. Allebei een bal![]()
Willen het voorlopig voor de hobby houden. Beetje aparte broden maken ect.
Wil je met zelf bakken geld besparen is een graanmolentje een goede investering. Een baal tarwe a 25 kg kost 8 euro.
Je hebt volgens mij ook deegkneders waar je een molentje op kan zetten.![]()
![]()
dat kliktime laat toch nog steken vallen zo te zien....henriët schreef:een gezellige/ fijne avond met leuke, dolle en goede gesprekken via verschilende media
auwww.... niet echt een aanwinst!!wim schreef:flinke kiespijn
MM, leuke foto's joh!!!!!MarthaMartha schreef:Hoe ze erop staat?Gijs83 schreef:Je wil niet weten hoe ze erop staat! En wat voor berg(paden)(en) ze allemaal beklimt!MarthaMartha schreef:vakantiefoto's op mijn hyves....![]()
![]()
![]()
bedankt voor de complimenten![]()
![]()