Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
- MarthaMartha
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Een gezellige houtkachel in huis, heerlijk warm en gezellig!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Je kunt er nog het plaatgerecht mee maken, dat ik deze week gemaakt heb.merel schreef:Hier idem. Had ik gisteren net onze vracht weggewerkt door ind appelmoes en heel veel appeltaarten, krijg ik vandaag weer een tas. Denk dat ik deze maar ga drogen.
Alleen zou ik de appels er pas de laatste 10 minuten bij doen, bij ons waren ze te zacht/moezig geworden.
Maar met jouw gezin kun je er gemakkelijk 8 appels op kwijt.
En volgende keer doe ik er spekjes bij, voor de hartige knapperigheid.
http://www.refoforum.nl/forum/posting.p ... 3&p=729014
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Vrouwenbijbel. Gekregen van mijn ouders.
Keelpijn en koude rillingen...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ai...griepje? Beterschap!!
Ik zit Strepsils te zuigen, maar of het gaat stoppen, het lijkt van niet.helma schreef:Ai...griepje? Beterschap!!
Slapen valt me zo ook moeilijk.
In dergelijke gevallen neem ik een pilsje met een bak chips. Dat is een probaat middel.
Aan iedereen vertellen daarentegen werkt averechts. Word je alleen maar zieker van.
Aan iedereen vertellen daarentegen werkt averechts. Word je alleen maar zieker van.
refo schreef:In dergelijke gevallen neem ik een pilsje met een bak chips. Dat is een probaat middel.

Refo drinkt het liefst azijn.Ad Anker schreef:refo schreef:In dergelijke gevallen neem ik een pilsje met een bak chips. Dat is een probaat middel.
Aan iedereen vertellen daarentegen werkt averechts. Word je alleen maar zieker van.Een flinke Jägermeister en een paracetamolletje helpt ook fantastisch!

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
En wat als je geen druppel alcohol mag? Dan wordt het wel een beetje lastig.Ad Anker schreef:refo schreef:In dergelijke gevallen neem ik een pilsje met een bak chips. Dat is een probaat middel.
Aan iedereen vertellen daarentegen werkt averechts. Word je alleen maar zieker van.Een flinke Jägermeister en een paracetamolletje helpt ook fantastisch!
Zo op het eerste gevoel heb ik nog geen hoge koorts, dus hopen we maar dat het nog wat mee mag vallen.
De keelpijn en hoestaanvallen zijn er nog wel. Wellicht gistermorgen kou gevat, want toen we gingen fietsen was jet echt niet
aangenaam, tegen de wind in rijden op de vlakte. Prettig is dan wel iets ander. Maar goed, de afspraak was nu eenmaal gemaakt.
- Johann Gottfried Walther
Beterschap en sterkte !-DIA- schreef:Ik zit Strepsils te zuigen, maar of het gaat stoppen, het lijkt van niet.helma schreef:Ai...griepje? Beterschap!!
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Dank je, vriend!Johann Gottfried Walther schreef:Beterschap en sterkte !-DIA- schreef:Ik zit Strepsils te zuigen, maar of het gaat stoppen, het lijkt van niet.helma schreef:Ai...griepje? Beterschap!!
To believe van Tenira Sturm
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
......een lieve schoondochter. Het was gisteren een prachtige dag.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Een bezoekje hier(na hele lange tijd), groetjes aan alle oud bekenden