Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
ai dat is balen
. Sterkte.

nu 9 dagen zenuwelappig op je nagels kluiven van de spanning??helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:ik voel zoooo met je meehelma schreef:Bart schreef:dat ik morgen naar de tandarts moet, ik ben er nu al mee bezig, ik ben gewoon bang voor de tandarts, niet voor de man maar wel ze gereedschap. Gelukkig zijn er verdovingen
ik moet al een half jaar vanwege een enorme krater...maar ik durf niet eens een afspraak te maken
aangezien ik gister aan de andere kant van mijn mond een stuk vulling ben verloren heb ik alle beetjes moed bij elkaar geschraapt en een afspraak gemaakt![]()
21 januari 9 uur....(Op mijn trouwdag)
achteraf lach je om jezelf met die malle zenuwenfratsen........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Als je niets voelt nu, zal het wel loslopen.
Waar zijn mensen eigenlijk zo bang voor? Het machteloos met open mond overgeleverd zijn?
Waar zijn mensen eigenlijk zo bang voor? Het machteloos met open mond overgeleverd zijn?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
nou.. ik moet eerlijk zeggen dat mijn laatste kaakchirurg actie nou niet echt bepaald ongevoelig te noemen was. Ik voelde zelfs het zetten van de hechtingen. Nou dat was niet bepaald lekker (ondanks dat ik twee verdovingsspuiten had gekregen).refo schreef:Als je niets voelt nu, zal het wel loslopen.
Roodharigen hebben meer pijn.....Lassie schreef:nou.. ik moet eerlijk zeggen dat mijn laatste kaakchirurg actie nou niet echt bepaald ongevoelig te noemen was. Ik voelde zelfs het zetten van de hechtingen. Nou dat was niet bepaald lekker (ondanks dat ik twee verdovingsspuiten had gekregen).refo schreef:Als je niets voelt nu, zal het wel loslopen.

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
De kou, de winter... ik wil vooooorjaaaar! 

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
nee joh.. Heerlijk dit weer.
hot summer.................graag per diréct, ondanks de sprookjesachtige winterplaatjesDaphne schreef:De kou, de winter... ik wil vooooorjaaaar!
Moderatorbericht:
als ik na het eten even mijn holle kies weer leegmaak zak ik bijna de grond in van de pijnrefo schreef:Als je niets voelt nu, zal het wel loslopen.
ik heb dus niet de illusie dat de behandeling pijnloos zal zijn

- Jean le Fontain
- Contacteer:
Op verzoek heb ik een aantal postings hier verwijderd.
't is wel een klaagmuurtopic
; maar dat heeft zo zn grenzen..
't is wel een klaagmuurtopic

En dan maak je een afspraak voor over tien dagen? Omdat het nog zolang duurde dacht ik dat het alleen maar een gat was.helma schreef:als ik na het eten even mijn holle kies weer leegmaak zak ik bijna de grond in van de pijnrefo schreef:Als je niets voelt nu, zal het wel loslopen.
Ik zou morgen maar even gaan. Ben je er af.
--------------
- Bert Mulder
- Contacteer:
Jean le Fontain schreef:Op verzoek heb ik een aantal postings hier verwijderd.
't is wel een klaagmuurtopic![]()
; maar dat heeft zo zn grenzen..
NOOOOO!
ik had er zo'n leuke disclaimer staan....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Maarre... helma, je kan toch ook om verdoving vragen? Dan voel je helemaal niets.refo schreef:En dan maak je een afspraak voor over tien dagen? Omdat het nog zolang duurde dacht ik dat het alleen maar een gat was.helma schreef:als ik na het eten even mijn holle kies weer leegmaak zak ik bijna de grond in van de pijnrefo schreef:Als je niets voelt nu, zal het wel loslopen.
Ik zou morgen maar even gaan. Ben je er af.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
dat t bijna 10 uur is, en ik dan naar bed wil, en ik nog zooooveel wil doen..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Bert Mulder
- Contacteer:
morgen...henriët schreef:dat t bijna 10 uur is, en ik dan naar bed wil, en ik nog zooooveel wil doen..
bij leven en welzijn...
Zo de Heere wil en wij leven...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.