Langzaam maar zeker...

Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33452
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Langzaam maar zeker...

Bericht door Tiberius »

Marnix schreef:
Tiberius schreef:Mogelijk, alhoewel ik me de relevantie daarvan afvraag.

Maar laten we ons in dit topic maar houden aan het onderwerp, waarover we aan het discussiëren zijn. Zomaar wat ongefundeerd rondroepen schiet niemand mee op.
En dan stel ik vast, dat niemand hier beweert dat iemand zalig kan worden door wetjes te houden. Of jij wel?
Nee. Dat stelt niemand. Maar ondertussen... denken veel mensen dat je of iemand zalig is of niet, wel uit dit soort zaken kan afleiden.
Hoe kom je daar nou weer bij?
Lees nou eens rustig dit topic door, waar het over gaat, wat iedereen zegt, etc.
Dit topic vervuilen met zomaar wat rondroepen, daar schiet niemand wat mee op.
barjan
Berichten: 184
Lid geworden op: 13 mei 2009, 10:58

Re: Langzaam maar zeker...

Bericht door barjan »

Ik snap wel wat Marnix zegt want zo ervaar ik het ook dus dan moet je toch goed letten op wat je zegt want als je het niet zo bedoelt kun je het nog wel zo over laten komen hoor!
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33452
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Langzaam maar zeker...

Bericht door Tiberius »

Erasmiaan schreef:Bla, bla, bla, enz., enz., enz., zucht, zucht, zucht...
Helemaal mee eens.
artistiek
Berichten: 942
Lid geworden op: 15 dec 2008, 22:02

Re: Langzaam maar zeker...

Bericht door artistiek »

barjan schreef:Ik snap wel wat Marnix zegt want zo ervaar ik het ook dus dan moet je toch goed letten op wat je zegt want als je het niet zo bedoelt kun je het nog wel zo over laten komen hoor!
...
Laatst gewijzigd door artistiek op 13 jul 2009, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
barjan
Berichten: 184
Lid geworden op: 13 mei 2009, 10:58

Re: Langzaam maar zeker...

Bericht door barjan »

Laat maar, ik zeg hier al niets meer hier. Gevoelens die hier opgewekt worden mogen zo te zien niet uitgesproken worden.
Ik baal hiervan en ik vind het niet eerlijk dat er zo mee om wordt gegaan. ::please
artistiek
Berichten: 942
Lid geworden op: 15 dec 2008, 22:02

Re: Langzaam maar zeker...

Bericht door artistiek »

barjan schreef:Laat maar, ik zeg hier al niets meer hier. Gevoelens die hier opgewekt worden mogen zo te zien niet uitgesproken worden.
Ik baal hiervan en ik vind het niet eerlijk dat er zo mee om wordt gegaan. ::please
Je maakt er gewoon één puinhoop van en niemand begrijpt nog wat je bedoeld. Zo kun je niet discussiëren.
Maar ik zal mijn posting herstellen want is idd. wat onpopulair op deze manier. Bij dezen.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33452
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Langzaam maar zeker...

Bericht door Tiberius »

De meeste zinnige zaken over de legging zijn inmiddels hier al wel gepost.
Daarom: :lock
Gesloten