Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
......... een wat bibberend gevoel, ons Jetje gaat vannacht op reis naar t buitenland, alpen zeg maar, ze mag met mn zusje en zwager mee, en komt zaterdag dv weer terug met mn ouders...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Sterkte Henriët...
Mijn laatste aanwinsten..
Een heel lief smsje en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer vlinders...
Mijn laatste aanwinsten..
Een heel lief smsje en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer vlinders...

scape schreef:aanwinst

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
mooie vondst, scape. ben erg benieuwd naar de inhoud daarvan.
telefoongesprek met ons Jetje, die heerlijk geniet, en alle opa en oma vertroetelingen zich lekker aan laat leunen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Een scheve bril, die heel lastig zit...
-ben er bovenop gaan zitten-
moet zo even naar de opticiën
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Lang leve de lenzen-DIA- schreef:Een scheve bril, die heel lastig zit...

Je bent niet de enige die dat overkomen is. Ik leg hem tegenwoordig ook niet meer op een stoel of iets waar ik op ga zitten.-DIA- schreef:Een scheve bril, die heel lastig zit...
toen ik een jaar of 10 was heb ik dat ook gedaan... maar ik was bang dat mn ouders erg boos zouden worden, dus heb ik m eigenhandig teruggedraaid. Hij was echt helemaal plat... de bril lag met de poten uitgeklapt op bed toen ik er op ging zitten. Maar niemand heeft t ooit gemerktGijs83 schreef:Je bent niet de enige die dat overkomen is. Ik leg hem tegenwoordig ook niet meer op een stoel of iets waar ik op ga zitten.-DIA- schreef:Een scheve bril, die heel lastig zit...

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Jij ook niet?hmprff schreef:toen ik een jaar of 10 was heb ik dat ook gedaan... maar ik was bang dat mn ouders erg boos zouden worden, dus heb ik m eigenhandig teruggedraaid. Hij was echt helemaal plat... de bril lag met de poten uitgeklapt op bed toen ik er op ging zitten. Maar niemand heeft t ooit gemerktGijs83 schreef:Je bent niet de enige die dat overkomen is. Ik leg hem tegenwoordig ook niet meer op een stoel of iets waar ik op ga zitten.-DIA- schreef:Een scheve bril, die heel lastig zit...

Schone ramen (binnen, buiten), was, vloer, kattenbak... en niet te vergeten... IK HEB VAKANTIE!!

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- MarthaMartha
uh.... een laagje rood op mijn neus, wangen, voorhoofd, schouders, nek, benen.......
(dacht dat het wel meeviel met de zon vandaag
)
(dacht dat het wel meeviel met de zon vandaag

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Oei, dus je bent een 'rode biet'MarthaMartha schreef:uh.... een laagje rood op mijn neus, wangen, voorhoofd, schouders, nek, benen.......
(dacht dat het wel meeviel met de zon vandaag)