Ik dacht al zoiets te merken gezien de neerdalende frequenties van haar bezoek hier.helma schreef:M&M een nieuwe verslaving heeft![]()
ze die zelfs bóven Refoforum stelt

Ik dacht al zoiets te merken gezien de neerdalende frequenties van haar bezoek hier.helma schreef:M&M een nieuwe verslaving heeft![]()
.....zij nu de hele dag bezig is zakjes M&M's leeg te eten??helma schreef:M&M een nieuwe verslaving heeft
helma schreef:M&M een nieuwe verslaving heeft![]()
helma schreef:M&M een nieuwe verslaving heeft![]()
nou, zo kan 'ie wel weerGijs83 schreef:helma schreef:M&M een nieuwe verslaving heeft![]()
kben benieuwd wat dat is, misschien wel een positieve!
't Zal vast nog wel meevallenhelma schreef:M&M een nieuwe verslaving heeft![]()
niet zo moeilijk.... de tuin!!!Gijs83 schreef:helma schreef:M&M een nieuwe verslaving heeft![]()
kben benieuwd wat dat is, misschien wel een positieve!
Van harte gefeliciteerd Wilma!!!Wilma van den Berg schreef:...ik vandaag een cursus, met goed gevolg, heb mogen afronden en hier heel blij mee ben
Dank je, Rens!Rens schreef:Van harte gefeliciteerd Wilma!!!Wilma van den Berg schreef:...ik vandaag een cursus, met goed gevolg, heb mogen afronden en hier heel blij mee ben
Gefeliciteerd! Welke cursus heb je gedaan?Wilma van den Berg schreef:...ik vandaag een cursus, met goed gevolg, heb mogen afronden en hier heel blij mee ben
...te horen heb gekregen dat er wat tekeningen en schilderijen van mij enige tijd in een hogeschool komen te hangen (en me dit eigenlijk verbazing gaf)
...ik straks vergadering heb&vanavond heerlijk ga eten met een bekende![]()
...bij terugkomst snel de post ga bekijken
wat leuk zeg!!!Wilma van den Berg schreef:...ik vandaag een cursus, met goed gevolg, heb mogen afronden en hier heel blij mee ben
...te horen heb gekregen dat er wat tekeningen en schilderijen van mij enige tijd in een hogeschool komen te hangen (en me dit eigenlijk verbazing gaf)
...ik straks vergadering heb&vanavond heerlijk ga eten met een bekende![]()
...bij terugkomst snel de post ga bekijken
hé joh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!helma schreef:M&M een nieuwe verslaving heeft![]()
whahahahahaaaaa......... maar ik had vorige week een idioot drukke week......JolandaOudshoorn schreef:Ik dacht al zoiets te merken gezien de neerdalende frequenties van haar bezoek hier.helma schreef:M&M een nieuwe verslaving heeft![]()