Zou datzelfde voor Josephus gelden?helma schreef:Gijs83 schreef:-Josephus
-JaCa
Jaca is nu volwassen![]()
heeft geen tijd meer voor het forum denk ik

Zou datzelfde voor Josephus gelden?helma schreef:Gijs83 schreef:-Josephus
-JaCa
Jaca is nu volwassen![]()
heeft geen tijd meer voor het forum denk ik
naar nu blijkt is ze dus druk geweest met haar vlam............Gijs83 schreef:-Monique(deze week nog niet online geweest)
Rens schreef:naar nu blijkt is ze dus druk geweest met haar vlam............Gijs83 schreef:-Monique(deze week nog niet online geweest)
jazekers zozo dus ze missen me tog haha agjaaaa kheb em net nog gebeld kben ziekRens schreef:naar nu blijkt is ze dus druk geweest met haar vlam............Gijs83 schreef:-Monique(deze week nog niet online geweest)
jaa bel me maar eens we hebben veel te praten meis hahajudith schreef:Druk met sgool denk ik ook, en vandaag dacht ik dat ze stage had, zal haar nog es bellen!Gijs83 schreef:-Monique(deze week nog niet online geweest)
zit je nú al dik onder de plak van je vlam????? tsssssssssssssss, waar moet dat naar toe.............monique schreef: kben ziek
en ik mocht niet werken van hem dus ja wat doe je eraan heh
nouuu ik vind dat heeeeel erg lief van hem hoor dat ik niet mag hij is bezorgd over meRens schreef:zit je nú al dik onder de plak van je vlam????? tsssssssssssssss, waar moet dat naar toe.............monique schreef: kben ziek
Kijk, ze schiet al in de verdedigingmonique schreef:nouuu ik vind dat heeeeel erg lief van hem hoor dat ik niet mag hij is bezorgd over meRens schreef:zit je nú al dik onder de plak van je vlam????? tsssssssssssssss, waar moet dat naar toe.............monique schreef: kben ziek
vind ik best lief hoor en hij heeft ook gelijk. als ik bijvoorbeeld ziek bij die oude mensjes had gelopen hadden hun het ook kunnen krijgen die mensen hebben geen weerstand dussss
ja mn manneke heeft wel hersens hoor
Wilma van den Berg schreef:Helma