Als het even kon... waar zou je willen zijn?

Wilma van den Berg

Re: Als het even kon... waar zou je willen zijn?

Bericht door Wilma van den Berg »

Heftig meiden! Weet dat Hij van alles afweet. Het klinkt misschien heel gemakkelijk maar het zijn situaties die op zulke scholen helaas (!) regelmatig voorkomen. Zorg dat je morgen direct een gesprek kunt aangaan met iemand die jullie klas een beetje kent en een belangrijke functie heeft in de school. Laat het z'n gang niet gaan maar probeer er iets aan te doen, zelf niets te zeggen en vooral niets te doen. Denk aan de spreuk van Jolanda: Wat zou de Heere doen? Besef dat Hij ook kracht wil schenken aan allen die het van Hem verwachten! Hij zal dan zeker helpen!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
monique

Bericht door monique »

Wilma van den Berg schreef:Heftig meiden! Weet dat Hij van alles afweet. Het klinkt misschien heel gemakkelijk maar het zijn situaties die op zulke scholen helaas (!) regelmatig voorkomen. Zorg dat je morgen direct een gesprek kunt aangaan met iemand die jullie klas een beetje kent en een belangrijke functie heeft in de school. Laat het z'n gang niet gaan maar probeer er iets aan te doen, zelf niets te zeggen en vooral niets te doen. Denk aan de spreuk van Jolanda: Wat zou de Heere doen? Besef dat Hij ook kracht wil schenken aan allen die het van Hem verwachten! Hij zal dan zeker helpen!
maar wilma ik heb et al tegen vertrouwenspersoon gezecht maar die zei er deze x niks van
en albion we hebben wel een metrix maar die was maandag ziek en toen was er nog niks ja laat in de middag wel en ik hoop dat ze er een donderdag wel is en anders hebben we pech
of we gaan zelf er eens fiks tegen aan want ik heb hier geen zin in ik wil niet zielig doen maar ik k trek dit niet meer tis elke x wat en ze zijn morgen wat van plan ::flood
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

@de 'ruzie'-verhalen van Judith en Monique: het zal best allemaal goed komen! Zeg het gewoon van tevoren tegen je mentor en/of teamleider. Als ze weten wat er speelt, kun ze daar ook op in springen en dan moet het goed komen of ze moeten niet adequaat reageren.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

fluitje schreef:
Rens schreef: ik zou niet weten waarom ik niet in Bern zou mogen willen zijn......weet je, het meest huiveringwekkende moment in een stampvol stadion is het moment dat tienduizenden uit volle borst het Wilhelmus zingen..........KIPPENVEL krijg je er van......men is trots op het eigen land, en dat laten ze voluit blijken!

maar stel je gerust, ik zal er geen cent aan spenderen......maar je reageerd wel steeds heel fundamentalistisch.........wat jij strikt afwijst, en dat is heel veel, dat moet een ander ook maar afwijzen..........

kijk even naar m'n onderschrift.......
Dan gaan we samen Rens, het lijkt mij ook wel wat en de saamhorigheid bij zo'n toernooi heeft mijns inziens ook wel wat. Mits het binnen de perken blijft en helaas is dat bij velen niet zo.
Ik sprak gisteren iemand die een retourtje Bern heeft afgeslagen. Hij kreeg het volgende aangeboden: vliegreis heen en weer naar Bern, overnachting in een hotel, bijwonen van de wedstrijd Nederland-??. Vrijdagmiddag weg, zaterdagmiddag terug. Maar hij heeft niets met voetbal en tegen de voetbalgekte heeft hij enorme aversie, dus hij bedankte vriendelijk voor de eer!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

JolandaOudshoorn schreef:
fluitje schreef:
Rens schreef: ik zou niet weten waarom ik niet in Bern zou mogen willen zijn......weet je, het meest huiveringwekkende moment in een stampvol stadion is het moment dat tienduizenden uit volle borst het Wilhelmus zingen..........KIPPENVEL krijg je er van......men is trots op het eigen land, en dat laten ze voluit blijken!

maar stel je gerust, ik zal er geen cent aan spenderen......maar je reageerd wel steeds heel fundamentalistisch.........wat jij strikt afwijst, en dat is heel veel, dat moet een ander ook maar afwijzen..........

kijk even naar m'n onderschrift.......
Dan gaan we samen Rens, het lijkt mij ook wel wat en de saamhorigheid bij zo'n toernooi heeft mijns inziens ook wel wat. Mits het binnen de perken blijft en helaas is dat bij velen niet zo.
Ik sprak gisteren iemand die een retourtje Bern heeft afgeslagen. Hij kreeg het volgende aangeboden: vliegreis heen en weer naar Bern, overnachting in een hotel, bijwonen van de wedstrijd Nederland-??. Vrijdagmiddag weg, zaterdagmiddag terug. Maar hij heeft niets met voetbal en tegen de voetbalgekte heeft hij enorme aversie, dus hij bedankte vriendelijk voor de eer!
een reisje Bern en de wedstrijd Nederland-Italië??? subiet dat ik ging..........dat zou de eerste keer sinds m'n 18e zijn dat ik weer in een stadion zou komen..............en dan zó'n wedstrijd....(de rest moet maar zo gek zijn als een deur, ik doe er niet zélf aan mee....geen oranje hoeden, kleding en wat al dies meer zij.....)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

En anders is er altijd nog http://www.marktplaats.nl.
Rens

Bericht door Rens »

Tiberius schreef:En anders is er altijd nog http://www.marktplaats.nl.
zouden ze daar, behalve alle idioterie aan oranje-spullen ook nog wedstrijdkaartjes verkopen tegen absolute woekerprijzen?

voor de wedstrijd Nederland-Italië zijn op de zwarte markt rond het stadion prijzen van € 1000,= betaald voor een kaartje...............te zot om over na te denken eigenlijk..........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Lapressa

Bericht door Lapressa »

als het even kond dan zou ik op zoveel plekken willen wezen:
in de oekraïne zou ik graag weer is willenkijken, maar ook in Roemenië en zeker weer in Rwanda. Even in alle drie de landen bekenden opzoeken en genieten van een leven zonder agenda :)
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Lapressa schreef:als het even kond dan zou ik op zoveel plekken willen wezen:
in de oekraïne zou ik graag weer is willenkijken, maar ook in Roemenië en zeker weer in Rwanda. Even in alle drie de landen bekenden opzoeken en genieten van een leven zonder agenda :)
Ik vond het 5 jaar geleden pittig om in Oekraïne te zijn. Ik werd overweldigd door het lijden en de armoede. 2 jaar geleden was de situatie al heel anders.
Roemenië lijkt wat dat betreft denk ik wel op Oekraïne. Rwanda trekt me niet echt. Heel centraal Afrika vind ik op dit moment wat eng met al die onrusten...
Lapressa

Bericht door Lapressa »

Rwanda is na 1994 het meest rustige land in Oost-Afrika.
We zaten vorig jaar zomer aan het Kivumeer en dachten dat het onweerde in Congo, maar later bleken dat gevechten waren. We hebben op 500 meter van de grens naar Congo gezeten maar er geen last van gehad.

Oekraïne was in 1 woord geweldig. Roemenië hebben we nog een tijd projecten gehad. Met een aantal vrienden een stichting gedraaid voor daar.

Het klinkt misschien raar, maar de armoede went op een gegeven moment. Daarbij prik je op een gegeven moment er beter door wie welke hulp echt nodig heeft. In onze ogen je moet gaan leren kijken vanuit dat land.
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
Lassie

Bericht door Lassie »

in bed........ :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Rens schreef:
Tiberius schreef:En anders is er altijd nog http://www.marktplaats.nl.
zouden ze daar, behalve alle idioterie aan oranje-spullen ook nog wedstrijdkaartjes verkopen tegen absolute woekerprijzen?

voor de wedstrijd Nederland-Italië zijn op de zwarte markt rond het stadion prijzen van € 1000,= betaald voor een kaartje...............te zot om over na te denken eigenlijk..........
Tja en anderen krijgen de kaartjes en die verdwijnen in de prullenbak..........
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lourens

Bericht door Lourens »

in een hutje op de hei.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

fluitje schreef:in een hutje op de hei.
:haha meen je dat echt :quoi
jvdg

Bericht door jvdg »

Gijs83 schreef:
fluitje schreef:in een hutje op de hei.
:haha meen je dat echt :quoi
Ík kan me bij die wens althans heel veel voorstellen.
Plaats reactie