:mrgreen: :mrgreen:Tiberius schreef:Dat was Afgewezen toch?vlinder schreef:Bijvoorbeeld met Daphne heb ik wel weer "veel". Ik hoef alleen maar keuken laatste meeting te zeggen en ze weet wat ik bedoel! :mrgreen:
nieuwjaarsmeeting.....
-
ai, dat klinkt gefrustreerd :mrgreen:vlinder schreef:Daar mag je niet naar vragen....je komt of je komt niet :|Zonderling schreef:Is het nu 18 januari of 16 februari? (Ik moet zo veel postings door om de datum te achterhalen!?)
En, hoeveel aanmeldingen zijn er al ?
je mag niet vragen wie er komt, maar best wel hoeveel hoor Vlinder
16 februari DV
- JolandaOudshoorn
Is er al een lijstje?? Ik wil wel weten wie ik ga ontmoeten, ga ik proberen gezichten bij namen te bedenkenhelma schreef:ai, dat klinkt gefrustreerd :mrgreen:vlinder schreef:Daar mag je niet naar vragen....je komt of je komt niet :|Zonderling schreef:Is het nu 18 januari of 16 februari? (Ik moet zo veel postings door om de datum te achterhalen!?)
je mag niet vragen wie er komt, maar best wel hoeveel hoor Vlinder![]()
16 februari DV

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Als er nu in de eerste post van dit topic een lijst wordt bijgehouden met aanmeldingen, dat zou het een beetje vergemakkelijken.JolandaOudshoorn schreef:Is er al een lijstje?? Ik wil wel weten wie ik ga ontmoeten, ga ik proberen gezichten bij namen te bedenkenhelma schreef:ai, dat klinkt gefrustreerd :mrgreen:vlinder schreef:Daar mag je niet naar vragen....je komt of je komt niet :|Zonderling schreef:Is het nu 18 januari of 16 februari? (Ik moet zo veel postings door om de datum te achterhalen!?)
je mag niet vragen wie er komt, maar best wel hoeveel hoor Vlinder![]()
16 februari DV
- JolandaOudshoorn
Er aantoegevoegdJolandaOudshoorn schreef:helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:Kan er een lijstje komen wie er wel komen? (Dan kan ik aan de hand daarvan beslissen of ik ook kom :mrgreen: )
:x :x :x
ga je schamen!: :mrgreen:
Nou ja, dan zal ik het zelf wel doen
Helma
Lassie
Judith
Rens
Christiaan
Daphne
Afgewezen?
Ikzelf (Jolanda)
Rens gaat er weer af
????
Ik weet, mijn Verlosser leeft
It's a long way from Mothergate 8)Rens schreef:Wegens mijn a.s. verhuizing naar het noord-oostpuntje van Friesland in de eerste twee weken van februari, moet ik mij voor de meeting afmelden.
Het is zo'n 200 km weg, dus.....zie ik niet hoe ik op een normale wijze heen en terug kan komen.....
it's sad......
Rens, even vanaf de snelweg bij Apeldoorn woon ik. Je mag bij mij wel stroom tanken voor het laatste stukje 8)Hendrikus schreef:It's a long way from Mothergate 8)Rens schreef:Wegens mijn a.s. verhuizing naar het noord-oostpuntje van Friesland in de eerste twee weken van februari, moet ik mij voor de meeting afmelden.
Het is zo'n 200 km weg, dus.....zie ik niet hoe ik op een normale wijze heen en terug kan komen.....
it's sad......
- Oude-Waarheid