Misschien kan jij het gat opvullen.Karsten schreef:Kaw is gebanned.Rens schreef:ach, Kaw is al de wacht aangezegd door iemand van de nieuwste lichting leden.............Gian schreef:Ik vroeg het even voor Kaw.Hendrikus schreef: O, jij begint nu al te tellen :mrgreen::x ondanks dat die van toeten nog blazen weet van al hetgeen zich in de afgelopen jaren hier heeft ontrolt aan discussies tussen leden en oud-leden.
Sorry, misschien loop ik achter maar sinds wanneer dan?Karsten schreef:Kaw is gebanned.Rens schreef:ach, Kaw is al de wacht aangezegd door iemand van de nieuwste lichting leden.............Gian schreef:Ik vroeg het even voor Kaw.Hendrikus schreef: O, jij begint nu al te tellen :mrgreen::x ondanks dat die van toeten nog blazen weet van al hetgeen zich in de afgelopen jaren hier heeft ontrolt aan discussies tussen leden en oud-leden.
Karsten wordt straks ook gebannedKarsten schreef:Kaw is gebanned.Rens schreef:ach, Kaw is al de wacht aangezegd door iemand van de nieuwste lichting leden.............Gian schreef:Ik vroeg het even voor Kaw.Hendrikus schreef: O, jij begint nu al te tellen :mrgreen::x ondanks dat die van toeten nog blazen weet van al hetgeen zich in de afgelopen jaren hier heeft ontrolt aan discussies tussen leden en oud-leden.