Wat is jouw lievelingsdier? (niet voor dierenhaters)
Re: Wat is jouw lievelingsdier? (niet voor dierenhaters)
Ik heb 2 poezen. Verder vind ik honden wel leuk, maar niet alle hondenrassen vind ik mooi.
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
Lievelingsdier............. ja toch de hond.
Wij hebben vanaf ons trouwens nu onze derde honde.
Toen ik de tweede moest in laten slapen heb ik heel veel verdriet gehad. Hij was slechts 5 en echt een maatje van me.
Nu toch weer een nieuwe en de trainster heeft al gezegd: vrienden voor het leven.
Overigens, we hebben verder nog 3 katten, een parkiet, vissen, konijn en binnenkort ook kippen.
Wij hebben vanaf ons trouwens nu onze derde honde.
Toen ik de tweede moest in laten slapen heb ik heel veel verdriet gehad. Hij was slechts 5 en echt een maatje van me.
Nu toch weer een nieuwe en de trainster heeft al gezegd: vrienden voor het leven.
Overigens, we hebben verder nog 3 katten, een parkiet, vissen, konijn en binnenkort ook kippen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
hé leuk, ik heb ook twee poezen (en een risje kikkers)Lapressa schreef:Ik heb 2 poezen. Verder vind ik honden wel leuk, maar niet alle hondenrassen vind ik mooi.
(en heb een hekel aan honden)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Waarom een hekel aan honden?MarthaMartha schreef:hé leuk, ik heb ook twee poezen (en een risje kikkers)Lapressa schreef:Ik heb 2 poezen. Verder vind ik honden wel leuk, maar niet alle hondenrassen vind ik mooi.
- MarthaMartha
hi... ik vind ze eng....rhm_ schreef:Waarom een hekel aan honden?MarthaMartha schreef:hé leuk, ik heb ook twee poezen (en een risje kikkers)Lapressa schreef:Ik heb 2 poezen. Verder vind ik honden wel leuk, maar niet alle hondenrassen vind ik mooi.
krijg boerka-aantrek-neigingen als ze rond m'n kuiten beginnen te snuffelen.....
Ja dan kun je beter poezen hebben, alleen jammer dat de meeste van hen de behoefte bij de buren in de tuin doen!!!!MarthaMartha schreef:
hi... ik vind ze eng....
krijg boerka-aantrek-neigingen als ze rond m'n kuiten beginnen te snuffelen.....

Als ze de juiste buren treffen, doen ze dat maar één keer, hoor.rhm_ schreef:Ja dan kun je beter poezen hebben, alleen jammer dat de meeste van hen de behoefte bij de buren in de tuin doen!!!!MarthaMartha schreef:
hi... ik vind ze eng....

- Wilma van den Berg
Het klinkt misschien heel vreemd maar ik vind kanaries echt leuke beestjes
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
ja, wat doe jij als je nodig moet?Tiberius schreef:Als ze de juiste buren treffen, doen ze dat maar één keer, hoor.rhm_ schreef:Ja dan kun je beter poezen hebben, alleen jammer dat de meeste van hen de behoefte bij de buren in de tuin doen!!!!MarthaMartha schreef:
hi... ik vind ze eng....

Jammer voor jou, maar DIT is MIJN schát van een hond.....héérlijk lui op de bank.....maar ze vertíkte het om me aan te kijken toen ik een foto frontaal van haar wilde maken.......nou, dan maar zó............MarthaMartha schreef: (en heb een hekel aan honden)

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
ik inmiddels ook...nooit geweestMarthaMartha schreef: (en heb een hekel aan honden)
maar na twee keer gebeten te zijn door een hond...
"hij doet niks hoor mevrouw!"

Jammer..............helma schreef:ik inmiddels ook...nooit geweestMarthaMartha schreef: (en heb een hekel aan honden)
maar na twee keer gebeten te zijn door een hond...
"hij doet niks hoor mevrouw!"
Puck is van het type, dat als je hard BOEH tegen haar roept, ze niet weet hoe snel ze wég moet komen..........de angsthaas...........ze zijn hier op het dorp allemaal dól op haar, vooral de kinderen...........
Moderatorbericht:
laat mensen hun hond in ieder geval aangelijnd houden!!!!!
vanmorgen toen we naar school fietsten liepen er aan 2 kanten van de weg mensen met een hond.
de ene hond liep los, de andere aangelijnd.
De losse hond vloog onverwachts de weg over om even te snuffelen aan de andere hond
Mijn zoon van 17 kon hem niet ontwijken en vloog over de kop met zijn fiets.
Helaas had hij juist deze morgen mijn dochter van 7 achterop in het stoeltje....
allemaal schrammen en zere plekken en mijn dochter helemaal overstuur
de man floot zijn hond terug en wandelde rustig verder
ik ben geen dierenhater....maar sommige hondenbazen kan ik soms wel
vanmorgen toen we naar school fietsten liepen er aan 2 kanten van de weg mensen met een hond.
De losse hond vloog onverwachts de weg over om even te snuffelen aan de andere hond
Helaas had hij juist deze morgen mijn dochter van 7 achterop in het stoeltje....

als ik het dorp in ga, dan zit Puck écht wel aan de lijn, want je weet idd nooit wat een hond gaat doen (een kat overigens ook niet), maar als ik van huis uit naar het bos ga, dan loopt ze dus écht wel los, anders "doet" ze domweg niks.....het is overigens een stuk van circa 150 meter naar het bos en de landerijen.helma schreef:laat mensen hun hond in ieder geval aangelijnd houden!!!!!
én ze weet dat ze per sé aan de rechterkant van de scootmobiel moet lopen, behalve in het bos dus, daar mag ze gaan waar ze wil........als ze andere honden tegenkomt kunnen ze tenminste vrijuit spelen.........
Moderatorbericht:
nou zeg dat is wel misselijk, gewoon doorlopen terwijl iemand valt, bah, wat een snertmentaliteit.helma schreef:laat mensen hun hond in ieder geval aangelijnd houden!!!!!
hopelijk zijn dr tranen nu gedroogd en zijn je zoon en dochtertje de schrik weer te boven!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....