Gewoon een tegoedbon bij de klantenservice halen dan!!!!!post-duif schreef:Krijg je stickers van de C1000 op de mat...
Ga je daar vol goede moed mee naar de C1000....
Zijn ongeveer alle produkten waar je de stickers op kunt plakken UITVERKOCHT?!!?!
Kleine ergernissen [1]
- Oude-Waarheid
Re: Kleine ergernissen
Ik heb bij de C nog nooit een klantenservice waargenomen.Oude-Waarheid schreef:Gewoon een tegoedbon bij de klantenservice halen dan!!!!!post-duif schreef:Krijg je stickers van de C1000 op de mat...
Ga je daar vol goede moed mee naar de C1000....
Zijn ongeveer alle produkten waar je de stickers op kunt plakken UITVERKOCHT?!!?!
HerkenbaarDroelie schreef:Een kleine ergenis waar je je eigen toch erg druk over kan maken:
Wanneer mensen 70 gaan rijden waar je 80 mag, of 40 waar je 50 mag... En dan krijg je nog een vinger naar je hoofd als je op een gegeven moment er iets te dicht achter zit en je in gaat halen...

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ik had er pas 1 voor me.. pfffffff... Was op een donkere weg.. Was er ff met mn gedachten neit helemaal bij, en zit onbewust iets te dicht op mijn voorgang (welke net geen 80 reed).. Meneer seint ff netjes met zn mistlicht, en ik neem dan ok netjes afstand...Ichtus schreef:HerkenbaarDroelie schreef:Een kleine ergenis waar je je eigen toch erg druk over kan maken:
Wanneer mensen 70 gaan rijden waar je 80 mag, of 40 waar je 50 mag... En dan krijg je nog een vinger naar je hoofd als je op een gegeven moment er iets te dicht achter zit en je in gaat halen...
Wat gaat meneer daarna doen.. Remmen, gas geven, remmen, gas geven.. Dus ja... dan zit je er weer dichter op!!!
Het liefst haal ik zo iemand dan ff in om vervolgens netjes verder te rijden, maar dat ging helaas niet.
Meneer ging aan de kant in zo een vluchthaven om mij en de auto achter mij door te laten rijden. Gaat vervolgens erachter rijden. Haalt de auto achter mij in en gaat achter mij rijden.
Wat gaat die kerel doen: Hij zet zn grote lampen aan.. Mag ie van mij doen.. ik stoor me er niet aan.. zet mn binnenspiegel in een andere stand en heb er geen last van.. Vervolgens gaat ie ook nog dicht achter me zitten, terwijl ik toch ondertussen al tegen de 100 aan ging.. Dus ik paar x licht op de rem trappen om te seinen dat ie moest stoppen, doet ie niet.
Vervolgens moet ik afslaan, hij jammer genoeg ook!
Gaat ie me inhalen (in een onoverzichtelijke bocht nogal liefst!!!

Stapt ie uit!

Krijg ik me daar toch ff commentaar!! Ik was te verbeisterd om wat terug te zeggen... Ben niet snel bang, maar zat toch echt ff te trillen!
Ik krijg op mn kop omdat ik 1x te dicht achter hem zit. En vervolgens brengt meneer tot 3x toe!!!! Zichzelf, mij en andere automobilisten in gevaar!!!
Volgende x noteer ik het nummerbord en doe ik aangifte van intimidatie.. want ik voelde me niet echt veilig...

Slordige topictitels: 'Er kwam een boer uit Zwiserland', 'Tot in het viere geslacht'.

Aangepast.Afgewezen schreef:Slordige topictitels: 'Er kwam een boer uit Zwiserland', 'Tot in het viere geslacht'.

Ik geef je weinig kans.. intimidatie komt niet voor in het wetbek van strafrecht..Droelie schreef:Ik had er pas 1 voor me.. pfffffff... Was op een donkere weg.. Was er ff met mn gedachten neit helemaal bij, en zit onbewust iets te dicht op mijn voorgang (welke net geen 80 reed).. Meneer seint ff netjes met zn mistlicht, en ik neem dan ok netjes afstand...Ichtus schreef:HerkenbaarDroelie schreef:Een kleine ergenis waar je je eigen toch erg druk over kan maken:
Wat gaat meneer daarna doen.. Remmen, gas geven, remmen, gas geven.. Dus ja... dan zit je er weer dichter op!!!
Het liefst haal ik zo iemand dan ff in om vervolgens netjes verder te rijden, maar dat ging helaas niet.
Meneer ging aan de kant in zo een vluchthaven om mij en de auto achter mij door te laten rijden. Gaat vervolgens erachter rijden. Haalt de auto achter mij in en gaat achter mij rijden.
Wat gaat die kerel doen: Hij zet zn grote lampen aan.. Mag ie van mij doen.. ik stoor me er niet aan.. zet mn binnenspiegel in een andere stand en heb er geen last van.. Vervolgens gaat ie ook nog dicht achter me zitten, terwijl ik toch ondertussen al tegen de 100 aan ging.. Dus ik paar x licht op de rem trappen om te seinen dat ie moest stoppen, doet ie niet.
Gaat ie me inhalen (in een onoverzichtelijke bocht nogal liefst!!!).. lukte em niet.. wacht totdat we op een recht stuk zijn en haalt dan wel in. Gaat ie voor me rijden... zachter en zachter en zachter en zachter.. totdat ie stil staat.. en ik er gewoonweg niet omheen kon!!
Stapt ie uit!Kerel met een lange staart in een lange zwarte jas.. Of ik even mn deur open wil doen.. Mooi niet! Knopje netjes ingedrukt en raampje een klein stukje open!
Krijg ik me daar toch ff commentaar!! Ik was te verbeisterd om wat terug te zeggen... Ben niet snel bang, maar zat toch echt ff te trillen!
Ik krijg op mn kop omdat ik 1x te dicht achter hem zit. En vervolgens brengt meneer tot 3x toe!!!! Zichzelf, mij en andere automobilisten in gevaar!!!
Volgende x noteer ik het nummerbord en doe ik aangifte van intimidatie.. want ik voelde me niet echt veilig...
Dan doe ik aangifte voor onbehoorlijk rijgedrag..BJD schreef:Ik geef je weinig kans.. intimidatie komt niet voor in het wetbek van strafrecht..Droelie schreef:Ik had er pas 1 voor me.. pfffffff... Was op een donkere weg.. Was er ff met mn gedachten neit helemaal bij, en zit onbewust iets te dicht op mijn voorgang (welke net geen 80 reed).. Meneer seint ff netjes met zn mistlicht, en ik neem dan ok netjes afstand...Ichtus schreef:HerkenbaarDroelie schreef:Een kleine ergenis waar je je eigen toch erg druk over kan maken:
Gaat ie me inhalen (in een onoverzichtelijke bocht nogal liefst!!!).. lukte em niet.. wacht totdat we op een recht stuk zijn en haalt dan wel in. Gaat ie voor me rijden... zachter en zachter en zachter en zachter.. totdat ie stil staat.. en ik er gewoonweg niet omheen kon!!
Stapt ie uit!Kerel met een lange staart in een lange zwarte jas.. Of ik even mn deur open wil doen.. Mooi niet! Knopje netjes ingedrukt en raampje een klein stukje open!

On topic aub: alleen KLEINE ergernissen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Sommige mensen...
...!Mister schreef:Sommige mensen...
Laatst gewijzigd door PvS op 12 mei 2009, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
pvs.. jij hebt meerdere nicknamen????PvS schreef:doch wee die mens...Mister schreef:Sommige mensen...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Geloof jij dat nu ook al Henriët? Hoe zien of lezen jullie nu dat twee verschillende avatars 1 persoon kan zijn?henriët schreef:pvs.. jij hebt meerdere nicknamen????PvS schreef:doch wee die mens...Mister schreef:Sommige mensen...
En kan je zomaar nog een nickname erbij nemen? Ik denk als ik van avatar verander en ook een andere
nickname ga gebruiken ik ook niet zoveel meer via Albion zou versturen. Voor mij echt abacadabra.
En om eerlijk te zijn vind ik het ook niet netjes en zeker niet christelijk.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Tiberius schreef:Aangepast.Afgewezen schreef:Slordige topictitels: 'Er kwam een boer uit Zwiserland', 'Tot in het viere geslacht'.

Bij deze herstel n a v pb.albion schreef:Geloof jij dat nu ook al Henriët? Hoe zien of lezen jullie nu dat twee verschillende avatars 1 persoon kan zijn?henriët schreef:pvs.. jij hebt meerdere nicknamen????PvS schreef:doch wee die mens...Mister schreef:Sommige mensen...
En kan je zomaar nog een nickname erbij nemen? Ik denk als ik van avatar verander en ook een andere
nickname ga gebruiken ik ook niet zoveel meer via Albion zou versturen. Voor mij echt abacadabra.
En om eerlijk te zijn vind ik het ook niet netjes en zeker niet christelijk.
PvS is een persoon met één nickname.
mvg Jet
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....