Afscheid en intrede
Re: Afscheid en intrede
Maar goed dat het geen Bijbelse reizen meer zijn, per ezel. Maar in een comfortabele Franse of Duitse middenklasser. 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
Volgens het RD preekt ds. De Leeuw (GG) zondag afscheid in Opheusden.
Ik zag het ook. Volgens mij is het afscheid van de kerk, ds. De Leeuw gaat nog niet weg. Althans, daar hebben ze mij niet van op de hoogte gesteld.GGBeroopingswerk schreef:Volgens het RD preekt ds. De Leeuw (GG) zondag afscheid in Opheusden.

Inderdaad, DV per 7 sept kerkt de GG in het gebouw van de GGiNAnker schreef:Ik zag het ook. Volgens mij is het afscheid van de kerk, ds. De Leeuw gaat nog niet weg. Althans, daar hebben ze mij niet van op de hoogte gesteld.GGBeroopingswerk schreef:Volgens het RD preekt ds. De Leeuw (GG) zondag afscheid in Opheusden.
-
Hersteld Hervormde Kerk
Afscheid
Zetten-Andelst i.c.m. Ederveen | 28 september 2014 | Ds. M. van Reenen
Kerktijden
Afscheid
Zetten-Andelst i.c.m. Ederveen | 28 september 2014 | Ds. M. van Reenen
Kerktijden
-
Hersteld Hervormde Kerk
Intrede
Oldebroek - 't Harde | 5 oktober 2014 | Ds. M. van Reenen te Zetten-Andelst i.c.m. Ederveen
Site HHK
Intrede
Oldebroek - 't Harde | 5 oktober 2014 | Ds. M. van Reenen te Zetten-Andelst i.c.m. Ederveen
Site HHK
Lijkt me erg spannend voor ds van Reenen.
Hopelijk is de rust "wedergekeerd"!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Dit vraagt om een toelichting.Orchidee schreef:Lijkt me erg spannend voor ds van Reenen.
Het antwoord is nee.Eveline de Pater schreef:Dit vraagt om een toelichting.Orchidee schreef:Lijkt me erg spannend voor ds van Reenen.
Bedoel je dat de rust niet is weergekeerd, of dat er niet gevraagd wordt om een toelichting?
- Niet meer zo actief -
Dit is niet de plaats om allerhande al dan niet sappige verhalen over predikanten en gemeenten te delen.
Welke plaats dan wel? Is daar überhaupt een plaats voor...?Mister schreef:Dit is niet de plaats om allerhande al dan niet sappige verhalen over predikanten en gemeenten te delen.
-
Protestantse Kerk in Nederland
Afscheid
Apeldoorn (herv., Eben-Haëzer, wijk west)| 28 september 2014 | Ds. A. Baas in verband met vertrek naar Amstelveen (herv., Pauluskerk).
Intrede
Amstelveen (herv., Pauluskerk) | 12 oktober 2014 | Ds. A. Baas, Apeldoorn (herv., Eben-Haëzer, wijk west).
Kerkbode Amstelveen.
Afscheid
Apeldoorn (herv., Eben-Haëzer, wijk west)| 28 september 2014 | Ds. A. Baas in verband met vertrek naar Amstelveen (herv., Pauluskerk).
Intrede
Amstelveen (herv., Pauluskerk) | 12 oktober 2014 | Ds. A. Baas, Apeldoorn (herv., Eben-Haëzer, wijk west).
Kerkbode Amstelveen.
-
Klopt, zie www.kerkdienstgemist.nlYesenaer schreef:Ik neem aan dat ze via Kerkdienst Gemist(GG Moerkapelle) beluistert kunnen worden en ook te downloaden zijn.Albertos schreef:Gereformeerde Gemeenten
03-09-2014:
Bevestiging en intrede kandidaat H.A. van Zetten te Benthuizen (onder voorbehoud dat het classicaal examen (op 12-07) positief wordt afgerond).
Ik wil net beide diensten downloaden en zie dat de bevestigingsdienst verdwenen is. Heeft iemand die toevallig al gedownloaded en kan ik die ontvangen?Johannes 3:16 schreef:Klopt, zie http://www.kerkdienstgemist.nlYesenaer schreef:Ik neem aan dat ze via Kerkdienst Gemist(GG Moerkapelle) beluistert kunnen worden en ook te downloaden zijn.Albertos schreef:Gereformeerde Gemeenten
03-09-2014:
Bevestiging en intrede kandidaat H.A. van Zetten te Benthuizen (onder voorbehoud dat het classicaal examen (op 12-07) positief wordt afgerond).
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)