Nou ja, ik heb de grammofoonplaat niet heel erg meegemaakt dus heb dat nostalgisch gevoel wat minder... ik vind mijn CD-speler echt genoeg klinken. Mag ook wel gezien de 13 kilo die dat ding weegt

Ben nooit van de LP's af gestapt. Kocht ze 10 jaar terug als student. 1 euro per plaat, dat is goedkoper dan een cd. Luister het nu minder maar dat komt omdat mn LP-speler het helaas niet goed meer doet.Mara schreef:Wist je trouwens dat de echte muziekfanaat weer LP's koopt![]()
Men vindt dat mooier dan een CD. Warmer en dieper geluid.
Back in time heet dat.
Hé, ik de CD: Be thou my vision van dezelfde componist.Hendrikus schreef:
Deze is een paar weken geleden uitgekomen en bevat veel werken die nog niet eerder op cd verschenen zijn.Zacheüs schreef:
Hé, ik de CD: Be thou my vision van dezelfde componist.
Welke nrs. heeft die van jou?
Ik vind God be in my head heel mooi, komt door z'n eenvoud denk ik.
A prayer of St. Patrick en The Lord bless you and keep you zingen we regelmatig op 'ons' koor.
Zachea
Mooi!Hendrikus schreef:Deze is een paar weken geleden uitgekomen en bevat veel werken die nog niet eerder op cd verschenen zijn.Zacheüs schreef:
Hé, ik de CD: Be thou my vision van dezelfde componist.
Welke nrs. heeft die van jou?
Ik vind God be in my head heel mooi, komt door z'n eenvoud denk ik.
A prayer of St. Patrick en The Lord bless you and keep you zingen we regelmatig op 'ons' koor.
Zachea
Kost maar 14,95 bij de Klassieke Vakhandel.
Kwaliteit zoals we gewend zijn van Rutter. Zijn stijl is herkenbaar, tikkeltje gelikt misschien, maar zeker aangenaam om naar te luisteren, een mooie mix van welluidendheid en eigentijdse elementen. Ben er blij mee!
Today sees the launch of a major new collection of new choral music by John Rutter, recorded by the Cambridge Singers and the Royal Philharmonic Orchestra under John’s direction. ‘John Rutter: A Song in Season’ ranges across the church’s year, incorporating a rich treasure-trove of music for Christmas, Epiphany, Pentecost, Easter, and Harvest-time. The first album of new anthems and canticles by John since his landmark 2002 recording of Mass of the Children, the disc features the following works:
Wells Jubilate
Look to the day
To every thing there is a season
Carol of the Magi
O Lord, thou has searched me out
Most glorious Lord of life
Look at the world
Veni Sancte Spiritus
Lord, thou hast been our refuge
I am with you always
The King of Blis
Winchester Te Deum