Oooow, wist niet dat je bij de marine hebt gediend.Bert Mulder schreef:Jan, meende dat je dat nu zo onderhand wel wist, dat ik ALTIJD schoten VOOR de boeg gaf....jvdg schreef: Nu gaf je een schot voor de boeg.

Oooow, wist niet dat je bij de marine hebt gediend.Bert Mulder schreef:Jan, meende dat je dat nu zo onderhand wel wist, dat ik ALTIJD schoten VOOR de boeg gaf....jvdg schreef: Nu gaf je een schot voor de boeg.
haha, je ziet mijn gevecht. ik wilde ik er eigenlijk 'rijm' zetten, maar zag toen dat het er dan twee keer zou staan.jvdg schreef: Ik vind jouw gedicht mooi, behalve het laatste woord.
Dat kan ik niet "rijmen".
Gaarne een toelichting.
Zolang Sint niet naar de doelgroep schopt,Marnix schreef:Dus mods van het forum komt er nog wat van?
Hij valt buiten de doelgroep dus geef de Sint een ban!
Ik sluit me bij je aan Jet.henriët schreef:
ik ken genoeg gezinnen waar sinterklaas gevierd wordt, gewoon gezellig avondje, en waar men een goed Godsbeeld heeft, en sinterklaas helemaal niet het geloof laat beïnvloeden.
Ieder moet t voor zich weten hoor, maar ik vind het echt een doorgeslagen gedoetje worden... sorry..
-DIA- schreef:Wij vierden als kinderen wel Sinterklaas. Altijd wel op een heel bescheiden wijze.
We hebben nooit in Sint geloofd, zo zijn we niet opgevoed.
Maar we deden het (misschien dat we toch naar de buren keken!) omdat we toen
temidden van de heidenen woonden...
En ... woon je nu in het land der Levenden-DIA- schreef:Wij vierden als kinderen wel Sinterklaas. Altijd wel op een heel bescheiden wijze.
Heidenen in Rijssen? Ik moet even bijkomen...-DIA- schreef:Wij vierden als kinderen wel Sinterklaas. Altijd wel op een heel bescheiden wijze.
't Kan verkeren...Mister schreef:Heidenen in Rijssen? Ik moet even bijkomen...-DIA- schreef:Wij vierden als kinderen wel Sinterklaas. Altijd wel op een heel bescheiden wijze.
Rijssen is niet mijn geboortestad. Ik ben opgegroeid in een dorp waar nu vrijwel niemand meer naar de kerk gaat, waar de kinderen bijna allemaal ongedoopt zijn... En noem ze eens 'heidenen'! Nee hoor, we zijn nette mensen, we geven ieder het zijne, en... geloven kan je ook thuis hoor. Of je kijkt naar de televisie, daar zijn ook goeie dominees en pastoors (het onderscheid kent men daar nauwelijks meer) te beluisteren!albion schreef:'t Kan verkeren...Mister schreef:Heidenen in Rijssen? Ik moet even bijkomen...-DIA- schreef:Wij vierden als kinderen wel Sinterklaas. Altijd wel op een heel bescheiden wijze.