Ga je ook al met mode meedoenMarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpen

Ga je ook al met mode meedoenMarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpen
lange onderbroeken zijn al zo oud, Gijs... die kreeg ik als militair al mee in m'n plunjezakGijs83 schreef:Ga je ook al met mode meedoenMarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpenDat betaamt een Christen toch niet
Ik bedoel dat gelijk de saambinder o.i.d er gelijk bij gehaald word...Gijs83 schreef:Bedoel je het commentaar van Hendrikus of van de Saambinder of misschien nog wat andersDroelie schreef:Wel jammer dat er gelijk altijd commentaar op komt...Hendrikus schreef:o o, nou komen de Saambinders weer uit de krantenbak...madelief1983 schreef:een witte legging met leuke knoopjes aan de onderkant
Dus als overhemden met streepjes in de mode zijn, draag jij overhemden met hokjes?Gijs83 schreef:Ga je ook al met mode meedoenMarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpenDat betaamt een Christen toch niet
Nee, je kunt ook weer niet helemaal buiten de mode, want je moet ook weer niet 'voor schut' lopen, maar leggings vind ik veel gevallen toch wel 'broekachtig'.hmprff schreef:Dus als overhemden met streepjes in de mode zijn, draag jij overhemden met hokjes?Gijs83 schreef:Ga je ook al met mode meedoenMarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpenDat betaamt een Christen toch niet
het is helemaal geen legging, dat zijn meer lange onderbroeken met strakke pijpen toch? Het is een lange onderbroek met wijde pijpen........Gijs83 schreef:Nee, je kunt ook weer niet helemaal buiten de mode, want je moet ook weer niet 'voor schut' lopen, maar leggings vind ik veel gevallen toch wel 'broekachtig'.hmprff schreef:Dus als overhemden met streepjes in de mode zijn, draag jij overhemden met hokjes?Gijs83 schreef:Ga je ook al met mode meedoenMarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpenDat betaamt een Christen toch niet
Gijs83 schreef:Nee, je kunt ook weer niet helemaal buiten de mode, want je moet ook weer niet 'voor schut' lopen, maar leggings vind ik veel gevallen toch wel 'broekachtig'.hmprff schreef:Dus als overhemden met streepjes in de mode zijn, draag jij overhemden met hokjes?Gijs83 schreef:Ga je ook al met mode meedoenMarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpenDat betaamt een Christen toch niet
Daarnaast zit het ook nog lekker als je een stuk gaat lopen met warm weer. In de vakantie had ik de binnenkant van m'n bovenbenen opengeschuurd. Lekker zweten en schuren...Marnix schreef:En ze zijn lekker warm soms... en heel kuis omdat je een extra laag onder je rok hebt... tenminste, ik neem aan dat je die er overheen draagtEen legging is dan ook heel wat anders dan een broek
De daniel valt bij mij onder o.i.d.refo schreef:Pak de Daniel er dan maar bij.
niet gek...fluitje schreef:In bruikleen van mijn baas om er mee te leren werken.
Fotokoffer met dig.spiegelreflexcamera Canon EOS 20D met 24-70mm lens, macrolens en aparte flitser.
Thuis oefenen om het te leren.
Binnenkort maar naar de dierentuin