Als het even kon... waar zou je willen zijn?

monique

Re: Als het even kon... waar zou je willen zijn?

Bericht door monique »

zusterelly schreef:
monique schreef:ja tis gewoon erg gemeen zeg en ik weet et hoor ze gaan wat mogen met me uitspoken dr gaat wat gebeuren
Oei, dat klinkt niet echt gezellig. Is dit als grap bedoeld wat ze met je gaan doen of zijn ze je echt aan het pesten?
ik denk dat se et egt menen ze zeggen ook oooow ze wil aandacht en volgens mij gaan ze ook dingen door de school heen hangen
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
refo

Bericht door refo »

zusterelly schreef:
monique schreef:ja tis gewoon erg gemeen zeg en ik weet et hoor ze gaan wat mogen met me uitspoken dr gaat wat gebeuren
Oei, dat klinkt niet echt gezellig. Is dit als grap bedoeld wat ze met je gaan doen of zijn ze je echt aan het pesten?
Wat zegt ze eigenlijk?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
judith

Bericht door judith »

zusterelly schreef:
Ze zijn heel stom bezig!
We hebben soieso een klas die heel erg roddeld...
En op ruzie uit zijn! :fi
Het is zo stom, en dan dat pesten....als ze zo door gaan....weet ik ook niet wat er gaat gebeuren :quoi
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
monique

Bericht door monique »

judith schreef:
zusterelly schreef:
Ze zijn heel stom bezig!
We hebben soieso een klas die heel erg roddeld...
En op ruzie uit zijn! :fi
Het is zo stom, en dan dat pesten....als ze zo door gaan....weet ik ook niet wat er gaat gebeuren :quoi
mmm et ergste dat kan gebeuren is dat ik opstap ik een mep geef naar de diricteur loop en dat ik van school word gehaald door mn ouders
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
Rens

Bericht door Rens »

Gijs83 schreef:
Dankzij onze zondeval.
waarom moet dat er nu weer bijgehaald worden? het gaat over pesten en sarren, en hoe monique dat het hoofd kan bieden.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

monique schreef:
zusterelly schreef:
ik denk dat se et egt menen ze zeggen ook oooow ze wil aandacht en volgens mij gaan ze ook dingen door de school heen hangen
Sterkte monique. en probeer er boven te staan. Pesterijen zegt meer over degene die je pest dan over jezelf!
Enne klas van monique, een aantal lezen regelmatig hier mee. Een aantal jaren geleden was er een slogan: WWJD, what would Jesus Do. Besef dat Hij dit nooit zal goedkeuren!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
zusterelly

Bericht door zusterelly »

monique schreef:
mmm et ergste dat kan gebeuren is dat ik opstap ik een mep geef naar de diricteur loop en dat ik van school word gehaald door mn ouders
Nou ik vind dit best heftig als ik dit zo lees. Hebben jullie niet een klassedocent of hoe heet dat tegenwoordig die je hierin kan helpen. Of een vertrouwenspersoon die naar je luistert en evt. advies kan geven. En je ouders? Tjonge ik wilde dat ik je kon helpen, maar dat is via dit medium niet zo handig. Oh ja geef alsjeblieft geen mep!!!! Loop dan zonder die mep te geven maar naar de directeur.
Echt heel veel sterkte!!!!
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
monique

Bericht door monique »

ik zal et proberen jolanda :love
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
monique

Bericht door monique »

zusterelly schreef:
monique schreef:
Nou ik vind dit best heftig als ik dit zo lees. Hebben jullie niet een klassedocent of hoe heet dat tegenwoordig die je hierin kan helpen. Of een vertrouwenspersoon die naar je luistert en evt. advies kan geven. En je ouders? Tjonge ik wilde dat ik je kon helpen, maar dat is via dit medium niet zo handig. Oh ja geef alsjeblieft geen mep!!!! Loop dan zonder die mep te geven maar naar de directeur.
tsja als ik eenmaal uit mn vel spring na ik zie wel ja wel een vertrouwensppersoon ja maja die weet et wel
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
Rens

Bericht door Rens »

Gijs83 schreef:
Rens schreef:...........in Bern...............
Echt niet Rens :quoi Je wilt toch niet bij zo'n joelende menigte zijn!
ik zou niet weten waarom ik niet in Bern zou mogen willen zijn......weet je, het meest huiveringwekkende moment in een stampvol stadion is het moment dat tienduizenden uit volle borst het Wilhelmus zingen..........KIPPENVEL krijg je er van......men is trots op het eigen land, en dat laten ze voluit blijken!

maar stel je gerust, ik zal er geen cent aan spenderen......maar je reageerd wel steeds heel fundamentalistisch.........wat jij strikt afwijst, en dat is heel veel, dat moet een ander ook maar afwijzen..........

kijk even naar m'n onderschrift.......
Moderatorbericht:
Lourens

Bericht door Lourens »

Rens schreef:
Gijs83 schreef:
Rens schreef:...........in Bern...............
Echt niet Rens :quoi Je wilt toch niet bij zo'n joelende menigte zijn!
ik zou niet weten waarom ik niet in Bern zou mogen willen zijn......weet je, het meest huiveringwekkende moment in een stampvol stadion is het moment dat tienduizenden uit volle borst het Wilhelmus zingen..........KIPPENVEL krijg je er van......men is trots op het eigen land, en dat laten ze voluit blijken!

maar stel je gerust, ik zal er geen cent aan spenderen......maar je reageerd wel steeds heel fundamentalistisch.........wat jij strikt afwijst, en dat is heel veel, dat moet een ander ook maar afwijzen..........

kijk even naar m'n onderschrift.......
Dan gaan we samen Rens, het lijkt mij ook wel wat en de saamhorigheid bij zo'n toernooi heeft mijns inziens ook wel wat. Mits het binnen de perken blijft en helaas is dat bij velen niet zo.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Rens

Bericht door Rens »

fluitje schreef:
Dan gaan we samen Rens, het lijkt mij ook wel wat en de saamhorigheid bij zo'n toernooi heeft mijns inziens ook wel wat.
ja, ok .......... maar dan wel de finale tussen nederland en duitsland graag......... :haha
Moderatorbericht:
vlinder

Bericht door vlinder »

Gijs83 schreef:
Rens schreef:
fluitje schreef:Gewoon thuis. Werken kost zoveel vrije tijd. :slurp
werken is iig geen fluitje van een cent...............
Er zijn ook mensen die het niet kunnen, door arbeidsongeschiktheid.
Ja, dus? Dat betekend niet dat je altijd blij wordt van je werk?! Ja als je voor 3 bazen per dag werkt misschien wel.....maar een normaal iemand is mens en die zal heus wel eens blij zijn met een vrije dag.

Jij werkt gewoon door in de vakantie? Mensen die arbeidsongeschikt zijn, kunnen niet eens werken in de vak....... :fuite
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Rens

Bericht door Rens »

Gijs83 schreef:
Rens schreef:
fluitje schreef:Gewoon thuis. Werken kost zoveel vrije tijd. :slurp
werken is iig geen fluitje van een cent...............
Er zijn ook mensen die het niet kunnen, door arbeidsongeschiktheid.
laat ik daar nou nét geen ervaring mee hebben....'k zou niet weten hoe dat is......
Moderatorbericht:
albion

Bericht door albion »

monique schreef:
zusterelly schreef:
monique schreef:
tsja als ik eenmaal uit mn vel spring na ik zie wel ja wel een vertrouwensppersoon ja maja die weet et wel
Heb je geen mentor/mentrix?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Plaats reactie