nieuwjaarsmeeting.....

henriët

Bericht door henriët »

Ik wil graag, maar heb een afspraak staan....
Misschien dat we kunnen combineren, want we willen zeker van de partij zijn.
Alleen zit de auto dan vol, omdat de kinderen meegaan,die gaan dan nog een poosje naar opa en oma als wij om het hoekje kijken bij de meeting.....
Daphne

Bericht door Daphne »

Afgewezen schreef:Wel wille, niet kunne... :cry:
Tenzij ik mee kan rijden.
Durf je denk je in een gele ford ka met ichtus vis achterop?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Daphne schreef:
Afgewezen schreef:Wel wille, niet kunne... :cry:
Tenzij ik mee kan rijden.
Durf je denk je in een gele ford ka met ichtus vis achterop?
Túúrlijk! :P
judith

Bericht door judith »

ik kom zekrwetes wel.............en hoe...nou dat bedenk ik nog wel 8)
helma

Bericht door helma »

vlinder schreef:
helma schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Kan er een lijstje komen wie er wel komen? (Dan kan ik aan de hand daarvan beslissen of ik ook kom :mrgreen: )

:x :x :x

ga je schamen!
Hmm waarom? Wij vinden het ook erg ver weg, de praktijk is dat er op het laatst nog veel afmeldingen zijn. Memento en ik zeiden ook tegen elkaar dat het af hangt van wie er nog meer komen. Als er wat meer oud-gedienden komen hopen we zeker weer te komen!

Zijn de oud gedienden echt interessanter dan de 'nieuwe'?
en hoe lang moet je 'van de club' zijn om interessant te zijn?
helma

Bericht door helma »

ik heb nu niet meer door wie zich nu opgeeft voor de meeting en wie het over het kraamfeest' heeft...
vlinder

Bericht door vlinder »

dubbelpost
Laatst gewijzigd door vlinder op 14 jan 2008, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vlinder

Bericht door vlinder »

helma schreef:
vlinder schreef:
helma schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Kan er een lijstje komen wie er wel komen? (Dan kan ik aan de hand daarvan beslissen of ik ook kom :mrgreen: )

ga je schamen!
Hmm waarom? Wij vinden het ook erg ver weg, de praktijk is dat er op het laatst nog veel afmeldingen zijn. Memento en ik zeiden ook tegen elkaar dat het af hangt van wie er nog meer komen. Als er wat meer oud-gedienden komen hopen we zeker weer te komen!

Geen jaartal ofzo en ik ga helemaal geen persoonlijke dingen noemen, maar memento is super druk met zijn studie. Maar mocht ( wat toch niet gebeurt) Ndonselaas of Geka gaan, gaan wij zeker! Dat heeft niets met anderen te maken die net nieuw zijn. We hadden ook kunnen zeggen: We komen niet, behalve als die en die komen. Maar goed, wees niet bang dat ik jou niet aardig vind...Maar soms vind ik vroegere posters inderdaad interessanter, om de eenvoudige reden dat je daar in het verleden wat mee hebt opgebouwd. Bijvoorbeeld met Daphne heb ik wel weer "veel". Ik hoef alleen maar keuken laatste meeting te zeggen en ze weet wat ik bedoel! :mrgreen: Daarnaast heb ik met mentos, judith en havik nog niets omdat die nog niet lang posten. Dat betekend niet dat dat niet kan veranderen, maar je moet nu eenmaal prioriteiten stellen, en als je moet kiezen dan kijk je toch waaruit je kunt kiezen?? Dat is toch een logisch verschijnsel? Ik vind daar niets mis mee hoor... 8)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Daphne

Bericht door Daphne »

vlinder schreef:Ik hoef alleen maar keuken laatste meeting te zeggen en ze weet wat ik bedoel! :mrgreen:
:roll: :mrgreen: :!: :wink:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Lassie

Bericht door Lassie »

vlinder schreef:
helma schreef:
vlinder schreef:
helma schreef:

ga je schamen!

Geen jaartal ofzo en ik ga helemaal geen persoonlijke dingen noemen, maar memento is super druk met zijn studie. Maar mocht ( wat toch niet gebeurt) Ndonselaas of Geka gaan, gaan wij zeker! Dat heeft niets met anderen te maken die net nieuw zijn. We hadden ook kunnen zeggen: We komen niet, behalve als die en die komen. Maar goed, wees niet bang dat ik jou niet aardig vind...Maar soms vind ik vroegere posters inderdaad interessanter, om de eenvoudige reden dat je daar in het verleden wat mee hebt opgebouwd. Bijvoorbeeld met Daphne heb ik wel weer "veel". Ik hoef alleen maar keuken laatste meeting te zeggen en ze weet wat ik bedoel! :mrgreen: Daarnaast heb ik met mentos, judith en havik nog niets omdat die nog niet lang posten. Dat betekend niet dat dat niet kan veranderen, maar je moet nu eenmaal prioriteiten stellen, en als je moet kiezen dan kijk je toch waaruit je kunt kiezen?? Dat is toch een logisch verschijnsel? Ik vind daar niets mis mee hoor... 8)
:| :( :wink:
freek

Bericht door freek »

Daphne schreef:
vlinder schreef:Ik hoef alleen maar keuken laatste meeting te zeggen en ze weet wat ik bedoel! :mrgreen:
Vertel..........
aritha

Bericht door aritha »

helma schreef:ik heb nu niet meer door wie zich nu opgeeft voor de meeting en wie het over het kraamfeest' heeft...
Ik niet, Judith, Jerasjah wel. :wink:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

vlinder schreef:Bijvoorbeeld met Daphne heb ik wel weer "veel". Ik hoef alleen maar keuken laatste meeting te zeggen en ze weet wat ik bedoel! :mrgreen:
Dat was Afgewezen toch? :wink:
aritha

Bericht door aritha »

dubbel, sorry.
Laatst gewijzigd door aritha op 14 jan 2008, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Daphne

Bericht door Daphne »

freek schreef:
Daphne schreef:
Vertel..........
Laten we dat maar niet doen... :roll: :wink:
Plaats reactie