nieuwjaarsmeeting.....
vlinder schreef:Hmm waarom? Wij vinden het ook erg ver weg, de praktijk is dat er op het laatst nog veel afmeldingen zijn. Memento en ik zeiden ook tegen elkaar dat het af hangt van wie er nog meer komen. Als er wat meer oud-gedienden komen hopen we zeker weer te komen!helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:Kan er een lijstje komen wie er wel komen? (Dan kan ik aan de hand daarvan beslissen of ik ook kom :mrgreen: )
:x :x :x
ga je schamen!
Zijn de oud gedienden echt interessanter dan de 'nieuwe'?
en hoe lang moet je 'van de club' zijn om interessant te zijn?
Geen jaartal ofzo en ik ga helemaal geen persoonlijke dingen noemen, maar memento is super druk met zijn studie. Maar mocht ( wat toch niet gebeurt) Ndonselaas of Geka gaan, gaan wij zeker! Dat heeft niets met anderen te maken die net nieuw zijn. We hadden ook kunnen zeggen: We komen niet, behalve als die en die komen. Maar goed, wees niet bang dat ik jou niet aardig vind...Maar soms vind ik vroegere posters inderdaad interessanter, om de eenvoudige reden dat je daar in het verleden wat mee hebt opgebouwd. Bijvoorbeeld met Daphne heb ik wel weer "veel". Ik hoef alleen maar keuken laatste meeting te zeggen en ze weet wat ik bedoel! :mrgreen: Daarnaast heb ik met mentos, judith en havik nog niets omdat die nog niet lang posten. Dat betekend niet dat dat niet kan veranderen, maar je moet nu eenmaal prioriteiten stellen, en als je moet kiezen dan kijk je toch waaruit je kunt kiezen?? Dat is toch een logisch verschijnsel? Ik vind daar niets mis mee hoor... 8)helma schreef:vlinder schreef:Hmm waarom? Wij vinden het ook erg ver weg, de praktijk is dat er op het laatst nog veel afmeldingen zijn. Memento en ik zeiden ook tegen elkaar dat het af hangt van wie er nog meer komen. Als er wat meer oud-gedienden komen hopen we zeker weer te komen!helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:Kan er een lijstje komen wie er wel komen? (Dan kan ik aan de hand daarvan beslissen of ik ook kom :mrgreen: )
ga je schamen!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
:|vlinder schreef:Geen jaartal ofzo en ik ga helemaal geen persoonlijke dingen noemen, maar memento is super druk met zijn studie. Maar mocht ( wat toch niet gebeurt) Ndonselaas of Geka gaan, gaan wij zeker! Dat heeft niets met anderen te maken die net nieuw zijn. We hadden ook kunnen zeggen: We komen niet, behalve als die en die komen. Maar goed, wees niet bang dat ik jou niet aardig vind...Maar soms vind ik vroegere posters inderdaad interessanter, om de eenvoudige reden dat je daar in het verleden wat mee hebt opgebouwd. Bijvoorbeeld met Daphne heb ik wel weer "veel". Ik hoef alleen maar keuken laatste meeting te zeggen en ze weet wat ik bedoel! :mrgreen: Daarnaast heb ik met mentos, judith en havik nog niets omdat die nog niet lang posten. Dat betekend niet dat dat niet kan veranderen, maar je moet nu eenmaal prioriteiten stellen, en als je moet kiezen dan kijk je toch waaruit je kunt kiezen?? Dat is toch een logisch verschijnsel? Ik vind daar niets mis mee hoor... 8)helma schreef:vlinder schreef:Hmm waarom? Wij vinden het ook erg ver weg, de praktijk is dat er op het laatst nog veel afmeldingen zijn. Memento en ik zeiden ook tegen elkaar dat het af hangt van wie er nog meer komen. Als er wat meer oud-gedienden komen hopen we zeker weer te komen!helma schreef:
ga je schamen!