Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)??

Petrus

Bericht door Petrus »

Tiberius schreef:
jvdg schreef:Die lancering is mij uiteraard niet ontgaan (dat zou nu eens echt wereldmijding zijn als je dat ontgaat), maar wat ìk daar nou mee kan?

Dat ontgaat mij.

Voor mij geldt dat als je genoeg hebt aan een Eend, je jezelf dan geen RR aanschaft.
Ik wil me geen profetenallures aanmeten, maar ik kan je nu al verzekeren dat we binnen twee jaar als we het beleven mogen (bijna) allemaal op Vista zitten.
Dan kun je mij rekenen tot diegenen die onder die "bijna" vallen........ik héb m'n Acertje net een maand (met Windows XP HE), en die zal hopelijk heel lang meegaan.................als die tenminste zo lief is om mij niet in de steek te laten door kapot te gaan

Het is voor ons beiden ruim voldoende om alles te kunnen doen wat nodig is......ruim méér zelfs dan we nodig hebben.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Gelijk heb je. Ik lees net het volgende artikel in de Automatiseringsgids.

Zie vooral de laatste alinea. Eigenlijk alleen als je veel foto's en muziek heb, is de overstap naar Vista verstandig.
Bovendien moet je een echte sloddervos zijn, want als je alles netjes opslaat heb je het zoekprogramma van XP niet eens nodig.

-------------------------

Microsoft verwacht langzame acceptatie Vista

Veel computergebruikers zullen het voorlopig bij het 'oude', vertrouwde Windows XP houden. Microsoft denk dat pas eind 2008 wereldwijd 60 procent van de computers op zijn nieuwe besturingsprogramma Vista draait. De voorganger, Windows XP, is wereldwijd op meer dan 90 procent van de pc's geïnstalleerd.

De eerste maanden na de introductie van Vista wil Microsoft vooral gebruiken om de naamsbekendheid van de nieuwe software te vergroten.

"Veel mensen zullen wachten met Vista op de eerste ervaringen van computergebruikers die er wel op zijn overgestapt", zei directeur Theo Rinsema van Microsoft Nederland bij de officiële presentatie van Vista in ons land. "In de meeste gevallen zal Vista met een nieuwe computer worden verkocht", vervolgde hij.

Er zijn volgens Rinsema genoeg consumenten die speciaal op Vista hebben gewacht, voordat ze een een nieuwe pc aanschaffen. "Wij zijn tevreden als de eerste zes maanden na de introductie de computerverkoop 5 tot 10 procent stijgt", aldus Rinsema. Pas na een halfjaar zullen aanzienlijk meer consumenten gebruik gaan maken van Vista, denkt Rinsema. Deze inschatting is betrekkelijk conservatief vergeleken met de verwachtingen van grote Nederlandse computerketens. Zij voorzien een omzetstijging kort na de introductie van Vista van wel 10 tot 20 procent. Aangezien Vista een zwaardere computer vergt dan XP, hopen de retailers dat consumenten veel geld neerleggen om een krachtige pc in huis halen. ,,Mijn wow-moment was toen ik de omzetmogelijkheden zag'', grapte directeur Pieter Haas van Media Markt Nederland, verwijzend naar de door Microsoft bedachte Vista-slogan 'The wow starts now'.

Computergebruikers kunnen in de ogen van Microsoft het beste op Vista overstappen als ze zo veel foto's of muziek op hun pc hebben staan, dat het zoekprogramma van XP niet meer voldoet. Vista belooft zoeken namelijk een stuk eenvoudiger te maken. Ook roemt Microsoft een betere beveiliging tegen virussen en hackers bij het surfen op het internet. De eerste veiligheidslekken zijn overigens al gesignaleerd in de besturingssoftware. (anp)
Lassie

Bericht door Lassie »

kiespijn. :x :(
Marnix

Bericht door Marnix »

Wat leuke fimples over Vista... natuurlijk Pro Apple :D

http://www.youtube.com/watch?v=TaIUkwPybtM (Waarom Microsoft geen ideeen gejat heeft van OS X :-))

http://www.youtube.com/watch?v=2Y_Jp6PxsSQ (Prachtige demonstratie van de spraakherkenning van Vista)

http://www.youtube.com/watch?v=3QdGt3ix2CQ (Vista promo... Maar dan met MAC-beelden die bewijzen dat het allemaal totaal niet innovatief is :))
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
refo

Bericht door refo »

Lassie schreef:kiespijn. :x :(
Je volgende aanwinst is dan paracetamol.

Plus een afspraak met de tandarts.
Adorote

Bericht door Adorote »

Verschillende potten jam.
Petrus

Bericht door Petrus »

3 bruine Tijger-broden voor € 2,50 bij Bakkerij 't Stoepje en 8 Roomboter Superkrentenbollen voor € 2,80 (ook bij 't Stoepje)
refo

Bericht door refo »

Ik zie dat behalve de woonruimte ook de portemonnee van Petrus wat ruimer is geworden. :mrgreen:
Petrus

Bericht door Petrus »

refo schreef:Ik zie dat behalve de woonruimte ook de portemonnee van Petrus wat ruimer is geworden. :mrgreen:
tja, een véél groter huis én nog eens goedkoper dan dat twee-kamer-appartementje die 2 x past in onze huiskamer..................
Lassie

Bericht door Lassie »

refo schreef:

die afspraak is algemaakt. kan vanmiddag gelukkig terrecht. ff foto maken. En vervolgens een verwijsbrief voor de kaakchirurg.
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

Lassie schreef:
refo schreef:

die afspraak is algemaakt. kan vanmiddag gelukkig terrecht. ff foto maken. En vervolgens een verwijsbrief voor de kaakchirurg.
Dat is hevig zeg sterkte hoor :!:
Unionist

Bericht door Unionist »

Lassie schreef:
refo schreef:

Twee fakirs lagen op hun spijkerbed. Zegt de een: wat ga jij vamiddag doen? Zegt de ander: naar de tandarts. Zegt de een: Jij denkt ook alleen maar aan lol maken...
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Nieuwste aanwinst: 8100 collega's en 70.000 klanten erbij i.v.m. het feit dat we overgenomen zijn :?
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

J.C. Philpot schreef:Nieuwste aanwinst: 8100 collega's en 70.000 klanten erbij i.v.m. het feit dat we overgenomen zijn :?
Nou, ben je al aan je kennismakingsrondje begonnen? :mrgreen:
jvdg

Bericht door jvdg »

J.C. Philpot schreef:Nieuwste aanwinst: 8100 collega's en 70.000 klanten erbij i.v.m. het feit dat we overgenomen zijn :?
Nederland->Engeland->India?
Gesloten