MarthaMartha schreef:nog twee nachtjes slapen, en dan .....

MarthaMartha schreef:nog twee nachtjes slapen, en dan .....
kom je bij mij wijntje drinken toch?MarthaMartha schreef:nog twee nachtjes slapen, en dan .....
Heel veel plezier toegewenst...MarthaMartha schreef:nog twee nachtjes slapen, en dan .....
Laten we ook (de) anderen niet vergeten.... Een ieder Gode bevolen!fluitje schreef:Goede oproep Gijs.![]()
In zal je in mijn gebed opdragen Rens.
volgens mij is het verandert naar 1....helma schreef:kom je bij mij wijntje drinken toch?MarthaMartha schreef:nog twee nachtjes slapen, en dan .....
ja hoor, hier ben ikhenriët schreef:volgens mij is het verandert naar 1....helma schreef:kom je bij mij wijntje drinken toch?MarthaMartha schreef:nog twee nachtjes slapen, en dan .....
s kijken of martha hier vanavond te zien is op rf....
let op: nee dus!
hoe later op de avond....MarthaMartha schreef:ja hoor, hier ben ik
whawha..... hoe leuker de foto'sHendrikus schreef:hoe later op de avond....MarthaMartha schreef:ja hoor, hier ben ik
in de na avond, oke..MarthaMartha schreef:ja hoor, hier ben ikhenriët schreef:MarthaMartha schreef:nog twee nachtjes slapen, en dan .....
volgens mij is het verandert naar 1....
s kijken of martha hier vanavond te zien is op rf....
let op: nee dus!
fluitje schreef:Nog 58 nachtjes slapen..................... dan heerlijk met mijn vrouw naar Parijs.
kan jij niets regelen met je man??Ariene schreef:fluitje schreef:Nog 58 nachtjes slapen..................... dan heerlijk met mijn vrouw naar Parijs.
Nee, leuk!, ga ons allemaal effe jaloers maken hier..![]()