aha maar de teleurstelling toch maar opgezocht?-DIA- schreef:Bestaat Rehobothforum trouwens nog altijd?
Ik was er ooit min of meer regelmatig, maar dat forum is voor mij ook wel
een teleurstelling gebleken.

aha maar de teleurstelling toch maar opgezocht?-DIA- schreef:Bestaat Rehobothforum trouwens nog altijd?
Een ezel stoot zich in t gemeen...gertje schreef:aha maar de teleurstelling toch maar opgezocht?-DIA- schreef:Bestaat Rehobothforum trouwens nog altijd?
Ik merk ook nauwelijks verschil met dit forum. Misschien in details wel, maar daarvoorvlinder schreef:Een ezel stoot zich in t gemeen...gertje schreef:aha maar de teleurstelling toch maar opgezocht?-DIA- schreef:Bestaat Rehobothforum trouwens nog altijd?
een teleurstelling gebleken.![]()
Maar verder hebben we met ons zusterforum een afspraak. Geen negatieve berichten wederzijds. Teleurstellingen graag daar bespreken en niet hier.
Je bedoelt vannacht-DIA- schreef:Ik merk ook nauwelijks verschil met dit forum. Misschien in details wel, maar daarvoorvlinder schreef:Een ezel stoot zich in t gemeen...gertje schreef:aha maar de teleurstelling toch maar opgezocht?-DIA- schreef:Bestaat Rehobothforum trouwens nog altijd?
een teleurstelling gebleken.![]()
Maar verder hebben we met ons zusterforum een afspraak. Geen negatieve berichten wederzijds. Teleurstellingen graag daar bespreken en niet hier.
is het een ander forum.
Ik was het uit het oog verloren, en heb er vandaag eens weer wat rondgeneusd.
Lig jij dan nooit eens wakker?Simon schreef:Je bedoelt vannacht-DIA- schreef:
Ik merk ook nauwelijks verschil met dit forum. Misschien in details wel, maar daarvoor
is het een ander forum.
Naar mijn bescheiden mening kun je beter gaan werken aan een gezond dag/nacht ritme.
Iedere ochtend wekker zetten , word je 's avonds vanzelf op tijd moe.-DIA- schreef:Lig jij dan nooit eens wakker?Simon schreef:Je bedoelt vannacht-DIA- schreef:
Ik merk ook nauwelijks verschil met dit forum. Misschien in details wel, maar daarvoor
is het een ander forum.
Naar mijn bescheiden mening kun je beter gaan werken aan een gezond dag/nacht ritme.
Nou ja laat maar. Ik heb er geen zin meer in om verder te reageren.
Soms wordt ik moe van alles, en dan bedoel ik geen slaapgebrek.
Ik hoef geen wekker tot nu toe.Simon schreef:Iedere ochtend wekker zetten , word je 's avonds vanzelf op tijd moe.-DIA- schreef:Lig jij dan nooit eens wakker?Simon schreef:Je bedoelt vannacht-DIA- schreef:
is het een ander forum.
Nou ja laat maar. Ik heb er geen zin meer in om verder te reageren.
Soms wordt ik moe van alles, en dan bedoel ik geen slaapgebrek.
Zelfdiscipline
@DIA/HOZURI. Laten we niet op onze teleurstelling zien, maar op de nood van Christelijk Nederland. En dan mag je je bijdrages hier en daar (Rehobothforum) uitdragen met het besef dat de Heere regeert.-DIA- schreef:Bestaat Rehobothforum trouwens nog altijd?
Dat is op RF toch ook wel zo?Afgewezen schreef:Iedereen luistert zo'n beetje naar zichzelf.
Toch anders, omdat je gedeelde interesses hebt.Tiberius schreef:Dat is op RF toch ook wel zo?Afgewezen schreef:Iedereen luistert zo'n beetje naar zichzelf.
Ook dat heb je hier. Eerder hadden we een zeer florerend topic waar iedereen aankondigde wat hij of zij vanavond zou gaan eten; of wat hij zag wanneer hij uit het raam staarde, etc. Dan denk je ook wel eens: ...Afgewezen schreef:Toch anders, omdat je gedeelde interesses hebt.Tiberius schreef:Dat is op RF toch ook wel zo?Afgewezen schreef:Iedereen luistert zo'n beetje naar zichzelf.
Op facebook zie ik continu dingen voorbijkomen, waarvan ik denk: oké, en nu?
Tiberius schreef:Ook dat heb je hier. Eerder hadden we een zeer florerend topic waar iedereen aankondigde wat hij of zij vanavond zou gaan eten; of wat hij zag wanneer hij uit het raam staarde, etc. Dan denk je ook wel eens: ...Afgewezen schreef:Toch anders, omdat je gedeelde interesses hebt.Tiberius schreef:Dat is op RF toch ook wel zo?Afgewezen schreef:Iedereen luistert zo'n beetje naar zichzelf.
Op facebook zie ik continu dingen voorbijkomen, waarvan ik denk: oké, en nu?
Verder hangt het denk ik van je FB-vrienden af.
Daar wordt facebook nu zeker voor gebruikt.Tiberius schreef:Eerder hadden we een zeer florerend topic waar iedereen aankondigde wat hij of zij vanavond zou gaan eten; of wat hij zag wanneer hij uit het raam staarde, etc. Dan denk je ook wel eens: ...
Dat denk ik ook, ja.Afgewezen schreef:Daar wordt facebook nu zeker voor gebruikt.Tiberius schreef:Eerder hadden we een zeer florerend topic waar iedereen aankondigde wat hij of zij vanavond zou gaan eten; of wat hij zag wanneer hij uit het raam staarde, etc. Dan denk je ook wel eens: ...