Als het geheim is EggieB.... is het meestal niet de bedoeling dat je geheimen uitlegt... :haOorspronkelijk gepost door EgbertHoe doe je dat? met z'n tweeën iets met ruime meerderheid verwerpen? allebei tegenstemmen? Wie heeft dan het voorstel ingediend. Leg eens uit. :puOorspronkelijk gepost door Marnix
Ik heb anders al uitgebreid kennis met haar gemaakt.
Op een van onze geheime bijeenkomsten (orde van de dwaldende kerk) hebben we ook al allerlei kwalijke zaken tegen het licht gehouden.
Het voorstel om in opstand te komen is echter met ruime meerderheid verworpen![]()
![]()
![]()
Wat wordt jouw vakantiebestemming?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Dat noemen we ook wel een (taal)grapjeOorspronkelijk gepost door EgbertHoe doe je dat? met z'n tweeën iets met ruime meerderheid verwerpen? allebei tegenstemmen? Wie heeft dan het voorstel ingediend. Leg eens uit. :puOorspronkelijk gepost door Marnix
Ik heb anders al uitgebreid kennis met haar gemaakt.
Op een van onze geheime bijeenkomsten (orde van de dwaldende kerk) hebben we ook al allerlei kwalijke zaken tegen het licht gehouden.
Het voorstel om in opstand te komen is echter met ruime meerderheid verworpen![]()
![]()
![]()

Oorspronkelijk gepost door JelleIk heb aan een weerman het weer gevraagd. het word volgende week mooi weer. alleen zaterdag en zondag iets minder...Oorspronkelijk gepost door ahuibers
Ik ben vandaag voorlopig voor het laatst.
Morgenvroeg ga ik naar friesland.
Dus tot ziens!
Neem je wel regenkleding mee???????????
Fijne vakantie toegewenst
Hij is dom en houdt hem svp. dom!Oorspronkelijk gepost door DaphneTIP: EggieB moet je nooit iets uitleggen :!Oorspronkelijk gepost door Marnix
Dat noemen we ook wel een (taal)grapjeVerdere uitleg lijkt me dus niet nodig, tenzij je bij grappen altijd om extra uitleg vraagt
![]()
:thu
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
:t:t:t:t:t:t:t:! dit zijn jouw woordenOorspronkelijk gepost door EgbertHij is dom en houdt hem svp. dom!Oorspronkelijk gepost door DaphneTIP: EggieB moet je nooit iets uitleggen :!Oorspronkelijk gepost door Marnix
Dat noemen we ook wel een (taal)grapjeVerdere uitleg lijkt me dus niet nodig, tenzij je bij grappen altijd om extra uitleg vraagt
![]()
:thu

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Jij bent scherp vandaag, goed geslapen zeker.Oorspronkelijk gepost door Daphne:t:t:t:t:t:t:t:! dit zijn jouw woordenOorspronkelijk gepost door EgbertHij is dom en houdt hem svp. dom!Oorspronkelijk gepost door DaphneTIP: EggieB moet je nooit iets uitleggen :!Oorspronkelijk gepost door Marnix
![]()
:thu![]()
Kijk, zulke zorgen hebben wij gelukkig niet. In September likken wij onze financiële wonden nog van de uitspattingen die we in augustus gedaan hebben [het voordeel van een creditcard is dat de afrekening pas in september komt].Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik denk er ook nog aan om misschien in september naar Samos te gaan, ik hoorde deze week in elk geval daar goede berichten over en 10 dagen zon in september is ook wel fijn.