Klopt in de tijd dat ik het controleerde deden ze dat alleen vóór of na de dienst nu ook in de dienst![/quote]
Tjonge, en daar hebben ze jou niet eens even bericht van gedaan? Foei toch...

Ja gek he? Naja kom er vanzelf wel achter:)
O.a. blijkbaar is het interresant...gezien de reactiesHendrikus schreef:En die bepaalde mensen bereik je via RF?Paul schreef:Bepaalde mensen vinden dat interresant vandaar dat ik deze lijst heb gemaakt.Ambtenaar schreef:En wat is de toegevoegde waarde van deze lijst?
Voor het topic Weerklank is het m.i. nog steeds zwaar off-topic.
Volgens het titelblad is UAM samengesteld "voor gezin, school, vereniging en koor". Gemeentezang is dus geen criterium geweest bij het selecteren van de liederen. Bij Weerklank is dat wél het geval, die bundel is uitdrukkelijk samengesteld met het oog op de eredienst.Mara schreef:Wat is nu precies het verschil - inhoudelijk bedoel ik dan - tussen Weerklank en Uit aller mond?
Ah, dank je wel. Ik had wel even gegoogled, maar ik kon daar niet echt het inhoudelijke verschil terugvinden.Hendrikus schreef:Volgens het titelblad is UAM samengesteld "voor gezin, school, vereniging en koor". Gemeentezang is dus geen criterium geweest bij het selecteren van de liederen. Bij Weerklank is dat wél het geval, die bundel is uitdrukkelijk samengesteld met het oog op de eredienst.Mara schreef:Wat is nu precies het verschil - inhoudelijk bedoel ik dan - tussen Weerklank en Uit aller mond?
Met 277 liederen is UAM aanzienlijk dunner dan Weerklank (618). Inhoudelijk zitten de bundels wel op dezelfde golflengte, getuige ook het feit dat in Weerklank rijkelijk is geput uit UAM. Zie bijvoorbeeld de handige omnummeringstabel op de website van Weerklank: http://www.weerklank.nl/files/2017/06/W ... ronnen.pdf
Maar omdat bij Weerklank een doorslaggevend criterium was dat de liederen gezongen moesten kunnen worden door een gemeente met traditionele begeleiding, zullen ook liederen uit UAM zijn afgevallen omdat ze toch meer voor een kleine groep op school of club bedoeld zijn, en niet zozeer voor een gemeente met orgelbegeleiding.
Er is een Weerklank app, waarmee je de liederen vanaf je scherm kunt zingen.Chrisje72 schreef:Zijn erg ook plannen dat Weerklank digitaal gaat verschijnen? Ik zou hem gelijk kopen als hij in google play beschikbaar komt.
deze reactie hoopte ik op! (en van jouHendrikus schreef:Er is een Weerklank app, waarmee je de liederen vanaf je scherm kunt zingen.Chrisje72 schreef:Zijn erg ook plannen dat Weerklank digitaal gaat verschijnen? Ik zou hem gelijk kopen als hij in google play beschikbaar komt.
https://www.kokboekencentrum.nl/bestel- ... klank-app/
Ik zoek nog een oplossing om Weerklank offline op een tablet weer te geven.Hendrikus schreef:Er is een Weerklank app, waarmee je de liederen vanaf je scherm kunt zingen.Chrisje72 schreef:Zijn erg ook plannen dat Weerklank digitaal gaat verschijnen? Ik zou hem gelijk kopen als hij in google play beschikbaar komt.
https://www.kokboekencentrum.nl/bestel- ... klank-app/
Ik heb deze ook, opgenomen in de forScore app. Allen vind in het bladeren en zoeken in een dergelijke app of pdf wel lastig.ejvl schreef:
Recent nog het koraalboek van Boudewijn Zwart aangeschaft welke hem wel in PDF aanbood, ideaal, scheelt mij uren scanwerk.
Zo gaat het inderdaad wel goedTiberius schreef:Dat 'uren scanwerk' valt toch wel mee?
Als je een goede scanner hebt, leg je het boek erop en een half uurtje later staat het PDF-bestand in je mailbox.
Eerst even het rugje van het boek afsnijden en de kaften eraf halen (dat kan ik tegen jou wel zeggen)
Ik gebruik MobileSheets Pro.Maanenschijn schreef:Ik heb deze ook, opgenomen in de forScore app. Allen vind in het bladeren en zoeken in een dergelijke app of pdf wel lastig.ejvl schreef:
Recent nog het koraalboek van Boudewijn Zwart aangeschaft welke hem wel in PDF aanbood, ideaal, scheelt mij uren scanwerk.
Overigens is het boek van Boudewijn Zwart onhandig dik en alleen een beetje met wasknijpers in model te houden. Dan is de pdf wel makkelijker.