GGBeroopingswerk schreef:WimA schreef:GGBeroopingswerk schreef:(Dr. Steenblok gaf richting de studenten aan dat dit artikel uit de DL een onbegrijpelijk artikel was)
Hier wordt artikel DL H2, art. 5 bedoeld? Kun je
bewijzen? dat ds. Steenblok dit heeft gezegd? Want dan begrijp ik niet goed dat ze hem alleen het docentschap hebben ontnomen, dit is m.i. een reden tot schorsing, ook als predikant.
Als je het boek had gelezen, dan had je geweten dat dit uit de notulen van het Curatorium blijkt.
Met de opmerking dat de beslissing van het Curatorium om niet in te grijpen als gevolg had dat er een voedingsbodem ontstond voor '1953'.
Oke. Als dit in het boek staat, dat uit de notulen blijkt dat dr. Steenblok heeft gezegd dat dit artikel in de DL een "onbegrijpelijk artikel is" dan moet ik het boek zelf maar gaan lezen, de tijdwinst die recensenten zouden kunnen bieden wordt teniet gedaan door hun onkunde blijkbaar.
En dan moet er inderdaad meer zelf gelezen worden. Helaas, want ik heb meer te doen. Recensenten kletsen dus het liefst maar flauwekul afhankelijk wie wie ze willen pleasen. Gelukkig hebben we forummers die dit wel duidelijk maken. Ik ga toch echt vraagtekens zetten bij het wetenschappelijk niveau van de universiteiten. (goed lezen, niet de methode, maar het niveau ;-))
Want het echt voor het eerst dat ik hoor dat dr. Steenblok artikelen uit de DL ter discussie stelt.