Welke muziek beluister je nu? [6]
Re: Welke muziek beluister je nu? [6]
Een mix van allerlei kerst.
* Diverse zangers, solisten, koren.
* Instrumentaal.
* Diverse zangers, solisten, koren.
* Instrumentaal.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Nu al 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Tuurlijk. Soms midden in de zomer ook. Het wonder van Christus' komst telt voor mij niet alleen op 25 december!Mara schreef:Nu al
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
MSN pingels (irritant overigens)
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dia, je kunt je geluid uitzetten?-DIA- schreef:MSN pingels (irritant overigens)

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat zou mogelijk zijn, ware het dat ik dan andere geluiden ook nog kon horen...henriët schreef:Dia, je kunt je geluid uitzetten?-DIA- schreef:MSN pingels (irritant overigens)
Maar als je vogels bestudeert is ook het geluid dat deze dieren maken goed om te onderscheiden en te horen...

-DIA- schreef:Dat zou mogelijk zijn, ware het dat ik dan andere geluiden ook nog kon horen...henriët schreef:Dia, je kunt je geluid uitzetten?-DIA- schreef:MSN pingels (irritant overigens)
Maar als je vogels bestudeert is ook het geluid dat deze dieren maken goed om te onderscheiden en te horen...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Je kunt ook alleen je MSN geluiden uitzetten-DIA- schreef:Dat zou mogelijk zijn, ware het dat ik dan andere geluiden ook nog kon horen...henriët schreef:Dia, je kunt je geluid uitzetten?-DIA- schreef:MSN pingels (irritant overigens)
Hoe dan? Zo technisch ben ik niet aangelegd...haaf schreef:Je kunt ook alleen je MSN geluiden uitzetten-DIA- schreef:Dat zou mogelijk zijn, ware het dat ik dan andere geluiden ook nog kon horen...henriët schreef:Dia, je kunt je geluid uitzetten?-DIA- schreef:MSN pingels (irritant overigens)
in MSN zelf naar het menu (knopje ergens in MSN) en dan naar opties. En dan bij meldingen en geluiden haal je het vinkje weg bij "speel geluiden of bij nieuwe berichten etc."
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Christelijk Meisjeskoor Hadassah deel 2

Okee bedankt, ik zal er eens naar kijeken!Marnix schreef:in MSN zelf naar het menu (knopje ergens in MSN) en dan naar opties. En dan bij meldingen en geluiden haal je het vinkje weg bij "speel geluiden of bij nieuwe berichten etc."
we hebben een 'nieuw' naaldje op de pick-up
Na een aantal jaren 'stil' te hebben gestaan draait de schijf vanavond weer volop.
Allerlei nostalgische geluiden
Na een aantal jaren 'stil' te hebben gestaan draait de schijf vanavond weer volop.
Allerlei nostalgische geluiden

2nd chapter of acts: A mighty fortress
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."