Mijn waarde DIA, laat het je niet gebeuren. Bespaar jezelf het gevoel je aangevallen te voelen. Dat gebeurt namelijk niet, tenminste, zo is het niet bedoeld.-DIA- schreef:Overrompelend... of dat een stemming weet ik niet, het was wel weer een verassing of een wonderlijke gewaarwording.
Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Dat is verschillend. Normaal zou men er ook normaal op reageren. Maar als je je steeds onder een vergrootglas voelt liggen voelt dit iets anders. Misschien dat er iemand is die hier wat invoelingsvermogen heeft?Job schreef:Mijn waarde DIA, laat het je niet gebeuren. Bespaar jezelf het gevoel je aangevallen te voelen. Dat gebeurt namelijk niet, tenminste, zo is het niet bedoeld.-DIA- schreef:Overrompelend... of dat een stemming weet ik niet, het was wel weer een verassing of een wonderlijke gewaarwording.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ja, dat moet een heftig en eenzaam gevoel zijn. En als je inderdaad dat al zo gevoelt, dan geeft elke kritische opmerking je het gevoel of er in een al open wond wordt getrapt. Ik wens je de rust en de kracht om die wond te laten helen, want zoals ik het kan zien en ervaar, ben je een graag geziene medeforummer.-DIA- schreef:Dat is verschillend. Normaal zou men er ook normaal op reageren. Maar als je je steeds onder een vergrootglas voelt liggen voelt dit iets anders. Misschien dat er iemand is die hier wat invoelingsvermogen heeft?Job schreef:Mijn waarde DIA, laat het je niet gebeuren. Bespaar jezelf het gevoel je aangevallen te voelen. Dat gebeurt namelijk niet, tenminste, zo is het niet bedoeld.-DIA- schreef:Overrompelend... of dat een stemming weet ik niet, het was wel weer een verassing of een wonderlijke gewaarwording.
Ook weer niet overdrijven hè?Job schreef:Ja, dat moet een heftig en eenzaam gevoel zijn. En als je inderdaad dat al zo gevoelt, dan geeft elke kritische opmerking je het gevoel of er in een al open wond wordt getrapt. Ik wens je de rust en de kracht om die wond te laten helen, want zoals ik het kan zien en ervaar, ben je een graag geziene medeforummer.-DIA- schreef:Dat is verschillend. Normaal zou men er ook normaal op reageren. Maar als je je steeds onder een vergrootglas voelt liggen voelt dit iets anders. Misschien dat er iemand is die hier wat invoelingsvermogen heeft?Job schreef:[
Mijn waarde DIA, laat het je niet gebeuren. Bespaar jezelf het gevoel je aangevallen te voelen. Dat gebeurt namelijk niet, tenminste, zo is het niet bedoeld.
-DIA- schreef:Ook weer niet overdrijven hè?-DIA- schreef:Misschien dat er iemand is die hier wat invoelingsvermogen heeft?

Hopelijk geen letterlijke verassing...-DIA- schreef:Overrompelend... of dat een stemming weet ik niet, het was wel weer een verassing of een wonderlijke gewaarwording.
- Niet meer zo actief -
Denk er maar errertje bij. Het was een errorMannetje schreef:Hopelijk geen letterlijke verassing...-DIA- schreef:Overrompelend... of dat een stemming weet ik niet, het was wel weer een verassing of een wonderlijke gewaarwording.

Dit is menigeen al eens overkomen, het landt niet......( de positieve opmerkingen ) , ik denk dat de oppositie ten diepste prima past bij DiaJob schreef:-DIA- schreef:Ook weer niet overdrijven hè?-DIA- schreef:Misschien dat er iemand is die hier wat invoelingsvermogen heeft?

Haha, wie weet...Terri schreef:Dit is menigeen al eens overkomen, het landt niet......( de positieve opmerkingen ) , ik denk dat de oppositie ten diepste prima past bij DiaJob schreef:-DIA- schreef:Ook weer niet overdrijven hè?-DIA- schreef:Misschien dat er iemand is die hier wat invoelingsvermogen heeft?

Verblijd en verwonderd. Na ruim een jaar heb ik Bewaar het Pand weer kunnen lezen. Het is nu een strakker groter(?) lettertype zag ik. Ik begon te lezen en het lukte.
Wel 2 dagen over gedaan, maar goed, het was fijn. Weer een vooruitgang.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
Verdrietig, vanmiddag heb ik afscheid moeten nemen van mijn kat. Ruim 17 jaar was hij mijn maatje. Gelukkig is zijn broer er nog, al besef ik me dat die ook "oud" is. Nog maar even volop van hem genieten!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Sterkte! Merk je dat de andere kat hem ook mist?
Sterkte. Dat is een hele verandering.
-
sterkte ermee, zo lang bij je, dat is een fors deel van je, wat nu weg is!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Sterkte! Altijd heel verdrietig om afscheid te moeten nemen van je huisdier.aggieoudje schreef:Verdrietig, vanmiddag heb ik afscheid moeten nemen van mijn kat. Ruim 17 jaar was hij mijn maatje. Gelukkig is zijn broer er nog, al besef ik me dat die ook "oud" is. Nog maar even volop van hem genieten!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!