Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Bij de kringloop:Francine Rivers; Verdwaalde ster. 2 nieuwe eenpersoonsthermosflessen die ik juist nodig had voor in de Herfstvakantie.
drie bolletjes katoen bij euroland
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
- JolandaOudshoorn
Een boekenbon als bedankje. Nu ga ik "Navolging" van D Bonhoeffer kopen :-)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Een trekbal bij de kringloop.
http://www.emob4toys.be/nl/trekbal.html
http://www.emob4toys.be/nl/trekbal.html
Een lief kado van Auto en zijn vrouw;wat lekkers om mee te nemen op vakantie. Vrijdag hopen mijn man en ik een week samen weg te gaan. Tijdens een heftige periode in ons leven hopen we samen wat rust en ontspanning te vinden in de bergen. De jongsten gaan gezellig logeren bij M&M.
Helma dat zal je heel goed doen, je kunt er letterlijk en figuurlijk ruimte krijgen!helma schreef:Een lief kado van Auto en zijn vrouw;wat lekkers om mee te nemen op vakantie. Vrijdag hopen mijn man en ik een week samen weg te gaan. Tijdens een heftige periode in ons leven hopen we samen wat rust en ontspanning te vinden in de bergen. De jongsten gaan gezellig logeren bij M&M.
Ik hoop dat je de accu zo weer op kunt laten

O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
- Dodo
Een oude hooikist.
Prachtig ding, met twee vakken. Dat belooft veel slowcooking voor de toekomst.
Leuk. Heb je hem gekregen, geërfd of in een kringloop opgedoken?Dodo schreef:Een oude hooikist.
Dat belooft veel goedkope slowcooking, en volgens mij ook lekkerder.

En waar zet je zo'n ding eigenlijk neer?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Dodo
Een kadootje.Mara schreef:Leuk. Heb je hem gekregen, geërfd of in een kringloop opgedoken?Dodo schreef:Een oude hooikist.
Dat belooft veel goedkope slowcooking, en volgens mij ook lekkerder.
En waar zet je zo'n ding eigenlijk neer?
Het is een oude houten kist, dus die gaat gewoon in de huiskamer.
Ik vind het geld-aspect leuk, maar ook het ambachtelijke.
Wat leuk zo'n hooikist.
Een winterjas (10 euro). Super blij.
Een winterjas (10 euro). Super blij.
- Dodo
Een stappenteller om de pols met bijbehorende app.
Ik wil wat aan de gezondheid werken, en dit ding helpt me om voldoende te bewegen. Eerst had ik een andere app op de mobiel, maar dan moet je dat ding de hele dag bij je dragen en dat is lastig. Dit werkt beter.
Wel jammer is dat deze geen trappen telt. De vorige app telde hoeveel trappen ik liep, en dat bleek nog heel wat te zijn. Voor iedereen die het werk van een huisvrouw onderschat: ik heb geen groot gezin meer, maar op een gemiddelde dag liep ik veertig trappen. Zoon zei: dus twintig op en twintig neer? Neenee, veertig op en veertig neer.
Ik denk dat moeders van een groter gezin daar makkelijk overheen gaan.
Ik wil wat aan de gezondheid werken, en dit ding helpt me om voldoende te bewegen. Eerst had ik een andere app op de mobiel, maar dan moet je dat ding de hele dag bij je dragen en dat is lastig. Dit werkt beter.
Wel jammer is dat deze geen trappen telt. De vorige app telde hoeveel trappen ik liep, en dat bleek nog heel wat te zijn. Voor iedereen die het werk van een huisvrouw onderschat: ik heb geen groot gezin meer, maar op een gemiddelde dag liep ik veertig trappen. Zoon zei: dus twintig op en twintig neer? Neenee, veertig op en veertig neer.
3 jurken, helemaal blij mee.
@ dodo 40 keer de trap op, nooit gerealiseerd dat je dat zo vaak doet op een dag, maar zou best kunnen
@ dodo 40 keer de trap op, nooit gerealiseerd dat je dat zo vaak doet op een dag, maar zou best kunnen
Ik heb een ouderwetse, zonder app dus. Volgens mij een keer bij de boter gekregen.Dodo schreef:Een stappenteller om de pols met bijbehorende app.
Trappen lopen is ontzettend goed voor je, zelfs je cholesterolgehalte kan ervan dalen.
Volgens het diabetesfonds: Met traplopen verbrand je ongeveer 10 Kcal per minuut. Dit is 560 kcal per uur. Met traplopen verbrand je in kortere tijd meer calorieën dan met joggen: met 30 minuten joggen en 15 min traplopen (trap óp) verbrand je hetzelfde aantal calorieën.
Ik geloof dat de aanbeveling is om 10.000 stappen per dag te maken, in het begin toen ik hem nog regelmatig droeg maakte ik er wel een sport van om daar overheen te komen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Dodo
Ja, dat herken ik. Lopen is sowieso goed voor de botten, dus het is echt zinvol. Pas bij een informatieavond over de overgang geweest, en daar het een en ander opgestoken.
Was vandaag op rokkenjacht kon niet slagen zelfs niet met een lapje van de markt, uiteindelijk toch geslaagd bij Piekfijn, een bruine strokenrok, past precies bij het vest wat ik net af heb.