Waar denk je op dit moment aan? [4]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]
Aan een oude vriend, hij is niet meer. Broer van ds. K.
Hij was net zo oud als ik...
Hij was net zo oud als ik...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Sterkte Dia!
- J.C. Philpot
Ik zag de advertentie in de krant. De Heere zei u nabij in het gemis.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
Aan mijn lieve moeder(zelf bijna 80), die als oudste van 4 kinderen na haar jongere broer nu ook haar jongere zus moet missen.
Mijn lieve tante is op 3 april net voor 12u 's avonds overleden, ze mocht 74 jaar worden.
Mijn moeder kwam om 5 over 12 aan in het lumc en was dus net te laat. Mijn tante stierf omringt door 3 verpleegkundige.
Gisteren hebben we alles moeten regelen, as donderdag zullen we haar begraven. Helaas stond het geloof waarmee ze is opgevoed op een heel laag pitje. Dus geen uitvaart met een dominee o.i.d. haar vriendin zal spreken.
Alleen mijn moeders jonste broer leeft nog maar hij leeft een kluizenaarsbestaan en er is amper contact.
Mijn lieve tante is op 3 april net voor 12u 's avonds overleden, ze mocht 74 jaar worden.
Mijn moeder kwam om 5 over 12 aan in het lumc en was dus net te laat. Mijn tante stierf omringt door 3 verpleegkundige.
Gisteren hebben we alles moeten regelen, as donderdag zullen we haar begraven. Helaas stond het geloof waarmee ze is opgevoed op een heel laag pitje. Dus geen uitvaart met een dominee o.i.d. haar vriendin zal spreken.
Alleen mijn moeders jonste broer leeft nog maar hij leeft een kluizenaarsbestaan en er is amper contact.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Ach gecondoleerd!
Gecondoleerd.
Gecondoleerd, aggieoudje.
Van harte gecondoleerd!
Wat verdrietig, gecondoleerd.
Wat verdrietig. Heel veel sterkte en gecondoleerd!
Ik proef veel verdriet uit dit stukje. Gecondoleerd en ik denk zomaar dat het voor je moeder een zegen is dat ze haar gezin heeft.aggieoudje schreef: ↑05 apr 2025, 08:05 Aan mijn lieve moeder(zelf bijna 80), die als oudste van 4 kinderen na haar jongere broer nu ook haar jongere zus moet missen.