Wist je niet...gewoon ff een vraagje

Afgewezen

Re: Wist je niet...gewoon ff een vraagje

Bericht door Afgewezen »

Auto schreef:On topic nu weer!
Het was de afstandsbediening van de stereo-installatie. ;)
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Afgewezen schreef:
Auto schreef:On topic nu weer!
Het was de afstandsbediening van de stereo-installatie. ;)
:sweat wat een opluchting ;)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Katharina van Bora

Bericht door Katharina van Bora »

Wie heeft er een goede tip voor digitale compactcamera?
Ik heb al op diverse site's rondgekeken, maar zie er niet echt één die er uitspringt.
Ik zoek eigenlijk ééntje, die goede, duidelijke foto's maakt, gewoon handig is in gebruik en een accu heeft.
Wie kan mij helpen? :quoi
Laatst gewijzigd door Katharina van Bora op 31 mar 2011, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Mara

Bericht door Mara »

Katharina van Bora schreef:Wie heeft er een goede tip voor digitale compactcamera?
Ik heb al op diverse site's rondgekeken, maar zie er niet echt één die er uitspringt.
Ik zoek eigenlijk ééntje, die goede, duidelijke foto's maakt, gewoon handig is in gebruik en een accu heeft.
Wij hebben een goede, ik zou hem even moeten opzoeken voor het merk, maar wat ik irritant vind, dat je nooit du moment een foto kan maken. :nonnon
Mijn gewone camera klikte ik aan: hup foto. Deze gaat eerst een tijdje knipperen, ow batterij leeg (en dat gaat soms heel snel) batterijen verwisselen, dan duurt het nog een tijd en pas dan kun je een foto maken. Het kind, de kat of de hond is dan allang weg :ouin

Ik heb hem inmiddels opgezocht: wij hebben een HP Photosmart M527, 6.0 megapixels Het is een handig formaat, zilverkleurig toestelletje. De foto's zijn haarscherp, mijn man gebruikt hem ook voor zijn werk. Je stopt hem bij wijze van spreken zo in je binnenzak.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Katharina van Bora schreef:Wie heeft er een goede tip voor digitale compactcamera?
Onderstaande camera hebben wij en bevalt voor gewoon gebruik zeer prima!

http://www.kamera-express.nl/Digitale-c ... rlands.htm
Marnix

Bericht door Marnix »

http://alatest.nl/reviews/digitale-comp ... 7/#details

of deze:

http://alatest.nl/reviews/digitale-comp ... 7/#details
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Ik heb deze:

http://alatest.nl/reviews/digitale-comp ... 32535,147/

Hij is erg mooi, maakt erg mooie foto's, heeft heel veel megapixels en optische zoom, je kunt er door de Sweep-panoramafunctie heel makkelijk een panoramafoto mee maken, kortom, zeer veel waar voor weinig geld (als je hem via internet bij Foto Booms bestelt, want daar is ie het goedkoopst). En hij heeft een accu.
Mara

Bericht door Mara »

Een vraag voor wie regelmatig in een dierenwinkel komt. Voor onze katten hebben wij Chatal Relax kattensnoepjes, van het merk Biofood. Het is een zwart doosje met lichtblauwe streep links.
Ze zijn helaas haast nergens meer te koop. De laatste keer bracht mijn man ze mee uit Nijkerk, de laatste 2 doosjes, maar nu heeft deze winkel ze ook niet meer. Volgens de fabrikant, die mij een lijst toestuurde, zijn ze overal verkrijgbaar, nee dus. :nonnon
Mocht iemand ze toevallig zien, wil je het me dan even laten weten ? Je maakt onze stress"kip" er zeer gelukkig mee, en de anderen eigenlijk ook wel :)
Mijn man zit voor zijn werk vaak door het hele land of misschien kan ik het dan door familie laten oppikken. Maar ik moet wel weten waar dat kan.
Lassie

Bericht door Lassie »

Ik ben net bij een zaakje geweest waar ze biofood verkopen..... Heb niet echt goed opgelet of dat er ook bij zat (want ik ging voor graszaad). Ik zal eens kijken de volgende keer. :super Kom dr regelmatig langs.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Sommige ds worden vele malen beroepen, al jaren lang, en ze bedanken altijd, en blijven 20/30 jaar in dezelfde gemeente, waarom worden ze dan toch telkens weer beroepen :quoi
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
refo

Bericht door refo »

Orchidee schreef:Sommige ds worden vele malen beroepen, al jaren lang, en ze bedanken altijd, en blijven 20/30 jaar in dezelfde gemeente, waarom worden ze dan toch telkens weer beroepen :quoi
Ds P Blok stond 21 jaar in Dirksland. Die was ook van plan daar altijd te blijven.
Maar het liep anders.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

refo schreef:
Orchidee schreef:Sommige ds worden vele malen beroepen, al jaren lang, en ze bedanken altijd, en blijven 20/30 jaar in dezelfde gemeente, waarom worden ze dan toch telkens weer beroepen :quoi
Ds P Blok stond 21 jaar in Dirksland. Die was ook van plan daar altijd te blijven.
Maar het liep anders.
Oké dat wist ik niet, maar bijv ds v Eckeveld en ds Mondria zie ik niet meer vertrekken uit hun gemeente..., maar ze worden wel beroepen...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara

Bericht door Mara »

Wie heeft er ervaring met screens ? Dus een vlak zonnescherm aan de buitenkant. Wij hebben een bedrijf laten komen, maar schrikken een beetje van de prijs. Men raadt een zgn. Zipper-scherm aan, dus met een soort rits. Dat is om flapperen door de wind te voorkomen. Dat maakt het ook duurder dan een gewoon screen.
We weten het nadeel, het raam kan niet open, maar aangezien die kamers op de zuidkant liggen, is dat szomers daar bloedheet, dus die ramen gaan pas savonds open.
Maar hoe zijn ze in gebruik ? Het is de enige buitenzonwering die mogelijk is ! Zonnescherm, markies e.d. kunnen niet, vanwege de bouwconstructie.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Mara schreef:Wie heeft er ervaring met screens ? Dus een vlak zonnescherm aan de buitenkant. Wij hebben een bedrijf laten komen, maar schrikken een beetje van de prijs. Men raadt een zgn. Zipper-scherm aan, dus met een soort rits. Dat is om flapperen door de wind te voorkomen. Dat maakt het ook duurder dan een gewoon screen.
We weten het nadeel, het raam kan niet open, maar aangezien die kamers op de zuidkant liggen, is dat szomers daar bloedheet, dus die ramen gaan pas savonds open.
Maar hoe zijn ze in gebruik ? Het is de enige buitenzonwering die mogelijk is ! Zonnescherm, markies e.d. kunnen niet, vanwege de bouwconstructie.
Hé dat is een goede vraag, wij willen er ook 1 op de achterslaapkamer, maar vroeg me af of het echt wel zo goed werkt tegen de warmte, en inderdaad de prijs is ook niet onbelangrijk...
Jij bent dus geschrokken :quoi
refo

Bericht door refo »

Google geeft maar 1 hit bij zipperscherm...

Het is inderdaad een duur grapje. Meer dan 2 maal zo duur als gewone.
Hoevaak gebeurt het eigenlijk dat én de zon schijnt én er een flinke wind staat
Die gewone zullen toch ook wel werken?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Plaats reactie