Het was de afstandsbediening van de stereo-installatie.Auto schreef:On topic nu weer!

Het was de afstandsbediening van de stereo-installatie.Auto schreef:On topic nu weer!
Afgewezen schreef:Het was de afstandsbediening van de stereo-installatie.Auto schreef:On topic nu weer!![]()
Wij hebben een goede, ik zou hem even moeten opzoeken voor het merk, maar wat ik irritant vind, dat je nooit du moment een foto kan maken.Katharina van Bora schreef:Wie heeft er een goede tip voor digitale compactcamera?
Ik heb al op diverse site's rondgekeken, maar zie er niet echt één die er uitspringt.
Ik zoek eigenlijk ééntje, die goede, duidelijke foto's maakt, gewoon handig is in gebruik en een accu heeft.
Wie kan mij helpen?
Onderstaande camera hebben wij en bevalt voor gewoon gebruik zeer prima!Katharina van Bora schreef:Wie heeft er een goede tip voor digitale compactcamera?
Ik heb al op diverse site's rondgekeken, maar zie er niet echt één die er uitspringt.
Ik zoek eigenlijk ééntje, die goede, duidelijke foto's maakt, gewoon handig is in gebruik en een accu heeft.
Wie kan mij helpen?
http://alatest.nl/reviews/digitale-comp ... 7/#detailsKatharina van Bora schreef:Wie heeft er een goede tip voor digitale compactcamera?
Wie kan mij helpen?
Ds P Blok stond 21 jaar in Dirksland. Die was ook van plan daar altijd te blijven.Orchidee schreef:Sommige ds worden vele malen beroepen, al jaren lang, en ze bedanken altijd, en blijven 20/30 jaar in dezelfde gemeente, waarom worden ze dan toch telkens weer beroepen
Oké dat wist ik niet, maar bijv ds v Eckeveld en ds Mondria zie ik niet meer vertrekken uit hun gemeente..., maar ze worden wel beroepen...refo schreef:Ds P Blok stond 21 jaar in Dirksland. Die was ook van plan daar altijd te blijven.Orchidee schreef:Sommige ds worden vele malen beroepen, al jaren lang, en ze bedanken altijd, en blijven 20/30 jaar in dezelfde gemeente, waarom worden ze dan toch telkens weer beroepen
Maar het liep anders.
Hé dat is een goede vraag, wij willen er ook 1 op de achterslaapkamer, maar vroeg me af of het echt wel zo goed werkt tegen de warmte, en inderdaad de prijs is ook niet onbelangrijk...Mara schreef:Wie heeft er ervaring met screens ? Dus een vlak zonnescherm aan de buitenkant. Wij hebben een bedrijf laten komen, maar schrikken een beetje van de prijs. Men raadt een zgn. Zipper-scherm aan, dus met een soort rits. Dat is om flapperen door de wind te voorkomen. Dat maakt het ook duurder dan een gewoon screen.
We weten het nadeel, het raam kan niet open, maar aangezien die kamers op de zuidkant liggen, is dat szomers daar bloedheet, dus die ramen gaan pas savonds open.
Maar hoe zijn ze in gebruik ? Het is de enige buitenzonwering die mogelijk is ! Zonnescherm, markies e.d. kunnen niet, vanwege de bouwconstructie.