Tis een verlenging van het contract!Wilma van den Berg schreef:Gefeliciteerd joh, met je baan!Gijs83 schreef:dat ik te horen kreeg dat mijn contract bij het re-integratiebureu er is(t/m einde van dit jaar).
Dat begrijp ik, maar dat is toch ook werk? Als je dat contract niet verlengd had gekregen betekende dat waarschijnlijk ook geen werk daar....Gijs83 schreef:Tis een verlenging van het contract!Wilma van den Berg schreef:Gefeliciteerd joh, met je baan!Gijs83 schreef:dat ik te horen kreeg dat mijn contract bij het re-integratiebureu er is(t/m einde van dit jaar).
\judith schreef:Dat ik over ben naar de 4 vmbo!! Joepie...en ik ben ook blij met m´n rapport!!
Dankjewel! Ja examenjaar! Vind het reuze spannend! Maar nu, eerst vakantie!Gijs83 schreef:\judith schreef:Dat ik over ben naar de 4 vmbo!! Joepie...en ik ben ook blij met m´n rapport!!
Van harte gefeliciteerd! Tja en dan na de vakantie begint het examenjaar...
Meid, gefeliciteerd hoor! En ook volgend jaar komt het best goed! Geniet eerst maar eens lekker van je vakantie...judith schreef:Dankjewel! Ja examenjaar! Vind het reuze spannend! Maar nu, eerst vakantie!Gijs83 schreef:\judith schreef:Dat ik over ben naar de 4 vmbo!! Joepie...en ik ben ook blij met m´n rapport!!
Van harte gefeliciteerd! Tja en dan na de vakantie begint het examenjaar...
Dankende Hem te allen tijd!judith schreef:Dat ik over ben naar de 4 vmbo!! Joepie...en ik ben ook blij met m´n rapport!!
Ik ook (gedeeltelijk)hmprff schreef:van mn rapport![]()
de buitenkant?mathilde schreef:Ik ook (gedeeltelijk)hmprff schreef:van mn rapport![]()
mathilde schreef:En nog van een heleboel andere dingen![]()
![]()
ik voel met je mee.............judith schreef:Van: Als de zenuwen weg gaan!!!
MARTHMarthaMartha schreef:ik voel met je mee.............judith schreef:Van: Als de zenuwen weg gaan!!!