Waar word jij blij van?
Re: Waar word jij blij van?
van mn rapport

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Tis een verlenging van het contract!Wilma van den Berg schreef:Gefeliciteerd joh, met je baan!Gijs83 schreef:dat ik te horen kreeg dat mijn contract bij het re-integratiebureu er is(t/m einde van dit jaar).
- Wilma van den Berg
Dat begrijp ik, maar dat is toch ook werk? Als je dat contract niet verlengd had gekregen betekende dat waarschijnlijk ook geen werk daar....Gijs83 schreef:Tis een verlenging van het contract!Wilma van den Berg schreef:Gefeliciteerd joh, met je baan!Gijs83 schreef:dat ik te horen kreeg dat mijn contract bij het re-integratiebureu er is(t/m einde van dit jaar).
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Dat ik over ben naar de 4 vmbo!! Joepie...en ik ben ook blij met m´n rapport!!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
\judith schreef:Dat ik over ben naar de 4 vmbo!! Joepie...en ik ben ook blij met m´n rapport!!
Van harte gefeliciteerd! Tja en dan na de vakantie begint het examenjaar...
Dankjewel! Ja examenjaar! Vind het reuze spannend! Maar nu, eerst vakantie!Gijs83 schreef:\judith schreef:Dat ik over ben naar de 4 vmbo!! Joepie...en ik ben ook blij met m´n rapport!!
- Wilma van den Berg
Meid, gefeliciteerd hoor! En ook volgend jaar komt het best goed! Geniet eerst maar eens lekker van je vakantie...judith schreef:Dankjewel! Ja examenjaar! Vind het reuze spannend! Maar nu, eerst vakantie!Gijs83 schreef:\judith schreef:Dat ik over ben naar de 4 vmbo!! Joepie...en ik ben ook blij met m´n rapport!!
- Wilma van den Berg
....de natuur en ook de prachtige, lieve oppaskindjes die ik vanmorgen weer had. Heerlijk!
Dankende Hem te allen tijd!judith schreef:Dat ik over ben naar de 4 vmbo!! Joepie...en ik ben ook blij met m´n rapport!!
Heerlijk voor je meid, je hebt t gered!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik ook (gedeeltelijk)hmprff schreef:van mn rapport![]()
En nog van een heleboel andere dingen
de buitenkant?mathilde schreef:Ik ook (gedeeltelijk)hmprff schreef:van mn rapport![]()
mathilde schreef:En nog van een heleboel andere dingen![]()
![]()
Fijn voor je!!
van de zon...!!!! Die af en toe wel en dan weer niet te zien is!

- MarthaMartha
ik voel met je mee.............judith schreef:Van: Als de zenuwen weg gaan!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MARTHMarthaMartha schreef:ik voel met je mee.............judith schreef:Van: Als de zenuwen weg gaan!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....