Dank je!JolandaOudshoorn schreef:ik zie het genoeg, met name bij jongere.

Maar serieus: ik denk wel dat je gelijk hebt. Maar jij kijkt in een andere omgeving rond dan ik denk ik.
Dank je!JolandaOudshoorn schreef:ik zie het genoeg, met name bij jongere.
In welke omgeving kijk jij dan?Jongere schreef:Dank je!JolandaOudshoorn schreef:ik zie het genoeg, met name bij jongere.![]()
Maar serieus: ik denk wel dat je gelijk hebt. Maar jij kijkt in een andere omgeving rond dan ik denk ik.
Het is een heel intens meelevende gemeente, die ook nog eens geënthousiasmeerd wordt de dominee (die vaak het goede voorbeeld geeft)Ariene schreef:Hoe komen jullie aan die enthousiaste mensen????Hendrikje Stoffels schreef:Die 2%-regeling is puur voor het "draaiende" houden van de kerk an sich. Daarnaast zijn er verschillende "commissies" actief die hand en span-diensten verlenen aan hen die iets niet zelf kunnen door wat voor omstandigheid dan ook, zoals behangen, schilderen, boodschappen doen, ziekenbezoek, reparaties in en rond het huis, alles tegen alléén de materiaalkosten. Boodschappen doen kost niets, ook geen brandstofkosten die betaald hoeven worden.Ariene schreef:
Maar is dat nu nog een liefde offer?
En alle "commissies" zijn vol-bezet met kundige en enthousiaste mensen.
je bent leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ariene schreef:
donateursschap van het KWF
Of is dit een verlies?![]()
Mocht ik dat hier wel schrijven...![]()
OOhhhh ik ben goed!!![]()
![]()
Ooh neee....
Jarig?helma schreef:boek "Richteren; trouw en ontrouw door ds den Butter (gekregen van mijn nicht)
60 (!) losse preekjes van Ds R kok; gekregen van mijn moeder
Ariene schreef:Jarig?helma schreef:boek "Richteren; trouw en ontrouw door ds den Butter (gekregen van mijn nicht)
Dan wordt je blijkbaar erg gewaardeerd!helma schreef:Ariene schreef:Jarig?helma schreef:boek "Richteren; trouw en ontrouw door ds den Butter (gekregen van mijn nicht)
nee, niet eens!!!
Je moet hem niet bergen, maar erop fietsen!!henriët schreef:een hometrainer.............![]()
'verrassing'van mn man.....
(en ik heb al zoveel zooi, waar moet ik dit nu weer bergen.....)
Een beetje 'ijdel' of is het hard nodig?henriët schreef:een hometrainer.............![]()
http://www.marktplaats.nlhenriët schreef:een hometrainer.............![]()