Dat lijkt veel op 'Het Gouds besluit loopt op rare praatjes uit'.wim schreef:Ja, zoals mijn moeder altijd zei in zo'n geval: "Het Wous besluit loopt op stront uit" (Wous=Rijnsaterwoudes). Vraag me niet wat het oorspronkelijk betekent.Kaw schreef:Laten we nu maar ophouden. Het was leuk, maar grapjes in die regio hebben de eigenschap dat ze soms vervelend worden.
nieuwjaarsmeeting.....
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- JolandaOudshoorn
- JolandaOudshoorn
- JolandaOudshoorn
Wat dacht je van kraamvisite?Kaw schreef:Ja, concurrentie? Of is het een grapje?JolandaOudshoorn schreef:Kaw schreef:Ja, hallo... Dan wordt de spoeling wel erg dun...JolandaOudshoorn schreef:Op 18 januari is er een meetig bij mijVoor meer info:pb!
:shock:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- JolandaOudshoorn
Het mag en..en..(er komt een forummer bij mij op het "kraamfeest")Kaw schreef:Ja, concurrentie? Of is het een grapje?JolandaOudshoorn schreef:Kaw schreef:Ja, hallo... Dan wordt de spoeling wel erg dun...JolandaOudshoorn schreef:Op 18 januari is er een meetig bij mijVoor meer info:pb!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Wegens mijn a.s. verhuizing naar het noord-oostpuntje van Friesland in de eerste twee weken van februari, moet ik mij voor de meeting afmelden.
Het is zo'n 200 km weg, dus.....zie ik niet hoe ik op een normale wijze heen en terug kan komen.....
it's sad......
Het is zo'n 200 km weg, dus.....zie ik niet hoe ik op een normale wijze heen en terug kan komen.....
it's sad......

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn