Wist je dat ...[5]
gefeliciteerd, jarige job!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Moderator verzoek
Beste mensen,
We kunnen ons goed voorstellen dat iemand een keer onder een andere nickname wil herstarten op dit forum.
Wij, als moderators, zouden het overigens fijn vinden om daarvan op de hoogte te worden gebracht door de persoon in kwestie. We zullen daarover uiteraard geheimhouding betrachten.
Verder achten we het niet kies om te gaan zitten vissen naar de identiteit van diegene die meent zo te moeten handelen. Doe dat a.u.b. per PB. Daarom heb ik een aantal postings weggehaald.
Met vriendelijke groet,
Tiberius
Beste mensen,
We kunnen ons goed voorstellen dat iemand een keer onder een andere nickname wil herstarten op dit forum.
Wij, als moderators, zouden het overigens fijn vinden om daarvan op de hoogte te worden gebracht door de persoon in kwestie. We zullen daarover uiteraard geheimhouding betrachten.
Verder achten we het niet kies om te gaan zitten vissen naar de identiteit van diegene die meent zo te moeten handelen. Doe dat a.u.b. per PB. Daarom heb ik een aantal postings weggehaald.
Met vriendelijke groet,
Tiberius
Nix zeggen, hoor. Laat die mods ook maar raden.
Zelf willen ze het weten, maar wij mogen niet vissen. Kies? Als je nergens tegen kunt moet je niet op een forum gaan zitten.
Zelf willen ze het weten, maar wij mogen niet vissen. Kies? Als je nergens tegen kunt moet je niet op een forum gaan zitten.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ik vind het prima dat je om deze reden postings verwijdert, maar haal ze dan allemaal weg. Er staat er nu nog minstens 1 die op grond van dit verzoek niet door de beugel kanTiberius schreef:Moderator verzoek
Beste mensen,
Met vriendelijke groet,
Tiberius
freek schreef:Ik vind het prima dat je om deze reden postings verwijdert, maar haal ze dan allemaal weg. Er staat er nu nog minstens 1 die op grond van dit verzoek niet door de beugel kanTiberius schreef:Moderator verzoek
Beste mensen,
Met vriendelijke groet,
Tiberius

Nu zijn ze (volgens mij) allemaal weg.