Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)??

Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

JolandaOudshoorn schreef:
Bert Mulder schreef: Dan is ze (te) aantrekkelijk? :roll:
Ik ontving net de Eva.... met daarin het volgende stukje
Japan weert vrouwen uit een van de mooiste bergformaties: zij mogen de klim naar de heilide Omine niet maken. Volgens de traditie van de yamabushi proberen bergasceten door de vele beproevingen tijdens hun rituele beklimming van de ruige bergtoppen van Omine verlichting te bereiken. Een begeleider van bedevaartgangers zegt: Als de mannen constant een vrouwelijk achterwerk voor zich zien, bereiken ze nooit de verlichting
Als een goed geklede vrouwelijk achterwerk een probleem vormt, dan is die vrouw niet het probleem, maar de man.

Het is wel een beetje offtopic, maar we proberen trouwens niet om tot verlichting te komen. Bevindelijke dominees heb ik dat woord wel eens horen gebruiken in de betekenis dat het een soort van tot inzicht komen is. Het woord verlichting komt in religieus verband uit de gnostiek waar een geheime moeilijke weg gegaan moet worden om tot verlichting, dat is het goddelijke in je, te komen! Hoe dicht ligt dit bij de reformatorische bevinding?
Gian

Bericht door Gian »

PC met de nieuwe DualCore2 1.8 processor
2048 RAM
500 GB HD :shock:
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
jvdg

Bericht door jvdg »

Gian schreef:PC met de nieuwe DualCore2 1.8 processor
2048 RAM
500 GB HD :shock:
:shock: Wat is dat? :shock:

Wat is dat meer dan mijn simpele "acertje"?
Kun je daar ook gras mee maaien of de hond uitlaten?
Petrus

Bericht door Petrus »

jvdg schreef: mijn simpele "acertje"?
Van de BCC???

160 GB bij 1024 RAM en 3,6Mhz voor minder dan 400 euri's????
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Petrus schreef:
Van de BCC???

PC's die niet Vista-capable zijn kan je nu voor een prikkie aanschaffen.
Dat systeem van Gian zal wel wat prijziger zijn.
jvdg

Bericht door jvdg »

Tiberius schreef:
Petrus schreef:
Van de BCC???

Ik begreep er al nix van, maar jongens, nu verkeer ik volledig in raadselen.
Leg het maar niet uit, dat is echt vergeefse moeite. :oops:
Simon

Bericht door Simon »

Mijn nieuwe aanwinsten zijn 6 goede, nieuwe dartpijlen 18 gram per pijl. Nu kan ik weer vrolijk verder gaan met het maken van gaatjes in de deur. Dit tot grote vreugde van mijn ouders :mrgreen:
jvdg

Bericht door jvdg »

Simon schreef:Mijn nieuwe aanwinsten zijn 6 goede, nieuwe dartpijlen 18 gram per pijl. Nu kan ik weer vrolijk verder gaan met het maken van gaatjes in de deur. Dit tot grote vreugde van mijn ouders :mrgreen:
Hoeveel keer kun je nog gooien voordat die deur echt helemaal weg is? :lol:
Simon

Bericht door Simon »

Als ik genoeg oefen moet hij nog wel meegaan tot ik een keer het huis uit gaat. Als ik te weinig oefen dan moet er voordat het zover is een nieuwe in. Of ik moet hem opknappen :lol:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

jvdg schreef:
Tiberius schreef:
Petrus schreef:
Van de BCC???

Je gaat ons toch niet met droge ogen vertellen, dat de lancering van Microsoft Vista (opvolger van XP) je volkomen ontgaan is?
Zelfs het Commentaar van het RD maakt er melding van, evenals haar Economie-pagina.
jvdg

Bericht door jvdg »

Tiberius schreef:
jvdg schreef:
Tiberius schreef:
Petrus schreef: Van de BCC???

Je gaat ons toch niet met droge ogen vertellen, dat de lancering van Microsoft Vista (opvolger van XP) je volkomen ontgaan is?
Zelfs het Commentaar van het RD maakt er melding van, evenals haar Economie-pagina.
Die lancering is mij uiteraard niet ontgaan (dat zou nu eens echt wereldmijding zijn als je dat ontgaat), maar wat ìk daar nou mee kan?

Dat ontgaat mij.

Voor mij geldt dat als je genoeg hebt aan een Eend, je jezelf dan geen RR aanschaft.
Gian

Bericht door Gian »

Vista ziet er wel super uit. Zeker op m´n nieuwe 19 inch shermpje :D
Eigenlijk wilde ik nog lang geen Vista, maar mijn oude pc stopte er gisteren mee en dan valt er weinig meer te kiezen.
Valt mee. Nog geen E1000,- incluis de laatste videokaar nvidia 7600 en Vista Premium. Premium los is al E 329,-
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Marnix

Bericht door Marnix »

Tja, ik neem voorlopig nog geen Vista, vertrouw Microsoft voor geen meter. Nieuwe releases zitten vaak vol beveiligingsgaten.... En het is nog belachelijk duur ook. Omdat ze zo lang nodig hadden om een fatsoenlijk OS uit te brengen.

En veel is nog es gejat van OS X van Apple (Macintosh) ook. Ik blijf mooi OS X draaien.. en op mijn desktop XP...
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix

Bericht door Marnix »

[dubbel]
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

jvdg schreef:Die lancering is mij uiteraard niet ontgaan (dat zou nu eens echt wereldmijding zijn als je dat ontgaat), maar wat ìk daar nou mee kan?

Dat ontgaat mij.

Voor mij geldt dat als je genoeg hebt aan een Eend, je jezelf dan geen RR aanschaft.
Ik wil me geen profetenallures aanmeten, maar ik kan je nu al verzekeren dat we binnen twee jaar als we het beleven mogen (bijna) allemaal op Vista zitten.
Gesloten