Hetzelfde genre???Jerusjah schreef:Ik ben 'Drie keer genade' aan het lezen.Labyrinth schreef:Fredrick Forsyth: Kwade Praktijken...........een misdaad- en spionageverhalenbundel ( zo'n 800 bldz)

Sorry, het is '2 x genade' door Harold Morris. Is niet het zelfde genre denk ik. Maar er komt wel moord, dubbelleven in voor. Harold krijgt twee keer levenslang. Temidden van harde criminelen ervoer hij voor het eerst de kracht van Christus' bloed.Labyrinth schreef:Hetzelfde genre???Jerusjah schreef:Ik ben 'Drie keer genade' aan het lezen.Labyrinth schreef:Fredrick Forsyth: Kwade Praktijken...........een misdaad- en spionageverhalenbundel ( zo'n 800 bldz)![]()
![]()
Jij snapt het! Ik grijp dan toch maar naar H.H. Kirst of Godfried Bomans.Jerusjah schreef:je wordt er moe van?jvdg schreef:Op dit moment lees ik, heel banaal,
3 maal daags uit de Bijbel
Barend de Graaf
Op het scherp van de snede door Prof. dr. Bob Smalhout
Topics van refoplaza
Het RD
en talloze bladen uit de Refo-hoek.
En wat brengt mij dit...........?
Nacht van de generaals ofzo? Dat is toch van Kirst?jvdg schreef:Jij snapt het! Ik grijp dan toch maar naar H.H. Kirst of GodfriedJerusjah schreef:je wordt er moe van?jvdg schreef:Op dit moment lees ik, heel banaal,
3 maal daags uit de Bijbel
Barend de Graaf
Op het scherp van de snede door Prof. dr. Bob Smalhout
Topics van refoplaza
Het RD
en talloze bladen uit de Refo-hoek.
En wat brengt mij dit...........?
Bomans.
Ja, dat zal wel. Ik gebruik hem ookHendrikus schreef:Omdat het zo verrijkend is!uitgeworpen schreef:Pittig hoor. Waarom zou je 'em lezen.MariaW schreef:En nu ben ik em toch echt aan het lezen: Afwachten of verwachten!