Fotografie

Matthijs

Bericht door Matthijs »

Ja dat bruggetje hè.
Ik kom bijna elke week wel een keer in Ommen en heb al meerdere malen de vecht afgespeurd waar nou dat bruggetjes is, maar ik zie 'm niet!
Kun je mij eens vertellen waar dat bruggetje precies is, Rick?
Liever Turks dan Paaps
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Het is ook niet een bruggetje over de Vecht, maar over de Regge!!!

:in :in :in

(de Regge is geloof ik een zijtakje van de Vecht...)
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door pingpongbal

en waar kan ik dat zijtakje ergens vinden?
Liever Turks dan Paaps
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Oorspronkelijk gepost door Leonius
Oorspronkelijk gepost door marsm104
Deze natuurfoto dan maar, uit de oude doos.

Vanmiddag zaten er ook wel wat musjes in de vijver, ik heb een enkele foto kunnen maken.
Zeker een mooie foto. De volgende keer moet je ervoor zorgen alleen scherp te stellen op de vogel, zodat de rest mooi wazig is. Dit kan je trouwens ook in een bewerkingsprogramma voor elkaar krijgen.

Gr.,
Het was gewoon een snelle foto, puur toeval dat het beestje zich kwam wassen. Het ging dus effe snel.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Leonius

Bericht door Leonius »

Vanmiddag zaten er ook wel wat musjes in de vijver, ik heb een enkele foto kunnen maken.
Zeker een mooie foto. De volgende keer moet je ervoor zorgen alleen scherp te stellen op de vogel, zodat de rest mooi wazig is. Dit kan je trouwens ook in een bewerkingsprogramma voor elkaar krijgen.

Gr.,
Het was gewoon een snelle foto, puur toeval dat het beestje zich kwam wassen. Het ging dus effe snel.
Begrijp ik, en ook dan vooral foto's maken! Maarre...daarna kan je het prima bewerken, en zo alsnog het gewenste resultaat bereiken.

Gr.,
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Gr.,
Begrijp ik, en ook dan vooral foto's maken! Maarre...daarna kan je het prima bewerken, en zo alsnog het gewenste resultaat bereiken.

Gr.,
Ik heb hem hier aan de muur hangen, op A4 formaat. De bewerking (iets anders dan deze) is dus wel goed gelukt!
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Leonius

Bericht door Leonius »

Oorspronkelijk gepost door Leonius Zeker een mooie foto. De volgende keer moet je ervoor zorgen alleen scherp te stellen op de vogel, zodat de rest mooi wazig is. Dit kan je trouwens ook in een bewerkingsprogramma voor elkaar krijgen.

Gr.,

Gr.,
Ik heb hem hier aan de muur hangen, op A4 formaat. De bewerking (iets anders dan deze) is dus wel goed gelukt!
Mooi! Ik doe het ook altijd met m'n foto's. Lekker eerst bewerken en daarna laten afdrukken en aan de muur hangen :)!

Gr.,
MS

Bericht door MS »

Oorspronkelijk gepost door pingpongbal

Heb ook vele nachtelijke uurtjes op dat bruggetje doorgebracht....

Geweldig, ben van het jaar ook nog 1 a 2 dagen in Ommen. Weet niet of ik dit bruggetje nog te zien krijg, moet je voor fietsen namerlijk:sne:%
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Oorspronkelijk gepost door MS
Heb ook vele nachtelijke uurtjes op dat bruggetje doorgebracht....

Geweldig, ben van het jaar ook nog 1 a 2 dagen in Ommen. Weet niet of ik dit bruggetje nog te zien krijg, moet je voor fietsen namerlijk:sne:%
Of lopen... wij gaan er altijd lopend heen!
Nachtelijke uurtjes op het bruggetje??? :!:$

[Aangepast op 24/6/05 door pingpongbal]
Jelle

Bericht door Jelle »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een aantal foto;s uit Kusadasi.
Het zicht over zee is genomen vanaf mijn balkon terwijl het al nagenoeg donker was.

De foto met Cruisboot en de klipper, genomen op een vroege ochtend terwijl de mist nog ovr het water hing. ook vanaf mijn balkon.

Het gebouw is de Bibliotheek te Efeze, zelf genomen tijdens ons bezoek aan Efeze.

Foito van de vaas, is een vaas gemaakt uit onix, een blok waarop de vaas nu staat.

Zomaar wat plaatjes die ik afgelopne week gemaakt heb.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een aantal foto;s uit Kusadasi.
Het zicht over zee is genomen vanaf mijn balkon terwijl het al nagenoeg donker was.

De foto met Cruisboot en de klipper, genomen op een vroege ochtend terwijl de mist nog ovr het water hing. ook vanaf mijn balkon.

Het gebouw is de Bibliotheek te Efeze, zelf genomen tijdens ons bezoek aan Efeze.

Foito van de vaas, is een vaas gemaakt uit onix, een blok waarop de vaas nu staat.

Zomaar wat plaatjes die ik afgelopne week gemaakt heb.
Afbeelding
Daphne

Bericht door Daphne »

errrrrug mooi oompie :u:u:u:u:u:u:u:u
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Zo te zien heeft Jelle geen kou geleden.

Wij ook niet :o
~~Soli Deo Gloria~~
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Hendrikus
Zo te zien heeft Jelle geen kou geleden.

Wij ook niet :o
Nee wij ook niet, het was gevoelsmatig in Efeze rond de 40 graden vanwege de afstraling van al het marmer.
Dagelijks was het gemiddels rond de 32 tot 35 graden.

Veel gezien en gedaan.
jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

Afbeelding
Als dit een mus is, ben ik een merel......
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Plaats reactie