Nadat Hoekstra dat al had aangegeven. En vervolgens Van der Staaij dat pleidooi ook hield.Habitat schreef:Jaaaaa, Segers wil de koning terug in het verkenningsproces!

Nadat Hoekstra dat al had aangegeven. En vervolgens Van der Staaij dat pleidooi ook hield.Habitat schreef:Jaaaaa, Segers wil de koning terug in het verkenningsproces!
Ik vind haar een aanwinst voor de tweede kamer.Zita schreef:Mevrouw Kaag heeft wel een vrij vervelend corrigerend toontje.
In welke opzichten?Mistig schreef:Ik vind haar een aanwinst voor de tweede kamer.Zita schreef:Mevrouw Kaag heeft wel een vrij vervelend corrigerend toontje.
Met de koning was dit niet gebeurt denk ik. Hij houdt de stukken wel beter geheim mag ik hopen. Maar ook dan wordt er waarschijnlijk gewoon gesproken over Kamerleden, tijdens de verkenning. En dan heeft de kamer weinig controle omdat de koning niet te controleren is.Habitat schreef:Jaaaaa, Segers wil de koning terug in het verkenningsproces!
Dat denk ik ook: hij doet alles digitaal, op zijn iPad. Dichtklappen en zijn notities zijn beschermd.Henk J schreef:Met de koning was dit niet gebeurt denk ik. Hij houdt de stukken wel beter geheim mag ik hopen.Habitat schreef:Jaaaaa, Segers wil de koning terug in het verkenningsproces!
Nou, sjonge zeg. Een verkenner is staatsrechtelijk niemand en de premier vertelt de pers een leugentje.Valcke schreef: Het probleem is dat de minister-president voor de pers tweemaal niet de waarheid gesproken heeft.
Idem dat de verkenners schriftelijk de Kamer onjuist hebben geïnformeerd.
Ik denk het wel. Dit lijkt met een sisser af te lopen, en dan is hij uiteindelijk toch de fractievoorzitter van de grootste partij.Hendrien schreef:Zou Rutte nog wel weer minister-president worden? Wat denken jullie?
Sterker nog, Rutte wist het na 4 dagen al niet meer. Jorritsma en Ollongren na 1 week niet meer. Tja, niet echt geloofwaardig....Zita schreef:Ik dacht dat mijn geheugen slecht was. Maar Rutte, Jorritsma en Ollongren weten alledrie niet meer wat minder dan twee weken geleden is gebeurd. Dat is toch nog wel een tikje vergeetachtiger dan ik. Sneu voor hen.
Rutte speelt hard, wie hem nu laat vallen hoeft het kabinet niet in. Dus Kaag en Hoekstra durven nu niet door te bijten. En wie in het kabinet wil sluit zich bij hen aan.Tiberius schreef:Ik denk het wel. Dit lijkt met een sisser af te lopen, en dan is hij uiteindelijk toch de fractievoorzitter van de grootste partij.Hendrien schreef:Zou Rutte nog wel weer minister-president worden? Wat denken jullie?
Veel storm, maar in een glaasje water.
Dit denk ik ook. Kaag valt hem niet af en de anderen ook niet als ik goed geluisterd heb.Tiberius schreef:Ik denk het wel. Dit lijkt met een sisser af te lopen, en dan is hij uiteindelijk toch de fractievoorzitter van de grootste partij.Hendrien schreef:Zou Rutte nog wel weer minister-president worden? Wat denken jullie?
Veel storm, maar in een glaasje water.
Dat vroeg ik me ook al af.Hollander schreef:In welke opzichten?Mistig schreef:Ik vind haar een aanwinst voor de tweede kamer.Zita schreef:Mevrouw Kaag heeft wel een vrij vervelend corrigerend toontje.
Ik vermoed dat met name Rutte en Ollongren net iets meer aan hun hoofd hebben dan jij.Zita schreef:Ik dacht dat mijn geheugen slecht was. Maar Rutte, Jorritsma en Ollongren weten alledrie niet meer wat minder dan twee weken geleden is gebeurd. Dat is toch nog wel een tikje vergeetachtiger dan ik. Sneu voor hen.
Ambtenaar schreef:Ik vermoed dat met name Rutte en Ollongren net iets meer aan hun hoofd hebben dan jij.Zita schreef:Ik dacht dat mijn geheugen slecht was. Maar Rutte, Jorritsma en Ollongren weten alledrie niet meer wat minder dan twee weken geleden is gebeurd. Dat is toch nog wel een tikje vergeetachtiger dan ik. Sneu voor hen.