Het is nog gekker. Het aantal tegenstemmen is tussendoor een poosje gedaald en nu weer toegenomen.Valcke schreef:Tiberius, doe ik ook niet. Voor mij staat echter wel voor 100% vast dat er "fraude" is gepleegd, zeker gisteravond. In enkele uren (tussen 17.30 en 22.00) verdubbelden de voor-stemmers bij GG, terwijl de rest niet of nauwelijks wijzigde. Het is vanuit technisch oogpunt interessant om te weten hoe dat kan.Tiberius schreef:Overigens, Valcke en Jantje, zou ik niet teveel waarde hechten aan deze en dergelijke polls.
Verder hecht ik er geen waarde aan. Behalve dat de tendens dat er toch wel degelijk reële voor-stemmers zijn, zorgwekkend is.
POLL: Vrouwen en het kerkelijk ambt
Re: POLL: Vrouwen en het kerkelijk ambt
- Niet meer zo actief -
Ik heb opnieuw gestemd - iets anders - en inderdaad, de einduitslag verandert.Mannetje schreef:Het is nog gekker. Het aantal tegenstemmen is tussendoor een poosje gedaald en nu weer toegenomen.Valcke schreef:Tiberius, doe ik ook niet. Voor mij staat echter wel voor 100% vast dat er "fraude" is gepleegd, zeker gisteravond. In enkele uren (tussen 17.30 en 22.00) verdubbelden de voor-stemmers bij GG, terwijl de rest niet of nauwelijks wijzigde. Het is vanuit technisch oogpunt interessant om te weten hoe dat kan.Tiberius schreef:Overigens, Valcke en Jantje, zou ik niet teveel waarde hechten aan deze en dergelijke polls.
Verder hecht ik er geen waarde aan. Behalve dat de tendens dat er toch wel degelijk reële voor-stemmers zijn, zorgwekkend is.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Van welk naar welk? Of is dat vertrouwelijk?
Bij mij blijven de totalen namelijk wel gelijk.
Het rapport wat ongetwijfeld iemand gaat opmaken van deze zeer boeiende poll.Hollander schreef:Welk rapport?Zeeuw schreef:Het is een onderzoek wat iig al 13 pagina's voor een hoop gedoe en weinig zegen zorgt. Wellicht kun je dat meenemen in het rapport?
Tjonge... ik zal mijn beeld van de GG moeten gaan bijstellen geloof ik... 

Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Ik niet. Volgens mij veronderstelde je dat wel.Zeeuw schreef:Het rapport wat ongetwijfeld iemand gaat opmaken van deze zeer boeiende poll.Hollander schreef:Welk rapport?Zeeuw schreef:Het is een onderzoek wat iig al 13 pagina's voor een hoop gedoe en weinig zegen zorgt. Wellicht kun je dat meenemen in het rapport?
Dit account wordt niet meer gebruikt.
Zoals ik het nu teruglees inderdaad. Het was een beetje richting het gesprek tussen jou en Mannetje over onderzoek en gegevens. En eigenlijk van mij een poging om een einde aan 14 pagina's flauwekul inmiddels te maken.Hollander schreef:Ik niet. Volgens mij veronderstelde je dat wel.Zeeuw schreef:Het rapport wat ongetwijfeld iemand gaat opmaken van deze zeer boeiende poll.Hollander schreef:Welk rapport?Zeeuw schreef:Het is een onderzoek wat iig al 13 pagina's voor een hoop gedoe en weinig zegen zorgt. Wellicht kun je dat meenemen in het rapport?
Ik heb het ook even geprobeerd, van optie 5 naar 1 en weer terug en van optie 5 naar 4 en weer terug. De totalen blijven gelijk.Tiberius schreef:Van welk naar welk? Of is dat vertrouwelijk?
Ik ook van optie 5 naar 7 en weer terug. Totalen gelijk. Poll op basis van accounts gaat dus goed.windorgel schreef:Ik heb het ook even geprobeerd, van optie 5 naar 1 en weer terug en van optie 5 naar 4 en weer terug. De totalen blijven gelijk.Tiberius schreef:Van welk naar welk? Of is dat vertrouwelijk?
Wel trek ik de conclusie dat degenen die deze poll hebben ingevuld, geen representatief beeld vormen voor in ieder geval de GG. Mocht ik hier mis in zijn dan roep ik de synode op dit nog als agendapunt toe te voegen!
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
Van tegen naar voor, ander kerkgenootschap.Tiberius schreef:Van welk naar welk? Of is dat vertrouwelijk?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Een vrouwelijke diaken met speciaal 'vrouwelijke' taken ben ik wel voor, maar dat onderscheid staat niet in deze poll. Dus ik ben zowel tegen als voor 

-
Want diaken is geen echt ambt? Volgens mij ben je dan gewoon voor, of ben ik dan te streng?
Iemand als Bezorgd heeft hier meermaals aangegeven dat hij het forum niet zo serieus neemt en dat je zo ook zijn bijdragen moet lezen. Ook in deze discussie geeft hij een aantal hints. Als je bedenkt dat hij zo vijf accounts heeft, kun je je wel voorstellen wat dat voor de poll betekent. En zo zijn er meerderen. Ik zal me niet laten verleiden om te vertellen wat ik daarvan vind.
Als je suggestie waar is, dan pleit ik ervoor om het hele topic te verwijderen. Met dit soort belachelijke dingen wil ik niets te maken hebben.Erasmiaan schreef:Iemand als Bezorgd heeft hier meermaals aangegeven dat hij het forum niet zo serieus neemt en dat je zo ook zijn bijdragen moet lezen. Ook in deze discussie geeft hij een aantal hints. Als je bedenkt dat hij zo vijf accounts heeft, kun je je wel voorstellen wat dat voor de poll betekent. En zo zijn er meerderen. Ik zal me niet laten verleiden om te vertellen wat ik daarvan vind.