Presidentsverkiezingen USA 2016
Re: Presidentsverkiezingen USA 2016
Toch maar Clinton. Trump is me net iets te gek. Als ik in Utah zou wonen zou ik trouwens voor McMullin stemmen en hard hopen dat Clinton noch Trump een meerderheid haalt en vervolgens de status quo wordt doorbroken door Pence of Kaine als president aan te wijzen of door McMullin als compromis kandidaat te kiezen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Ik zou in ieder geval niet stemmen op Clinton of Trump.
Als je de goddeloosheid van beide kandidaten ziet zou ik niet met vertrouwen op één van beide kunnen stemmen.
Als je de goddeloosheid van beide kandidaten ziet zou ik niet met vertrouwen op één van beide kunnen stemmen.
Als Amerikaan zou je je toch moeten schamen, zeker de politici, als DIT nu de twee zijn waar je uit kunt kiezen.
Zo'n groot land, er zouden toch betere kandidaten te vinden moeten zijn.
Maar het draait allemaal weer om hetzelfde, geld en........
Vest op prinsen geen betrouwen.
Zo'n groot land, er zouden toch betere kandidaten te vinden moeten zijn.
Maar het draait allemaal weer om hetzelfde, geld en........
Vest op prinsen geen betrouwen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
parsifal schreef:Toch maar Clinton. Trump is me net iets te gek. Als ik in Utah zou wonen zou ik trouwens voor McMullin stemmen en hard hopen dat Clinton noch Trump een meerderheid haalt en vervolgens de status quo wordt doorbroken door Pence of Kaine als president aan te wijzen of door McMullin als compromis kandidaat te kiezen.
Dit is dus wat je wil https://www.youtube.com/watch?v=tgheRzhCTkc Dit zijn de medestanders van HC. En ik weet wel dat T + H beide geen goede kanidaten zijn maar T. wil geen oorlog en H. wil eerst Iran van de kaart vegen en dan Rusland aanvallen. En de Navo is daar helemaal op aan het voorbereiden, 300.000 militairen aan de grens Van Rusland.
We gaan een prachtige toekomst tegemoed.
Je kunt Clinton niet stemmen vanwege meerdere punten. (Ze is een D66 light politica plus nog uiterst onbetrouwbaar)alexv schreef:parsifal schreef:Toch maar Clinton. Trump is me net iets te gek. Als ik in Utah zou wonen zou ik trouwens voor McMullin stemmen en hard hopen dat Clinton noch Trump een meerderheid haalt en vervolgens de status quo wordt doorbroken door Pence of Kaine als president aan te wijzen of door McMullin als compromis kandidaat te kiezen.
Dit is dus wat je wil https://www.youtube.com/watch?v=tgheRzhCTkc Dit zijn de medestanders van HC. En ik weet wel dat T + H beide geen goede kanidaten zijn maar T. wil geen oorlog en H. wil eerst Iran van de kaart vegen en dan Rusland aanvallen. En de Navo is daar helemaal op aan het voorbereiden, 300.000 militairen aan de grens Van Rusland.
Maar ik kan je verzekeren dat nog de NAVO nog Clinton uit is op een aanval op Rusland. Gewoon dikke onzin.
Dat er in de USA christenen zijn die na de "grab them bij the ****** " video op Trump gaan stemmen is boor mij onvoorstelbaar. De man is gewoon een viezerik die zijn geld en macht gebruikt om zwakkeren te vertrappen.
Vrouwen,latino's,zwarte amerikanen,armen, enz. zijn bij deze man niet veilig
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
huisman schreef:Je kunt Clinton niet stemmen vanwege meerdere punten. (Ze is een D66 light politica plus nog uiterst onbetrouwbaar)alexv schreef:parsifal schreef:Toch maar Clinton. Trump is me net iets te gek. Als ik in Utah zou wonen zou ik trouwens voor McMullin stemmen en hard hopen dat Clinton noch Trump een meerderheid haalt en vervolgens de status quo wordt doorbroken door Pence of Kaine als president aan te wijzen of door McMullin als compromis kandidaat te kiezen.
Maar ik kan je verzekeren dat nog de NAVO nog Clinton uit is op een aanval op Rusland. Gewoon dikke onzin.
Dat er in de USA christenen zijn die na de "grab them bij the ****** " video op Trump gaan stemmen is boor mij onvoorstelbaar. De man is gewoon een viezerik die zijn geld en macht gebruikt om zwakkeren te vertrappen.
Ik hoop dat je gelijk hebt maar de USA is niet vies van een oorlog dat is in het verleden wel duidelijk geworden. Dikke onzin is het zeker niet.
alexv schreef:H. wil eerst Iran van de kaart vegen en dan Rusland aanvallen. En de Navo is daar helemaal op aan het voorbereiden, 300.000 militairen aan de grens Van Rusland..

Dit gaat alleen op voor oorlogen die ze gemakkelijk denken te winnen. Na Irak zijn ze wat voorzichtiger geworden.alexv schreef:
Ik hoop dat je gelijk hebt maar de USA is niet vies van een oorlog dat is in het verleden wel duidelijk geworden. Dikke onzin is het zeker niet.
Same here, maar alleen als ik in een 'swing state' woon. Als je in Oklahoma of New York woont is stemmen niet nodig, de uitslag staat toch wel vast.parsifal schreef:Toch maar Clinton. Trump is me net iets te gek. Als ik in Utah zou wonen zou ik trouwens voor McMullin stemmen en hard hopen dat Clinton noch Trump een meerderheid haalt en vervolgens de status quo wordt doorbroken door Pence of Kaine als president aan te wijzen of door McMullin als compromis kandidaat te kiezen.
Of mw. Clinton echt zo onbetrouwbaar is staat volgens mij nog maar te bezien. Haar onbetrouwbare reputatie is voor een groot deel toe te schrijven aan lastercampagnes van haar tegenstanders. Natuurlijk maakt ze als ieder mensen fouten, maar recent is weer geconstateerd dat ze inzake de e-mailaffaire niet strafbaar heeft gehandeld. Zoals oud-premier Van Agt eens terecht opmerkte, schijnt het mij verstandiger toe om te vertrekken vanuit de veronderstelling dat mensen goede bedoelingen hebben en te goeder trouw zijn, zolang er geen bewijs is voor het tegendeel.huisman schreef:Je kunt Clinton niet stemmen vanwege meerdere punten. (Ze is een D66 light politica plus nog uiterst onbetrouwbaar)alexv schreef:parsifal schreef:Toch maar Clinton. Trump is me net iets te gek. Als ik in Utah zou wonen zou ik trouwens voor McMullin stemmen en hard hopen dat Clinton noch Trump een meerderheid haalt en vervolgens de status quo wordt doorbroken door Pence of Kaine als president aan te wijzen of door McMullin als compromis kandidaat te kiezen.
Verder ben ik het wel met u eens dat mw. Clinton vanwege haar opvattingen niet de ideale kandidaat is, maar mijns inziens nog steeds verre te verkiezen boven Trump.
Trump is hoogstwaarschijnlijk de nieuwe president!
Verschrikkelijk.Jeremiah schreef:Trump is hoogstwaarschijnlijk de nieuwe president!
Wanneer we vasthouden aan het volgende: Het regeerambt komt een vrouw niet toe, dan mogen we blij zijn dat Trump het wint.
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
Laat alle peilingsbureaus zich maar schamen. Bij de Brexit zaten ze er erg naast en nu zaten ze weer volkomen mis.
Trump wordt de president van het machtigste land op aarde............sprakeloos .
Trump wordt de president van het machtigste land op aarde............sprakeloos .
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gelukkig maar. Die oorlogszuchtige vrouw wordt het zo te zien niet.