Inderdaad. Maar ja wat wil je ook met zoveel niet westerse allochtonen die ook niet willen integreren.
Benieuwd wat ze voor 4 mei in petto hebben.
Kleine ergernissen
Re: Kleine ergernissen
Dat sommigen LinkedIn gebruiken alsof het X/twitter is. Onlangs weer een contact moeten verwijderen omdat zij haar pro-Palestina standpunt steeds via LinkedIn onder de aandacht wilde brengen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Herkenbaar, ik stoor mij daar ook aan. Net zoals iedereen die LinkedIn gebruikt als rouwverwerking met allerlei foto's van de overledene.
Dat is ook voor mij een ergernis. Ik heb al heel wat bijdrages geoormerkt als zijnde niet interessant. Nu maar hopen dat het algoritme van LinkedIn haar werk doet.
De vuurkorf van drie huizen verderop. Volgens mij stoken ze al de hele avond kleddernat hout of zoiets 

Vuurkorven binnen de bebouwde kom zouden sowieso verboden moeten worden. Dat zijn grote ergernissen.
Vervuilende auto's worden geweerd vanwege fijnstof, maar voorkorven mogen zomaar gebruikt worden.
Vervuilende auto's worden geweerd vanwege fijnstof, maar voorkorven mogen zomaar gebruikt worden.
Gelukkig vinden onze buren het geen probleem dat tijdens vakanties af en toe de vuurschaal aan wordt gestoken. Gisteren werden daar marshmallows geroosterd en in de ketel boven het vuur popcorn gepoft. Soms bakken ze pizza's in de buitenoven.
Laat XR het niet horen. Plakken ze zich vast in jullie tuin.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Misschien vinden ze het wel een probleem, maar om de lieve vrede wil: toe maar.