Wij zaten ooit bij het Ledromeer en waren verbaasd als we naar 'beneden' reden hoeveel dat scheelde in temperatuur.Delftenaar schreef: ↑04 jan 2024, 13:20 Die meren liggen nog in de Alpen. Veel meer dan 30 graden wordt het normaliter niet.
Vakantie
Re: Vakantie
Wederom bij Vakanz geboekt.
Voor het eerst getwijfeld, o.a. vanwege de prijs. Gekeken naar alternatieven, maar met een stel opgroeiende kinderen blijft een Vakanz vakantie toch het leukst.
Voor het eerst getwijfeld, o.a. vanwege de prijs. Gekeken naar alternatieven, maar met een stel opgroeiende kinderen blijft een Vakanz vakantie toch het leukst.
Klopt, alleen zijn we er al eerder geweest. Maar de andere parken waren of heel duur of aggenebbisj huisjes.
Waar gaan jullie heen?
Waar gaan jullie heen?
Winterberg is toch zon beetje het duurste park?
Een hond? Ach. Sterkte.
Een hond? Ach. Sterkte.
Ja die is best prijzig, inderdaad.
Ds. Van Reenen, ook geen hondenliefhebber, zei in zulke gevallen: sommige mensen krijgen een kruis, jullie nemen een kruis.
(Of het canoniek is, weet ik niet).
Ds. Van Reenen, ook geen hondenliefhebber, zei in zulke gevallen: sommige mensen krijgen een kruis, jullie nemen een kruis.

(Of het canoniek is, weet ik niet).
Ik vond 3600 voor twee weken in een huisje toch wat te gortig.
Ja dat verhaal ken ik. Volgens mij echt waar. Eens gelezen in een boek.
Ben ik het helemaal mee eens.
Ja dat verhaal ken ik. Volgens mij echt waar. Eens gelezen in een boek.
Ben ik het helemaal mee eens.
De prijzen zijn overal fors gestegen volgens mij. Wij hopen dit jaar naar Oostenrijk te gaan waar we voor 7 personen ook bijna dat bedrag betalen. Geboekt via O&S. Er zit wel een zgn gastenkaart bij waarmee in de omtrek veel attracties gratis zijn. Een paar keer omhoog met een gondel met zo’n groep tikt ook best aan.
Bij het park Winterberg is er ook veel inclusief.
Wat die hond betreft: ik ben er content mee.
Wat die hond betreft: ik ben er content mee.

Wees blij dat er nog zoveel geld over is voor een vakantie, velen kunnen het zich niet meer permenteren, zelfs niet 1 weekje.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Wie weet wordt vakantieschaamte ooit een hot item