Vakantie
Re: Vakantie
Wij hebben ook al een camping geboekt. De komende weken gaan we nog een driedaagse huttentocht zoeken en deze ook alvast vastleggen.
Met dit weer krijg ik ook wel zin om te boeken. Helaas eerst nog de planning van het werk afwachten.
En een bestemming uitzoeken..
En een bestemming uitzoeken..
Wij hebben onze vakantie ook al geboekt. Het maakt weinig verschil of je dit in oktober of in maart doet. Het hele leven is onder voorbehoud. En op sommige plekken met je wat vroeger zijn.
Precies en de camping waar wij heengaan, is in januari al volgeboekt. Daarom nu wat eerder. De huttentochten schijn je ook omstreeks deze periode te moeten boeken.
- Maanenschijn
Wij overwegen de Uno Animo camping in Italië. Heeft iemand ervaring met deze organisatie / camping?
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
-
Nu het nog betaalbaar is, pakken wij het vliegtuig. Met alle milieuplannen denk ik dat vliegen op termijn heel duur gaat worden.
Wij hebben ook al geboekt in Nederland. Het betreffende huisje is in de zomervakantie 2024 en een groot gedeelte daar omheen inmiddels al helemaal volgeboekt.
Voelt wel een beetje raar zo ver van tevoren, maar bepaalde plekken zijn snel volgeboekt.
Voelt wel een beetje raar zo ver van tevoren, maar bepaalde plekken zijn snel volgeboekt.
- Lilian1975
Dit jaar misschien keertje Italië. Het Idromeer. We hebben al camping op het oog. Hebben even gedacht aan een camping ook in Noord Italië bij ander meer waar een aantal weken een christelijke organisatie actief is. Maar omdat wij langer gaan als dat zij daar zijn. Ik het vrij prijzig vindt. En wij door de weeks reizen.... er vanaf gezien. Was niet gerust op hoe de rust op de camping is buiten die weken met die organisatie. Nu zitten wij half uurtje rijden van een plek waar ook ned -talige kerkdiensten zijn. Voor de rest lijkt het gewoon een rustige camping te zijn met een super mooi uitzicht. Alleen nu nog kijken waar we de tussenovernachting doen. Zal ergens net in Zwitserland zijn vermoed ik.
.

- Maanenschijn
Wij hopen naar die camping (Levico Terme) te gaan en langer te blijven. Ben ook benieuwd.Lilian1975 schreef:Dit jaar misschien keertje Italië. Het Idromeer. We hebben al camping op het oog. Hebben even gedacht aan een camping ook in Noord Italië bij ander meer waar een aantal weken een christelijke organisatie actief is. Maar omdat wij langer gaan als dat zij daar zijn. Ik het vrij prijzig vindt. En wij door de weeks reizen.... er vanaf gezien. Was niet gerust op hoe de rust op de camping is buiten die weken met die organisatie. Nu zitten wij half uurtje rijden van een plek waar ook ned -talige kerkdiensten zijn. Voor de rest lijkt het gewoon een rustige camping te zijn met een super mooi uitzicht. Alleen nu nog kijken waar we de tussenovernachting doen. Zal ergens net in Zwitserland zijn vermoed ik..
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
- Lilian1975
Ja, die is het. Ben benieuwd hoe je het ervaart. Wij zitten voor mijn gevoel op een iets kneuteriger of rustiekere camping. Camping Venus, Idro. Waar volgens kenners meestal wel leeftijdgenoten voor onze dochter zijn. Maar verder gewoon een gezellige camping zonder herrie toestanden en ander gedoe. Met een plek pal aan het meer als het luktMaanenschijn schreef: ↑03 jan 2024, 23:59Wij hopen naar die camping (Levico Terme) te gaan en langer te blijven. Ben ook benieuwd.Lilian1975 schreef:Dit jaar misschien keertje Italië. Het Idromeer. We hebben al camping op het oog. Hebben even gedacht aan een camping ook in Noord Italië bij ander meer waar een aantal weken een christelijke organisatie actief is. Maar omdat wij langer gaan als dat zij daar zijn. Ik het vrij prijzig vindt. En wij door de weeks reizen.... er vanaf gezien. Was niet gerust op hoe de rust op de camping is buiten die weken met die organisatie. Nu zitten wij half uurtje rijden van een plek waar ook ned -talige kerkdiensten zijn. Voor de rest lijkt het gewoon een rustige camping te zijn met een super mooi uitzicht. Alleen nu nog kijken waar we de tussenovernachting doen. Zal ergens net in Zwitserland zijn vermoed ik..

Leuk om te lezen. Is het daar niet heel warm in de zomer?
-
Dat lijkt mij geheel subjectief.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
- Delftenaar
Die meren liggen nog in de Alpen. Veel meer dan 30 graden wordt het normaliter niet.
- Lilian1975
-
Daar spreken ze toch Duits in dat stukje Italië? Lijkt me vreselijk leuk om een keer te horen.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston