Wat doen we vandaag? [3]

Rens

Re: Wat doen we vandaag? [3]

Bericht door Rens »

me rustig aan voorbereiden op een reeks aan diensten hier op het dorp: vanavond één, morgen 2, 2e kerstdag één, ouderjaarsavond één, nieuwjaarsmorgen één........

bovendien verhindert het hoge luchtvochtigheidspercentage mij om nadere activiteiten te ontwikkelen, ondanks dat er nodig gezogen moet worden.....ik heb er stomweg de macht niet toe.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
jan03

Bericht door jan03 »

Rens schreef:me rustig aan voorbereiden op een reeks aan diensten hier op het dorp: vanavond één, morgen 2, 2e kerstdag één, ouderjaarsavond één, nieuwjaarsmorgen één........

bovendien verhindert het hoge luchtvochtigheidspercentage mij om nadere activiteiten te ontwikkelen, ondanks dat er nodig gezogen moet worden.....ik heb er stomweg de macht niet toe.
Kun je thuis mee luisteren dan?
Rens

Bericht door Rens »

jan03 schreef:
Rens schreef:me rustig aan voorbereiden op een reeks aan diensten hier op het dorp: vanavond één, morgen 2, 2e kerstdag één, ouderjaarsavond één, nieuwjaarsmorgen één........

de gereformeerde kerk te moddergat, daar kijk ik op als ik nu even opkijk en door het achterraam naar buiten kijk, over de weg is het ongeveer 300 meter rijden. de hervormde kerk in paesens is over de weg gemeten op zo'n 500 meter............dussssssssss, beiden binnen handbereik en met de scoot ben ik er in no-time. om en om worden er gezamelijke diensten gehouden, de ene keer in de GK de volgende keer in de HK t/m 4 janurai.

en ja, als ik écht niet naar de kerk kan, dan kan ik via de fm naar de diensten luisteren, maar ik luister dan meestal, zoals eigenlijk élke zondag tussendoor, naar Ds. Baan (GG) via http://www.audioserver.nl
Moderatorbericht:
jan03

Bericht door jan03 »

Rens schreef:
jan03 schreef:

de gereformeerde kerk te moddergat, daar kijk ik op als ik nu even opkijk en door het achterraam naar buiten kijk, over de weg is het ongeveer 300 meter rijden. de hervormde kerk in paesens is over de weg gemeten op zo'n 500 meter............dussssssssss, beiden binnen handbereik en met de scoot ben ik er in no-time. om en om worden er gezamelijke diensten gehouden, de ene keer in de GK de volgende keer in de HK t/m 4 janurai.

en ja, als ik écht niet naar de kerk kan, dan kan ik via de fm naar de diensten luisteren, maar ik luister dan meestal, zoals eigenlijk élke zondag tussendoor, naar Ds. Baan (GG) via http://www.audioserver.nl
Ik ook... Alleen niet via audioserver :super
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Dus als jij niest, hoort Rens het volgende week?
jan03

Bericht door jan03 »

Tiberius schreef:Dus als jij niest, hoort Rens het volgende week?
Zo ongeveer ja... En dat doe ik op het moment heel veel, dus dat zou op moeten vallen ;) :)
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Vanmorgen poos (je) bij de evangelische boekhandel rondgesnuffeld... het is fijn dat op een gegeven moment de parkeertijd gewoon om is, want anders .... het was toch al een tas vol.

daarna bij C1000 de boodschappen gedaan voor de komende dagen.

nu zijn we thuis, Jesse leest een boek en ik zit achter de pc. We hebben verder geen plannen voor vandaag: heerlijk!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lourens

Bericht door Lourens »

Afbeelding
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

fluitje schreef:Afbeelding
:haha :haha :haha
zal ik je komen helpen?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
judith

Bericht door judith »

MarthaMartha schreef:
fluitje schreef:Afbeelding
:haha :haha :haha
zal ik je komen helpen?
Ik wil ook wel un handje helpen :nananere
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
jan03

Bericht door jan03 »

Tiberius schreef:Dus als jij niest, hoort Rens het volgende week?
Volgende keer zal ik speciaal voor Rens iets harder zingen..
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Straks samen met het Rijssens Mannenkoor een concert geven in de RK kerk van Enter.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

tukkertje schreef:Straks samen met het Rijssens Mannenkoor een concert geven in de RK kerk van Enter.
Het woordje 'samen' geeft aan dat het er op lijkt dat je er niet op zit, maar als solist meedoet. Volgens is dat toch niet zo?

Ik ben vanmorgen weer naar de kerk geweest het ging over de Wijzen uit het Oosten uit Mattheus 2. Elke keer klinkt het weer dat het op de beleving van het hart moet aankomen!
Vanmiddag eerst wat gelezen en nu achter de pc en vanavond naar de Kerstzangavond van het Noordermannenkoor bij ons in de kerk. Eens even kijken of 'vriend' Hoeve weer 'in de stemming' is! Het Noordermannenkoor is wel mijn meest favoriete koor! Ze kunnen echt mooi zingen! Alhoewel zal tukkertje daar anders over denken...
Rens

Bericht door Rens »

tukkertje schreef:Straks samen met het Rijssens Mannenkoor een concert geven in de RK kerk van Enter.
:quoi :quoi :quoi :quoi
Moderatorbericht:
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Rens schreef:
:quoi :quoi :quoi :quoi
Vind je dat merkwaardig, Rens :quoi
Gesloten